Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Hvilken tv-serie er best?
Lost - 19,07%
Prison Break - 71,65%
ser ikke på noen av disse seriene, fordi begge er noe dritt - 5,15%
ingen, holde rmeg til andre serier. - 4,12%
Stemmegivere: 194. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  49 4585
Noen som ver når Prison Break kommer tilbake i USA?
gleder meg Så 9 episoder uten pause på en natt ...

Hva syntes dere her inne om Prison Break i forhold til Lost?
Jeg syntes selv det skjer litt mer på "Prison Break".
Men lost er jo spennende, men vi får vite så lite ...
20 mars det kommer en ny episode i Usa.


Edit: Håper ikke de tynner ut Prison Break på samme måte som de gjorde det med Lost.
Sessong 1 av Lost var ganske bra, men sessong 2 er så vannet ut at det ikke er moro lenger.
Sist endret av Wipeout; 2. mars 2006 kl. 14:38.
27 mars tror jeg! (tegn)

eller det er kansje i norge det?

post 100! :P weeee
Enig med deg der opensource. Jeg føler dem klarer å presse så utrolig mye mer innhold i en episode prison break, hvertfall i forhold til andre serier som lost. Jeg husker jeg måtte gå tilbake noen episoder en gang mot slutten, for å sjekke noe. Å jeg slet med å finne det, fordi jeg trodde det var noen episoder i begynnelsen, men så var bare 2-3 episoder bak den jeg holdt på med.
Prison Break *Thumbs Up*
TV.com sier 20. mars, og det er det som stemmer
Sist endret av Croyfer; 2. mars 2006 kl. 14:41.
Lenge og vente .. Beklager skriveleif i 4 avstemnings alternativ..
Velkommen til forumet.

Vi har allerede diverse tråder rundt lost, prison break etc. Bruk søk funksjonen

http://www.freakforum.nu/forum/showt...t=prison+break

prison break er forøvrig en fet serie.
ok beklager. Er Fersking her, men står det på forumet når de nye episodene kommer?

edit: sto det før denne tråen ble laget?
Sitat av OpenSource
ok beklager. Er Fersking her, men står det på forumet når de nye episodene kommer?
Vis hele sitatet...
Sjekk ut linken min og TV.com sin episodeguide. Der finner du dato for alle episodene.
Prison break er konge. ble netopp ferdig med å se episode nr 13. gleder meg til nr 14 kommer
Men... er nr. 14 nr. 1 i en ny sesong, eller er det en eller to episoder til, så slutt, eller kommer det en ny sesong til høsten? Nokon som veit?
ja, det er sesong 2 som starter 20. mars.
Sitat av Wipeout
Edit: Håper ikke de tynner ut Prison Break på samme måte som de gjorde det med Lost.
Sessong 1 av Lost var ganske bra, men sessong 2 er så vannet ut at det ikke er moro lenger.
Vis hele sitatet...
Jeg kan glede deg med at det er snakk om en sesong 3. :P
Sitat av DarkStaar
ja, det er sesong 2 som starter 20. mars.
Vis hele sitatet...
Det er ikke det som står på tv.com. Det står det at t.o.m episode 16 er i sesong 1.
liker egentlig begge seriene like godt. kanskje jeg holder en liten ektra med pb.

*gleder seg*
▼ ... over en uke senere ... ▼
sjekk bearsheare,lastet ned de 13 første for en uke sia så det kan ha kommet den 14
det er ikke sesong 2 som starter nå, det er sesong 1 som bare fortsetter
Sitat av Rayman
sjekk bearsheare,lastet ned de 13 første for en uke sia så det kan ha kommet den 14
Vis hele sitatet...

Hvis du leser inleggene her, så kommer det ikke noen ny episode før 20 mars i Usa.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Er ikke noe sesong to.. har bare vært pause, og episode 14 kommer som sagt 20 mars.
Det er ni episoder igjen..iallefall av denne sesongen.

Alt står jo på hjemmesiden til kanalen som sender det, og prison break sin.
http://epguides.com er minimalistisk og fin.
Nå har det seg sånn at det idag ble sluppet en pre-screener av episode 14 som faktisk ikke er fake
Prison.Break.S01E14.SCREENER.XviD-whoami <3

Men venter heller til HDTV.

Prison Break er så rått at jeg heller venter på god kvalitetsrelease
Så episode 14 nå :O
Dødsspennende, gled dere
Når ikveld kommer episoden? Har sittet med apstidenser i måneder nå Når ca tror dere den blir sluppet på The Pirate Bay?
Episode 14 er kommet hvis du går inn på www.torrentspy.com.. Lasta den ned inatt og så den istad.. Så den er ute..
Det er bare en screener.
Episoden går på amerikansk TV i natt norsk tid.
Jeg ser CSI istede for Prison Break å LOST !

Mye mer spenning
OpenSource's Avatar
Trådstarter
53 0
Anbefaler dere og se den nye episoden superspennende, men avslører det meste om hva som kommer til å skje videre.
¨
Mer sier jeg ikke
Få inn MacGyver i Prison Break og han er ute på en dag! ;D Var en episode her om dagen hvor han nettopp beviste det! :P
Episode 14 så jeg i helga, kom ut natt til søndag på div. bittorrent sider, blant annet på filelist og bitmetv. Var egentlig ufattelig kjedelig, var ingenting som skjedde.. ooops
Litt spenning var det da vel? Syns jeg. Gleder meg til ep. 15
I like turtles
Skyfex's Avatar
Sitat av Gronx
Få inn MacGyver i Prison Break og han er ute på en dag! ;D Var en episode her om dagen hvor han nettopp beviste det! :P
Vis hele sitatet...
Pffff.. Sean Connery knuser MacGyver i å rømme fra fengsel.
Fikk en sån følelse av at de er lit stuck, og at de egentlig ikke vil at noe skal skje/utvikle seg, hele episoden var jo bare et stort opphold til et "super" klimaks som sikkert kommer til å skuffe. Prøve å suge ut alt håp om en løsning, så tipper de blir å komme med noe helt vilt og skikkelig usannsynelig, eller noe veldig simpelt og dermed skuffende.
Er spent på hvordan de har tenkt å løse alle problemene de har laget.
Dead Man Walking
Thysanoptera's Avatar
og der kom episode 14; Prison.Break.S01E14.HDTV.XviD-LOL

Me so happy
Jeg har allerede lastet den ned fra tvtorrents.. Det var litt sær kvalitet, menmen..
Noen som vet når episode 15 kommer?
Sitat av Recruit
Noen som vet når episode 15 kommer?
Vis hele sitatet...
Hvis det er et ukentlig show, og det kom en episode ut i dag, er det ikke da logisk at neste episode blir neste tirsdag?

Se forøvrig Epguides.com.
I like turtles
Skyfex's Avatar
Heads up.. Episode 15 er ute på ScT. Crappy qual thou..
du må jo ha med my name is earl i den avstemningen. Earl e jo drit kul
Prison Break 15 blir sendt på mandag i Usa
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Prison break episode 15 var sinnsykt spennede da!, men det begynner nesten å bli litt forutsigbart nå.. Ikke det att det er noe galt med det, regner med att det skjer noe sykt snart! .. haha :-].

InD som releaset ...
Sist endret av Alphanio; 22. mars 2006 kl. 20:31.
Sitat av z10an
Prison break episode 15 var sinnsykt spennede da!, men det begynner nesten å bli litt forutsigbart nå.. Ikke det att det er noe galt med det, regner med att det skjer noe sykt snart! .. haha :-].

InD som releaset ...
Vis hele sitatet...


Er episode 15 komt ut
Hvor da i såfall....?
finner den vel på masse public bittorrent trackers, men det er en screener med dårlig kvalitet..
Lastet ep. 15 ned på onsdag (som var) og kameratidene står enda nede i hjørnet, noen ord mangler (som har blitt erstattet av en vanlig person (skal nok byttes ut senere)) og det manglet også et musikk/lydklipp en plass, men ellers var den grei.
torrenyspy der liggern værtfall =P
14 og 15 er ute. Prison break eier LOST
Sitat av Skyfex
Pffff.. Sean Connery knuser MacGyver i å rømme fra fengsel.
Vis hele sitatet...
Sean Connery vet ikke hva å bryte seg ut er, hvis du ser på hvor genial MacGyver er!
Får håpe det ikke er så lenge til HDTV av e15 kommer
Rakkamakkafo
Marken's Avatar
Sitat av agrsiv
Får håpe det ikke er så lenge til HDTV av e15 kommer
Vis hele sitatet...
Det kommer an på om du synes det er lenge til tirsdags morgen, som forøvrig er tiden hver eneste HDTV.xvid av Prison Break kommer.

edit: som jeg ser flere har nevnt tidligere i tråden..