Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 734
Detta programmet har jeg brukt leenge og synes det er et supert program!

Camouflage allows you to hide files by scrambling them and then attaching them to the file of your choice. This camouflaged file then looks and behaves like a normal file, and can be stored, used or emailed without attracting attention.

For example, you could create a picture file that looks and behaves exactly like any other picture file but contains hidden encrypted files, or you could hide a file inside a Word document that would not attract attention if discovered. Such files can later be safely extracted.

For additional security you can password your camouflaged file. This password will be required when extracting the files within.
You can even camouflage files within camouflaged files.
Vis hele sitatet...
Nedlast HER

HER er et eksempel hvor jeg har gjemt noe i en bildefil og opplastet den. nedlast bildet å Uncamouflage den. Passordet er: nff

Noen som vet åssen kryptering som brukes her?
Sist endret av Spacerunner; 24. februar 2006 kl. 15:52.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Fancy!.. Takk skal du ha.
skjønte bare ikke dette.. hva er det egentlig godt for?
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Sitat av überrebellion
skjønte bare ikke dette.. hva er det egentlig godt for?
Vis hele sitatet...
Kamuflere filer. Fordi att du faktisk får opp ett bilde selv om det er ett bilde OG ett tekstdokument så er det genialt for å lage "liksom" filer som egentlig er noe helt annet.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Steganografi. http://en.wikipedia.org/wiki/Steganography
Kunsten å skjule meldinger i andre meldinger. I artikkelen ligg eksempel på korleis dette kan gjerast o.l. Ganske trivielt å faktisk gjere det i basis, men for å få til noko som er udetekterbart krevst det litt tankespinn. Difor ville eg brukt open-sourceprogramvare til slikt, fordi då kan ein sjekke algoritmene som er brukt