Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  39 6520
Hei, er det noen her inne som skyter speed? lyst og dele en opplevelse? Bedre\Dårligere en og droppe\snorte ? Er jevlig nysgjerig ;p
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Jeg skyter ikke noe og kommer sansynligvis aldri til å gjør det.

Men jeg vet att det blir det samme som all den virkningen som du sakte men sikkert får når du snorter speed vil komme med en gang. Momentant. Med en gang du sprøter det inn vil det virke komme som et skudd(tehe).

Men også med tanke på alt mulig rart folk bruker til å bøffe ut så vet ikke jeg helt hva som kommer gjennom blodårene dine når du tar en sprøye med speed. Skummelt.

Når det gjelder dosering så tror jeg halvparten av en snortet dose blir omtrent samme virkning.

Hold deg unna sprøyter synes jeg.
Sist endret av Alphanio; 15. februar 2006 kl. 14:09.
Vet ikke om du er nyskjerrig bare på å skyte speed, eller det å ta speed i det hele tatt.
http://www.freakforum.nu/forum/showt...ighlight=speed
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Har en kompis som skøt speed ei vending for noen år siden når han var i kjøret,
teknisk sett så er det jo en renere måte å få det i seg (man ødelegger ikke bihulene osv..) men en mye farligere måte (overdose m.m.) å ta det på.

Vær forsiktig.. skal ikke gi noe moralpreken, men jeg er en av de som får 'nærkis' alarmer i hodet når jeg ser/tenker på sprøyter.
joe123's Avatar
Trådstarter
28 0
okey !=) jeg har holdt på med speed en stund,og må ta en del for og bli høy,blir det mye sjeldnere , og når jeg leser fakta om amf så står det at de som skyter speeden for en "lykkefølelse" "et kick" du får jo det når du drar en linje og men det står ikke noen ting om det, trodde det ble bedre eller noe når du skyter det;p + jeg tenkte du trengte mindre dose ? har ikke planer om og begynne med sprøyter men hadde vert litt kult og testet syns jeg :P
Mye som er gøy å teste som ikke var verdt det heller. Hvis du merker toleranse er det et tegn på at du trenger en liten pause.
To gode venner (gutt&jente) av meg har skutt speed, hver for seg, i ca. et år hver. Typen til jenta pleide å "turboskyte" henne, dvs. bokstavlig talt banke "håndtaket" (husker ikke hva denne delen av sprøyta heter i øyeblikket) inn i sprøyta så snart kanylen satt i åra. Dette framkalte akutt spying, men det var visst ganske heftig. Kamerate min var "vanlig" speedjunkie. Ingen av dem anbefaler det, men begge er enige om at det blir noe annet enn snorting og dropping..

Skyting er faktisk det eneste innen tilgjenglig dop jeg ikke har gjort, har både snorta, droppa og røyka både speed og heroin, hadde tenkt å prøve å skyte en stund men føler meg ferdig med eksperimenteringen nå, og kommer nok ikke til å gjøre det.
joe123's Avatar
Trådstarter
28 0
takk for svarene! spess til mxyzptlk! begynte og tenke litt på at gjør jeg det en gang bler det gjerne ikke bare 1 gang.. så nysgjerrigheten for ligge litt på hylla. har hatt 1 g i natt og kan fint gå og legge meg nå , er jevli kjipt hehe;p røyke amf blir du så fucka på så det dropper jeg og. men mxyzptlk , du har vell ikke lyst å dele turen på heroin ? hvordan var det ? fortell litt positive å negavtive ting med det viss du gidder da ;o)!
Joe123: Her har du min mening om det du driver med. http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=61079 .
joe123's Avatar
Trådstarter
28 0
Oisann DonVito :S , var det 9 mnder du holdt på ? damn, jevli påvirka du ble =\ ! har holdt på i 1,5 år , merker jeg er dom som et brød, detter ut av det 20 ganger når noen snakker til meg, husker mye mindre , men du her helt fucka=\ ! er det bare amf du har kjørt på med? jevli sykt ass.... ønsker deg lykke til med og slutte.. ! håper virkelig du greier det og blir normal igjen ! når jeg ikke har amf på en dag og må være sosial , så er jeg også nervøs og sjelven. føler meg ikke "som meg selv" amf is reality in my head. men har du greie venner der som du stoler på og kan fortelle alt til så er det ikke så gale etter hvert!
Du leste ikke alt tror jeg.... var 9 mnd siden jeg innså problemene mine.

Og har rust meg på alt mellom himmel og jord opp gjennom livet. Men amfetamin har gjort størst skade.

Ellers takk for støtten
joe123's Avatar
Trådstarter
28 0
DonVito, beklager, sliter litt med å henge med:P! mener du det ?! Jeg har tatt extacy 6 ganger og jeg føler at jeg har blitt mer ødelagt på det en av amfetaminen. men ikke vet jeg! hvordan greier du deg da? holder du deg for amfetaminen nå?
Sitat av joe123
men mxyzptlk , du har vell ikke lyst å dele turen på heroin ? hvordan var det ? fortell litt positive å negavtive ting med det viss du gidder da ;o)!
Vis hele sitatet...
OK, det blir litt offtopic i denne tråden, men here goes:

Jeg har røyka heroin kanskje 300-400 ganger til sammen, de aller fleste i 18-års-alderen. Jeg slutta den dagen bestekameraten min ble hekta, etter det har jeg gjort det ca. en gang i året (sjeldnere, faktisk, og jeg lar det bevisst gå lenger og lenger tid mellom hver gang).

Siste gang var faktisk bare tre uker siden. Heroin er latterlig billig nå, prisen har falt med 70% siden jeg holdt på som verst. En kvarting koster nå 200 spenn (men ikke spør om prisen, for da sier de 250. Bare gi dem en 200lapp som om du vet hva du driver med).

Rusen: Ubeskrivelig deilig syns jeg. Man blir stein, men stein i hele kroppen, ikke bare hodet (jada, vet man kan få kroppslige følelser av hasj òg, men det kan ikke sammenlignes). Heroin ene og alene er forøvrig ganske kjedelig, det må litt hasj til i tillegg.

Når man har blitt skikkelig heroinstein og sitter i sofaen og hører på musikk.. Man blir bare trukket langt ned i sofaen, kanhende faller haka di ned på brystet og du blir sittende urørlig som en annen junkie. Men tro meg, opplevelsen er kraftig, og DEILIG.

Mange spyr av heroin, meg inkludert. Jeg syns spying er et kvalitetstegn, da vet du du har fått god heroin (mener ikke jeg spyr av all god heroin dog). Man blir ikke sur i halsen og sånn som på alkohol, og er du ferdig med å spy er du ferdig, dvs. man bare setter seg ned igjen og nyter rusen.

Snorting og dropping av heroin ser jeg på som waste, røyk det heller på aluminiumsfolie.

Så jau, heroin er farlig deilig, med trykk på både "farlig" og "deilig".

Jeg regner med at jeg ikke trenger å moralisere rundt faremomentene, heroin er som alle vet veldig avhengighetsskapende, og er du først hekta så sitter du fint i det. Jeg har hatt flere personlige venner som har dødd til slutt, en venninne som endte opp som hore på strøket og flere gamle venner som står og bommer penger og/eller pusher minus på plata (smo forresten bare er flyttet opp to gater fra der den var før) i dag.

God fornøyelse.
joe123's Avatar
Trådstarter
28 0
takk skal du ha ;o)! virker litt rått, 300-400 ganger ? var du ikke god og sugen etter heroin da ?
har aldri snakket med en som har testet eller kjenner noen som har testet det før =)! dette forumet var faen fett ! klarer ikke å forestille meg noe er bedre en extacy jeg ? =P , det er deeeeilig=p. Hvor lenge varer rusen ? dagen etterpå hvordan er den ? har du merka noen bivirknnger? (litt nysgjerrig) =), synd med vennene dine ! kondulerer! bra du greide deg da!
takk viss du gidder & svare =)!
Altså, ingenting er diggere enn ecstasy, men e er oppdop, heroin er neddop. Helt motsatt, e er det beste oppdopet og minus er det beste neddopet. Jeg syns det er helt perfekt å roe meg ned med litt hasj og heroin på e-nedtur.

Jeg var ikke sugen etter heroin fordi jeg alltid passet på å ta pauser innimellom. Minus sitter i kroppen i bare to dager, så teoretisk sett kan du røyke minus tredjehver dag resten av livet uten å bli avhengig. Men det sier seg jo selv at det ikke går i lengden.

Rusen varer... Tja, man pleier jo å røyke det gjevnt utover kvelden, jeg pleide ikke ta en kjempedose først på kvelden også sitte og ikke gjøre noe i flere timer. Hvor lenge og sterkt det varer avhenger av hvor mye du røyker.. Man må bare prøve seg fram. Fordelen med å røyke det er at du ikke kan daue av det, iallefall ikke utenom ekstreme tilfeller (vet ikke om det går an i det hele tatt, men utelukker det ikke).. Men røyker du en god dose, også en joint skal du kunne være stein i noen timer for å si det sånn. Men etter en time eller to får du lyst på mer, og oppjusterer (eller nedjusterer blir vel kanskje mer riktig å si) litt..

Dagen derpå er helt grei, kanskje litt trøtt og sånn, men har ikke fått noen bivirkninger å snakke om. Eneste rare med meg (det gjelder bare meg av de jeg kjenner som har brukt minus, så vidt jeg vet) er at jeg ikke klarer å pisse på minus. Jeg blir pissatrengt, går og skal pisse men klarer ikke slippe opp. Det funker etterhvert hvis jeg setter meg ned på dassen og konsentrerer meg litt.. Men uansett, ingen krise hehe.

Men dog, minus er NARKOTIKA i ordets rette forstand. Det er junk. Gøy og digg å ta iblant, men har du lett for å ta av på nye ting (det har jeg, gikk på speed i nesten et år uavbrutt, spiste sikkert 4-500 e'er før jeg ble så fucka at jeg måtte slutte, osv.. bare flaks at kameraten min ble hekta før meg og jeg fikk støkken) ville jeg holdt meg langt unna.

Mener ikke å moralisere eller noe, bare en vennlig advarsel.
Sist endret av xtapolapocetl; 16. februar 2006 kl. 18:20. Grunn: lite tillegg ang. ruslengde
Når jeg brukte morfin er periode så var det ikke sjelden at jeg hadde problemer med å pisse, slik du (mxyzptlk) beskriver det Har aldri prøvd E, men morfin må definitivt være det beste jeg noensinne har prøvd hvis man forestiller seg en skala på hvor "deilig" noe er/kan være.

Brukte det litt for mye en periode, men det er snart 1 år siden jeg prøvde det forrige gang.

For å beskrive hvordan det er helt enkelt: For godt...



Uansett ville jeg anbefalt deg (joe123) å stoppe/trappe ned på speedingen din, det kan umulig være sunt i lengden. Jeg vil også råde deg til å følge rådene til DonVito, virker som om han har både en del erfaring og kunnskap om evnet.
Sist endret av syko16; 16. februar 2006 kl. 18:34.
syko, interessant / gøy å se at noen andre har samme erfaring som meg ang. pissing på opiater. Da er det ikke meg det er noe galt med da, med mindre det er det samme som er galt med deg og meg
Hehe, ja, jeg var på sykehuset en gang og fikk litt morfin der, og da benyttet jeg sjansen til å spørre om det var normalt/unormalt å ikke få pisse når man var påvirket av opater, men det viste seg at det altså ikke var så unormalt, de hadde vært borti det med en del andre mennesker også, selvom det store flertallet fikk sluppet ut trykket så var det altså ikke unormalt. Men, jeg var fram til nå den eneste personen jeg vet om som ikke har fått pisse på opiater, morsomt å se at det er andre der ute og
joe123's Avatar
Trådstarter
28 0
takk for svar mxyzptlk =)! Heroin virker fett men HATER HATER HATER hasj... :P røyker meg aldri ned , greit me piller. Har sikkert ikke røykt mer en 10 ganger i hele mitt liv,hater dritten så jevlig. dritt rus til de grader. =) ..

mxyzptlk ,hvordan slutta du med amfen?! føler ikke jeg klare det nå... har ikke spessielt lyst heller... vil tilbake i tid da det var speed av og til og ikke var hekta;p ... ei vennine av meg var jevli keen på å teste speed, jeg gidde henne da, for hun skulle få teste det, har hatt fantastisk kjekke kveller med henne, hun bjunner og bli hekta , jallefal psykisk , hun bjunner i ukedagene , hun lovte hun ikke skulle det :'( ! jeg har sååå jevla dårlig samvitighet , jeg maser og maser på henne, hu blir sintere og sintere "jeg er ikke hektet" faens speeden fucker skallen. Jeg driter i om jeg er fuckah, men nå viss jeg ikke får henne på veien igjen så er det jo min feil hun blir det? jeg gidde jo første streken?! har faen bæææda i 4 dager nå.. noen som vet hva jeg kan si\gjør ? TAKK TIL DE SOM VET! =)
syko16 , hehe, joda trapper ned snart ;o).. må få kontroll på jenta, hun har holdt på litt i helgene i 2 måneder, jeg har jort det hver dag nesten i 1,5 år å hun vil ikke gå med på at begge slutter.. ? :P
faaaen i helvetter jeg angrer :'(! hun sier hun ville det selv ,men jeg kunne latt være å gitt henne den stygge lille pulverstreken!

Er det noen som har noe jeg kan si \ gjøre?
Begge kjenner han jeg kjøper stoff av, spørte han om han kunne la vær og selge henne.. no hope ;\
takker for alle svar =))))! <3
Ang. minus: ok, alkohol og piller funker fint med minus det òg. Men med tanke på det du skriver ang. speedavhengighet tror jeg kanskje jeg ville droppet det, det virker som du har en ganske "avhengighetsvennlig" personlighet.. Igjen, mener ikke å moralisere eller noe, men jeg føler jeg må advare litt, for å bli hekta på minus er noe _helt_ annet enn å være hekta på f.eks. speed (som ikke gir fysisk, men psykisk avhengighet).

Ang. speed: Som sagt gir ikke speed fysisk avhengighet, iallefall ikke i samme grad som f.eks. minus. Jeg var ganske psykisk hekta, men jeg hadde flaks: Først ble dealeren min busta og måtte sone et år i fengsel. Jeg kunne få speed fra andre, men ikke like bra eller til like god pris. I tillegg måtte jeg flytte ut av huset jeg leide sammen med en kamerat fordi det skulle rives, og flytta hjem til gutterommet igjen for en stund. Det var litt kjipt i begynnelsen, men jeg var ganske motivert for å slutte, så det gikk greit. Nå tar jeg speed bare innimellom, noen ganger blir det hver helg et par måneder i strekk, andre ganger tar det mange måneder mellom hver gang.

Ang. venninnen din: Alle får dop første gangen av en venn. Myten om den onde narkolangeren er nettopp det, en myte. Hvis alle som har introdusert noen for et dop skulle gå rundt og ha dårlig samvittighet hadde samfunnet stoppet opp.

Jeg har selv introdusert folk for heroin, som har endt opp som junkier (heldigvis har begge klart seg i senere tid). Har hatt dårlig samvittighet for det, men hallo, det var de som ville prøve, og alle har vel fått banka inn faremomentene ved dopbruk gjennom skremselspropaganda på skolen osv. Alle må ta et ansvar selv, og alle tar selv valget om de vil prøve noe eller ikke.

Ang. å få henne til å slutte: Det der er ikke lett, iallefall hvis du ikke selv vil slutte. Hvis hun er en god venninne av deg ville det kanskje funket hvis du slutta sammen med henne (vær så snill og ikke erstatt speed med minus, da sitter du i det). Men du skrev jo at du ikke har særlig lyst til å slutte selv, og at hun ikke godtar at begge slutter, så det blir kanskje vanskelig. Kanskje hun må få seg en skikkelig knekk før hun innser at det hun driver med ikke er så lurt i lengden. Det er sånn det har funket for meg og mange andre jeg kjenner som har slutta etterhvert.

Det er ikke noe fasitsvar på det du spør om. Vanskelig blir det uansett, og det går bare hvis man er motivert.

Lykke til.
joe123's Avatar
Trådstarter
28 0
Mxyzpltk , TUUUSEN TAKK for alle for svar=)! Jeg dropper nåkk testingen av hero med det første ja. Jeg har selv introdusert mange venner for speed,knippz,piller,hasj osv . Jeg skaffer, det er de selv som trykker det i seg , det er ingen press. Har jo tenkt "faen skulle ikke skaffet til de, jaja de ville det jo selv". Men hun har lixom vært beste veninna mi i evi lang tid. alltid støtta meg , hun er lixom " jenta mi ". Vi lekte oss litt mye med amf, jeg tenkte bare at hun koste seg. var vell 4-5 helger på rad. 1-2 ganger. Hun ville det jo selv, hun hadde det drit bra, og lovte hun skulle holde seg. Nå har hun bjunt mer i ukedagene , kjører på flere dager i strekk. Større "gi faen" holdning en de fleste vrak. Hun har tillog med begynt og skaffe seg "narkiss venner" som skal skaffe henne extacy. Det går dårlig for henne på skolen , mye bråk hjemme. Jeg føler også jeg mister henne. Kansje derfor jeg bæder sånn ? Jeg hadde faktisk tatt min siste strek i kveld hvis jeg kunne fått med henne på det. Men speed føkker jo med psyken , hun har jo den " Du vet ikke hvordan jeg har det, jeg har det bra nå, jeg er ikke hekta, jeg har kontrollen". Hun vet hvordan jeg har det, men "det sjer ikke meg" . Jeg er redd for at hun ikke kommer til og gi seg før hun er hekta. så sier hun "vil ikke ha pause nå, orker ikke og legge på meg" . huff huff.... jaja jeg skal greie å få henne vekk fra det..=)! håper jeg da.

Du har nåkk rett i det med "avhengihetsvennlig personlighet"=p er ikke noe i hodet mitt som sier STOPP:P så det er vell kansje det smarteste å la vær å teste. =)! hehe takker Mxyzpltk lærer meg en del her inne du ;o)!

Men angsten "kan ikke snakke uten speed,kan ikke noe uten speed" ? tok du noe annet isteden for ? har tenkt litt på stack , effedrin i de , men det er jo piller+bæd rus. Sitte ca 30-40 min og lage en peerfekt linje å dra den inn, det er er halle kosen det ;o)! hehe.. jeg er faen så lite klar og så jevli klar for og slutte på likt! jevlig fucka, vil slutte for og få henne ut av det. Har vært våken siden torsdag nå, samme har hun eneste kontakten er et par sms.

Hadde satt veldig pris på hvis noen har samme problemet som meg og fikk henne\han ut av det og forteller hvordan ;] <3

Im OUT! go natt!=)!
Hallais!

Jeg likte godt posten du nettopp skrev, og tenkte jeg måtte gi et lite svar.

Jeg kjenner meg igjen i veldig mye av det du sier her. Har selv introdusert flere venner for hasj, "speed", knips og kola.

Jeg forstår følelsen du sitter med, nå som du ser at venninna di glir mer og mer ifra deg.

For 1 år siden hadde jeg 1 bestevenninne. Jeg bodde sammen med henne, og delte alt med henne. Ja, du kan si hun var "jenta mi".

Så begynte hu å ta "speed", sammen meg meg, og andre venner, av og til. et bruk, som skulle vokse ganske drastig. Og jeg tok på meg oppgaven med å få henne til å roe ned, eller slutte helt.

Jeg skal spare deg for detaljene, men den dag i dag, er hun desverre ute av livet mitt. Jeg har ikke sett, eller snakket med henne på 7 måneder. Hun er blitt et helt annet menneske, og vi har helt falt fra hverandre.

Hadde jeg hatt den kunnskapen jeg har i dag angående stoffet, og dets virkninger, så ville sjansen vært større for at jeg hadde klart å få henne ren.

Jeg forstår din situasjon, og frustrasjon ett hundre prosent. Fikk nesten lyst å besøke deg, for å hjelpe deg i å få venninna di ut av alt.

Du kan hjelpe henne masse, men må alltid huske på deg selv også. Ditt bruk "forsvarer" hennes, om du skjønner. Og i tillegg må du alltid huske, at ingen kan få en rus(mis)bruker til å stanse, dersom vedkommende ikke ønsker det selv.

Er det noe annet du lurer på, så ikke nøl med å sende melding!

Ett klapp på skulderen, og lykke til ifra meg!


DonVito
Jau, Don Vito oppsummerer det fint. Det kan virke som om hun har en enda / mye mer avhengighetsvennlig personlighet enn deg, hvis hun ble sånn etter bare noen helgers bruk. Bare ikke bli sint på henne og dytt henne bort, selv om hun forandrer seg osv osv osv som du forklarer, det kan virke som om du er det eneste ankerpunktet hennes i sitt "gamle" liv (tenker på de nye narkisvennene hennes osv), og det er viktig å ha med tanke på å slutte etterhvert. Og som han sier vil det kanskje funke bedre hvis du slutter først. Faren med det er at du da på en måte trekker deg enda mer ut av den type liv som hun lever nå, og at hun vil trekke seg enda mere bort.. Nei, ikke lett det der, du blir nødt til å finne ut av det på egenhånd dessverre. Men lykke til med alt, jeg har stor empati og sympati med deg!

Ang. når jeg slutta: Nei, tok ikke noe annet isteden, slutta tilogmed med hasj for en stund, jeg bare sucka det up og satt og kjipa'n til det gikk over. Det er ikke alle som klarer det da, men det funka for meg.. og jeg ække spesielt sterk, har aldri kunnet si nei takk til dop for å si det sånn, og nedtrapping har aldri funka, jeg er enten helt av eller helt på for å si det sånn...
joe123's Avatar
Trådstarter
28 0
DonVito, jævli kult av deg og fortelle det !;D! takk ! har følt det bare har vært meg jeg ;p , Det er en jæævli drit følelse=\ . Til vanlig gir man jo faen i det meste , men nå tenker jeg på det heele tiden! filmkvellene,nettene,snakkingen,festene,meldingene, ALT ! =((.. savner henne SÅÅ jevlig. nå henger hun me de der jevla narkissene som driter i henne og trykker pulver i henne og senere når hun blir hekta så driter de i henne og skal ha penger for pulver. Prøver hele tiden og få med meg henne til og finne på noe, men nei... hun har endel problemer , alvorlige også (gidder ikke gå i detaljer) er ikke hun som er fucka men en del rundt. Amf er jo det siste du burde ta da , jaffal når hun ikke er erfaren bruker. Hun bæder jo bare da. jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke kan høre på meg , hun får det jo bare mer og mer drit for hver tur joh. virker som om hun VIL bli hekta, akk som hun vil kunne si "jeg er på kjøret\har vært".. Vet ikke.... =(. ! Hehe yah skulle komt opp her og fått henne ut av det =)! Men kansje det er speeden som har endret tanke gangen hennes, Hun har aldri hatt kjæreste og jeg er vell det nærmeste en kjæreste hun har komt! Vi var jo så og si sammen , har hatt det sånn som dette i 1 år nå. Men det har liksom aldri gått videre! Kansje det er derfor ? hun føler jeg utnytter henne ? vil bare hun skal komme tilbake slik at jeg kan få meg noe eller et eller annet? Jeg vet faen ikke :'(!

mxyzptlk, ja det stemmer jevli fint faktisk ,jeg holdt jaffal på en-to-tre ganger i uken et par måneder før jeg begynte fast. Jeg blir ikke sint på henne, bare sier henne hva som sjer og hva som er fakta. akkuratt det samme som en sier til deg , ikke spis snop hver jevla dag , se på meg jeg er dritt feit , vil du bli sånn!? snop er jo skam godt, du spiser mye men du tenker " jeg blir ikke feit " ? fatter!?:P med røyk også. er bare så jevla drit at du bler grøt i hodet av dette! =\.
Tenkte også på det, hvis jeg slutter først så gjør hun gjerne det samme! men yah, hun har jo de super kule narkissvennene sine! :@ ! !"# )UJQIOFD A %#I , men takk for svar

Jeg har IKKE rørt en strek i dag ;D;D;D;D! sto opp hall 7 og har holdt meg i 12 timer nå! solgte det siste 0,5 me amf jeg hadde i går! skal ikke ha noe liggene!=) har angst så faen nå, har utplaserings uke , ble kjent mye nye folk idag UTEN amf'en=)! tok litt tid da men det gikk.. snakket heller ikke så mye;p men jeg jor det UTEN amf=)! er litt stolt og ;D! men sliter litt =\.. skal ikke mase på henne og si at jeg slutter før fredag\lørdag! går det ikke bedre da gir jeg faen og hopper på igjen!

Hehe jevli sykt dette , jeg begynte med om noen skyter amf ? :P! og nå har prøver jeg faen og slutte;D! jeevli bra forum dette her asså =)! TAKK SKAL DERE HA! (beklager viss det er litt mye syting) =).

Har tanken "De svarer meg ikke" nå som faen , river og skrive dette , jevla angst.. =\.. men sier til meg selv og håper det er sant , det er bare tvangstanker og det er amfen som fucker deg..! Spesielt morgen streken var dritt og droppe i dag ;\ , legger alltid klar posen,speilet,hakkebladet og røret mitt hver gang jeg sover ;P

Men men.. håper jeg klarer noe nå! TAKK for svar ;D!
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
joe123: Good for you! Håper ting ordner seg for deg, har fulgt tråden med interesse og må si jeg ble positivt overrasket over at du plutselig, ut av det blå, valgte å slutte. .

Husk at du slutter for din egen del. Hvis hun også velger å kutte ut makkakjøret så er det jo veldig flott, men hvis hun ikke blir frelst med en gang så ha i tankene at du i alle fall tjener på det, og at hun vil se det store bildet før eller siden.

Kudos til mxyzptlk og DonVito!
joe123's Avatar
Trådstarter
28 0
hehe, takk =)! faen med aggresjon. ødelagt skolebøkene mine, pga jeg ikke fant et ark jeg letet etter.. røyker som faen.. ! går ikke bra.. =\! svetter som faen!
ALDRI begynn me dritten!!
Sinnssykt hyggelig å høre at du klarte deg uten i dag. Ja, det er pes. Ja, tvangstanker, angst osv. kommer. Det er en del av "moroa". Det vil nok fortsette en stund, men som sagt tidligere speed er ikke teknisk sett fysisk avhengighetsskapende, så klarer hodet ditt det klarer kroppen din det òg.

Og skulle du sprekke, ikke fortvil, det skjer de fleste. Bare prøv på nytt, ikke gi opp.

Jeg er glad i dop jeg, har hatt det mye fint og angrer ikke på en dritt. Men jeg har også blitt alvorlig fucka av både speed, e og syre så jeg har opplevd en del skyggesider av tungt blandingsmisbruk også kan du si.

Og det er faktisk de negative opplevelsene jeg føler jeg har vokst mest på og lært mest av. Jeg har nå en innsikt i menneskepsyken (iallefall MIN psyke hehe) som er få forunt, og føler jeg kan empatisere med mange flere mennesker, selv om deres "ting og tang" er annerledes enn det jeg har opplevd. Har rett og slett blitt mindre fordomsfull og mer forståelsesfull tror / føler jeg.

Når det er sagt sliter jeg enda, har aldri blitt så selvsikker ute blant folk som jeg gjerne skulle vært, osv osv. Men likevel syns jeg det var verdt det.

Ja, var ikke meningen å hijacke tråden og lesse på med min egen dritt, mener bare du skal prøve å bruke det du har opplevd til noe godt, ikke sitte og føle deg skyldig og tynge deg selv ned i negativ tankeballast. Det kommer til å bli vanskelig framover nå, men prøv å holde ut, og som sagt, ikke gi opp.

Er her (på forumet iallefall ) for deg jeg iallefall, hvis du skulle trenge det. Igjen, lykke til!
joe123's Avatar
Trådstarter
28 0
mxyzptlk, fy faen ;D! trodde bare det var jeg som ble så ødelagt og trodde at jeg lærte mer om meg selv med sammenbrudd\bæder en uke i strekk og slikt. føler selv at jeg kan forstå folk mye bedre, at jeg "leser" dem om hva de føler , og hvilket humør de er i.Føler jeg har mer kontroll på meg selv og er mye mer sikker på hva jeg gjør (utenom suget når jeg trenger penger:P) jevli digg , har holdt dette for meg selv helt til nå =P!Alltid trodd jeg reagerte anderledes
Jeg er såå jevli aggresiv å deppa nå og angsten knuser meg ! jeg sliter så jevlig... !

At du "hijacka";D! tråden min er jo faen det beste som har sjedd på lenge ;D!
takk skal du ha ;D!
Bare hyggelig. Forøvrig mener de jeg kjenner som har opplevd diverse kjipe ting pga. dop, iallefall de jeg har snakket med om det, og som jeg respekterer og holder av, det samme som meg. Det er klart at noen er helt på jordet og bare tror det (f.eks. en kamerat av meg som var i Goa og røyka salvia, som kom hjem og trodde han var så opplyst at alle andre på jorden (bokstavlig talt) nå var degradert til idioter sammenlignet med ham), men jeg syns du virker som en bra og beskjeden fyr i så måte, så jeg syns ikke du skal føle deg gal fordi du tror det. Du tror det nok fordi det stemmer.
Må bare si: STÅ PÅ til deg joe123. Jeg håper VIRKELIG at du og jenta di kommer dere ut av det!
Har endel kompisser som har sliti med det samme som deg, og jeg vet(liker ihvertfall å tro at jeg vet) hvor jævlig du har det.
Men vær sterk, så går det nok til slutt!
joe123's Avatar
Trådstarter
28 0
FYYYYYYYYYYYYYYY FAEN! WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE;D;D;D;D! ææh jeg sprakk...:P men fuck det !sendte en mld til henne;D! sa at jeg savna henne og var drit gla i henne;D! hun sa akk det samme;D;D! snakka ut , skal være med henne i morgen! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ faen deilig lykke rus!!!!!!;D;D;D! æh! sorry jeg sprakk! men angsten tok over! greier ikke dette alene! =\! For all del støtten deres hjalp på =)) tusen takk!=)) Jeg ver såå jevlig hissig,KLIKKA i vinkel på foreldrene mine pga de spurte hvordan utplaseriningen var, og da fikk jeg høre at jeg var en skam for familien og alt slags sånnt sjitt som er digg og høre... da ble det faktisk for mye å jeg var for svak.. =\.. skal prøve igjen om en liten stund , bare få orden på alt først=)! kutter ned seff.. greide meg faktisk til kl 22:30. Helt alene + tankene=p , gjerne jeg greier meg uten i morgen? skal ikke ta på jobb hvertfall , så kommer hun ! så håper jeg alt går fint=)! Men TUUUSEN TAKK til dere som har støtta mg , spesielt dg mxyzptlk=)! føler jeg ikke skal slutte og henge på dette forumet=)! Takk =))! heh , jeg gir faen i om jeg er gal eller ei!;D! har venner som snakker med meg , di åpner seg til meg , jeg får dem til og smile! =)! jeg mener ikke jeg kan se deg 1 gang og si " i dag er du litt deppa, men går ikke så gale" mener ikke det for faen ;D! men di nærmeste lixom... merker på dem når dem er deppa \ glae , ikke sånn unormal måte =P! fatter?=P! jajajajja gidder ikke snakke mer om psycho greier ;D! har faen ikke vært gla på leeenge ! skal bare kose meg i natt!=)))!
Im OUT!
Dette minner om starten på fallet. Kommer ikke dette til å bli vanskeligere neste gang du prøver å slutte ? ...Man må vel bare gå dypt i seg selv og akseptere at man har tatt sin siste linje og ta konsekvensene.

Interesang historie men jeg skal ikke si at jeg likte slutten
Pft, dette er da ikke slutten. Har en god venn som var speedfreaker i 13 år, han jobber i rusomsorgen og menger seg med ministere osv. i dag. Det er aldri for sent før du dauer. Og som sagt er ikke speed det verste du kan bli hekta på (selv om det er mer enn ille nok).

Kjipt at du sprakk da Joe, men nå har du iallefall hatt en dag uten og vet hvordan det er, og jeg syns det er kjempehyggelig å høre at du fikk kontakt med venninna di igjen og at dere skal møtes igjen. God holdning at du ikke skal ta det på jobben, og kutt gjerne ned ja. Men som St. Vitus insinuerer, du klarer ikke slutte før du tar et valg og holder deg til det.

De fleste som klarer å slutte til slutt har "slutta" mange ganger. Mange trenger profesjonell hjelp (aka avrusning) for å klare det, mens andre klarer det på egenhånd. Uansett, det er jo ikke bare deg det gjelder her, men venninna di også, så bildet er litt mer komplisert. Hun er kanskje ikke noe særlig motivert for å slutte, og kommer kanskje ikke til å bli det heller før hun har fått seg en knekk og vet hvordan speedangsten kan være. Kanskje ikke da heller..

Som sagt tidligere er det intet fasitsvar på dette, men så lenge viljen er der er det da håp.

Hold oss oppdatert da Joe, har stor sympati for deg og vil gjerne at det skal gå deg (og venninna di) godt.
joe123's Avatar
Trådstarter
28 0
hehe ;D! takk mxyzptlk=)! hadde nettop en strek nå ;p! men den første i dag ;D! hadde ikke på jobb=) greide meg vell greit, men den angsten alså + aggresjonen , æææh=P! merker at det faktisk gikk lettere på jobb i dag , pga jeg var så lettet over at vi fikk kontakt igjen og at hun faktisk var glad ! men den angst klumpen som er der av en eller aen jevla grunn er faen irreterene. Hadde du den ?! hvor lenge var den der ? tankene forvirrer seg og bygger seg opp til faenskap åsså tilter jeg, åsså er det det samme om igjen..:P jaja..:P , wow 13 år og er den dag i dag stabil?=) det er faen bra gjort. jeg sitter her og slite og sutrer etter 1,5 år ;p.. men yah, jeg er svak for det. har lyst og ikke lyst og slutte =P! Men men.. 8 timer før den 1 linja idag,15 timer igår=)! Egentli så hadde det vært greiest og sluttet , og bare tatt en gang i blandt. Jeg vil tilbake til 1 gang eg jeg prøvde alt hehe=)! 1 på knippz, 1 gang på speed, men men =)!
I morgen Skal jeg prøve og ikke ta .... (ikke forvent dere noe hehe;D) men men.. faen ass,digg;D! pga en internett side sitter jeg og prøver og slutte ;D;D var lysten på og begynne å skyte det , men den fristelsen er faktisk gone :P jaja takk ppl ;D! snakkes
Det er iallefall godt å høre at du ikke er fristet til å skyte det da. Da er det ingen vei tilbake til snorting iallefall, og slutting virker umulig (uten at det er det da).

13 år med dopbruk ja, men stort sett har det vært bare innimellom. Jeg hadde en periode med først overdreven syrebruk, ble så halvpsykotisk av det (HPPD, visste ikke at det var en diagnose som het det da, dessverre. Fikk ikke så mye hjelp, men det gikk over etter 5-6 år), så tok jeg helt av på speed det året jeg og en kamerat leide et hus som da ble fritidsklubben til alle freakerne i omdrådet.. Etter det ble e-bruken uutholdelig, det ble flere ganger i uka i omtrent et års tid.. vær glad du ikke har blitt alvorlig fucka av e, for DET er kjipt det. Speed- og syre-noiaen er ingenting i forhold, iallefall ikke sånn jeg opplevde det.

Tja, det begynner å bli en stund siden jeg "slutta" med speed (tar det jo enda iblant, men bare innimellom, og får ikke noe angst eller kjipe nedturer av det nå. Men jeg går jo heller ikke 4-5 dager i strekk uten søvn lenger heller, bare et døgn eller maks halvannet om gangen), så jeg husker ikke helt hvor lenge kjipingen varte. Men jeg tror jeg var "ok" igjen (dvs. syre-greien hang igjen fortsatt, men det er en annen historie) etter en måneds tid kanskje.

Uten at jeg er profesjonell (annet enn ang. meg selv hehe) så syns jeg det virker bra at du har slutta å ta morralinja. Selv om det er kjipt. Når du har et bevisst forhold til det og prøver igjen og igjen, og klarer deg utover morgenen og ettermiddagen uten, så viser det iallefall styrke.. Syns jeg.

Hm, det er sikkert en del som sitter her og syns det virker dobbelmoralsk av meg å på den ene siden gi info om hvordan man bruker og hvor man får tak i de og de stoffene, og på den andre siden oppfordrer folk til å slutte.. Men som sagt er jeg glad i dop, og syns det er ok å ta iblant, bare man ikke bikker helt over i supermisbruk og avhengighet.. Dette er et tilfelle av den siste sorten syns jeg..

Jaja, igjen, lykke til til deg og venninnna di..
joe123's Avatar
Trådstarter
28 0
Hey!=) ja morgenlinja er jævlig å ikke ta ;P! greide meg i dag og =)! Skal prøve å klare hele dagen, sint&slapp som faen men legger meg nedpå litt ;o)! Ting er fint med meg & vennina nå! <3 , thank god;D! Spiser faen som en hval ;P! 1 pose snop, 8 boller, 4 heidevegger med pålegg,2 skole boller, 1 sjokolade:P! er jo feit før helga jo;D !! jaja men faen alså! sitter og ikke drar strek pga en internett side=)))))! thx ;D! jaja ,kansje jeg klarer mg hele dagen !

Natti natt
Kult! Bedre å ta av på snop enn dop i ditt tilfelle , bruk spenna dine på godteri og mat isteden ja. Kanskje "trøstespising" kan hjelpe mot den verste angsten, hvem vet? Uansett er det bra å ha noe som tar oppmerksomheten bort fra "suget", og å få i seg næring..
joe123's Avatar
Trådstarter
28 0
Hehe , yah. men vi skal ikke starte ny topic ? ;o)! denne er jo for "skyte amf" ! hehe =P! greide meg helt til kl 10 i dag :P! hadde ingenting iforrigår ;O) men såv fra 17:00 til 06:30 da:P men fra 06:30 til 22:00 hadde jeg ingenting! men skal vi starte "Til alle som hvil vekk fra rusen" topic? ;o)! så kan alle som vil vekk \ bæder snakke der ! seriøst ingenting har noen gang motivert meg til og slutte . ! Kansje andre reagerer likt som meg ?=)! får lixom lyst at andre og skal få den sjangsen hehe;D! lyst og bli med på det ?=)
hei, jeg er ny her

skjønner ikke greia m å skyte, er ikke amfetamin bra nok som det er?? fortell! personlig kunne jeg aldri gjort det, skummelt!

hvordan endrer jeg profilen? det står at jeg er født i 1970! er egentlig 85...
joe123's Avatar
Trådstarter
28 0
heisann=)! jeg er og nåkkså ny her ! greia med og teste og skyte var fordi : amfetamin er jo fett som det er , men når du har holdt på en stund så blir du ikke høy lengre. får ikke lykke følelsen , blir bare våken! så derfor vaaaar jeg litt nysjerrig på og teste og skyte=)! men ikke nå lengre!