Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2975
Hallo.
Har fått tak i noe efedrin, og lurte på dosering og hvor lenge jeg kan gå på de uten å bli altfor ødelagt. Tabelettene er på 30 mg
Du blir ikke ødelagt av efedrinen, men jo lenger du går på dem dess mindre blir effekten. I tillegg er det en viss fare for å bli "avhengig", da i ordets minst rette forstand; altså du føler deg bedre med enn uten en periode.

Dosering:

Prøv med en i starten og ta flere når effekten har blitt merkbart mindre. 45 minutt før trening.
Efedrin kan være farlige i høye doser siden den øker pulsen. Sjekk sider der de selger effedrin, går ut i fra det står der. Har ikke prøv det selv, siden pillene jeg bestillte ble stoppet av tollen.
Nå bør man vel egentlig ikke sky alt som øker pulsen. Blodtrykket er en annen sak.
efedrin er som 100 kopper kaffe, og man bør være litt forsiktig det fører til hjerteflimmer. Det er en grunn til at det har blitt forbudt i "alle" treningskosttilskudd.
jeg tok 12 piller på 500mg på en dag, det anbefaler jeg ikke.. er det stack du har?
Sitat av hairball
efedrin er som 100 kopper kaffe
Vis hele sitatet...
Det komme rjo helt ann på hvor mye efedrin man tar, da. I moderate doser er ikke efedrin stort farligere enn koffein.
Dosen man bør ta avhenger av hva man vil oppnå, kroppsmasse, hvor følsom man er
for efedrin (og stimulanter i seg generelt) etc.

I treningsøyemed øker efedrin forbrenningen og minsker sultfølelse, altså er det
et meget effektivt slakemiddel, dog etter min mening er ikke slik "sulte-slanking"
noe særlig. Efedrin øker også yteevnen når man trener og forbedrer den
anabole prosessen i etterkant av treningen. Efedrin har altså mange fordelaktige
egenskaper, men kan som andre har nevnt føre til ubehag og hjertetrøbbel i høye
doser. Så vær forsiktig...
▼ ... noen måneder senere ... ▼
∮ F dr = 0
Handy: Håper for all del at du har regnet feil på tellingen din av millegram. Ta en titt på http://www.erowid.org/chemicals/ephe...ine_dose.shtml . Og det at du tok 500mg blir vel litt og ta i?

Ja, jeg vet jeg drar opp en eldre tråd
en kamerat sa at for at kroppen ikke ska bli for tolerant bør du være 1 uke på, og 1 uke av, 1 uke på osv osv
han anbefalte også 5-6 piller før trening for meg (97-98 kg)
Sist endret av Kaptein Snus; 10. juni 2006 kl. 02:40.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av handy.
jeg tok 12 piller på 500mg på en dag, det anbefaler jeg ikke.. er det stack du har?
Vis hele sitatet...
Juhu! Hvor fikk du tak i de da? Jeg vil kjøpe, og jeg betaler bra!
For de finnes vel bare i 20, 50 og 100mg siste jeg sjekket. Med mindre det var hjemmelaget da? Og bare for å ha sagt det, du spinner bra unna på 4 stykk 100mg, så dersom du tok 12 av 500mg efedrin så er du jammen meg tolerant ovenfor efedrinet.

Som tideligere nevnt. Ta 30mg om morningen og 30mg før trening.
Effedrin oppdrettholder ikke anabole faser i kroppen. Det er svakt anti katabolt og hindrer nedbryting av muskelmasse. Efedrin er heller ikke særlig farlig for friske mennesker i moderate doser.
Hehe. 12x500mg ja. Da snakker vi IKKE ren Efedrin HCL. Det er nok snakk om plante-efedrin. Og de har en 8% standard. Altså en 500mg kapsel inneholder ~40mg efedrin.
Nå vet jeg ikke hva slags trening du tenker å bruke det til. Men du kan starte med 60mg første gangen og se hvordan du reagerer. Personlig bruker jeg 90-120mg en liten halvtime før trening. Det er skikkelig krutt

Det kjedelige er jo sagt tidligere her. Den nedturen man får når effekten gir seg.
bland effen med koffin å asprin, da får du en eca-stack. tar du 30mg effe, 200mg koffe å 250mg asprin 3x pr dag.. så øker du etter ei uke lr når du merker efekten avtar.. ka er hensikten din med å ta effedrin?? ska du ned i vekt funker det grett men det er ikke noen sofaslankekur..
jeg endte opp på sykehus pga efedrin, skal være sagt at de fleste kropper tåler det fint men det er noen ( som meg ) som absolutt ikke burde ta det så mitt råd er å ta det litt rolig i starten
Sitat av pastasoppen
jeg endte opp på sykehus pga efedrin, skal være sagt at de fleste kropper tåler det fint men det er noen ( som meg ) som absolutt ikke burde ta det så mitt råd er å ta det litt rolig i starten
Vis hele sitatet...
ka som sjedde med deg da??? store doser å sant??
Sitat av luzifer
ka som sjedde med deg da??? store doser å sant??
Vis hele sitatet...
Ikke veldig store doser, tok det med Ripped fuel. Heldigvis gikk det bra men blodet mitt ble for tjukt pga mangel på veske i kroppen. Ergo drikk mye, men jeg ble fortalt at det er noen som ikke burde ta det og jeg var en av de. Endte med at jeg sluttet med det og ble helt frisk
Er 30mg samme innhold som det er på Stack og/eller El Tigre bør du ta dem rundt 30-45min. før trening. Hvor lenge du burde eller ikke burde gå på dem er opp til deg; når du merker du ikke kjenner 'rusen' før du tar 4-5stk. om gangen kunne det kanskje vaert smart med en par måneders pause?
Sitat av blackwannabe
Er 30mg samme innhold som det er på Stack og/eller El Tigre bør du ta dem rundt 30-45min. før trening. Hvor lenge du burde eller ikke burde gå på dem er opp til deg; når du merker du ikke kjenner 'rusen' før du tar 4-5stk. om gangen kunne det kanskje vaert smart med en par måneders pause?
Vis hele sitatet...
Sånn som jeg har forstått det gir efedrin fortsatt økt forbrenning selv om du ikke kjenner det store kicket lenger, men det tar nok også slutt etter hvert. Har sett anbefalinger på 2-3 uker på etterfulgt av en ukes pause for å redusere toleransen.