Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  47 4508
Jeg vil bare minne om at bilder i signaturen helst skal være diskré og ikke bryte med nFFs utseende i stor grad. Forresten, det er viktig at alle forteller hvilke tv-serier dere ser på, hvilke matprodukter dere spiser, spillene dere spiller og hvilke sykdommer dere har via tjukke jpg-er etter hver forbanna post. Putter denne i vanlig diskusjon siden ingen egentlig leser "hjelp" av de jeg er ute etter å nå.

Hilsen meg.
___________
http://www.userbars.com/galerie/images/files/3/7/bara30me.gif
http://www.userbars.com/galerie/images/files/3/16/Arminvanbuuren.png
http://www.userbars.com/galerie/images/files/3/16/beatles3.gif
http://www.userbars.com/galerie/images/files/3/7/BMWX.jpg
http://www.userbars.com/galerie/images/files/3/13/safari.png
http://www.userbars.com/galerie/images/files/3/10/texasholdem.png
http://www.userbars.com/galerie/images/files/3/10/weed2.png
http://www.userbars.com/galerie/images/files/3/9/team.gif
Sist endret av ivioyner; 9. februar 2006 kl. 21:11.
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
LOLOLOL! Du har to biler?
Hadde aldri forestilt meg at du røykte weed heller Olav :(((((
Jeg føler at jeg får en ganske stor innsikt i ditt dype liv, og i dine tanker, når du deler såpass delikate detaljer om deg selv. Jeg setter virkelig pris på at du gjør det, du setter farge på dette forumet.
Jeg hadde aldri i livet blottet meg slik som du IvIoyner.. Folk vet jo snart alt her, kjipt! :S
Du IvIoyner, jeg er ikke noe glad i at du kaller Armin Van Buuren spam, men det får nå så være. Kan være en idè å kle på seg, framfor å kle av seg. Begynner å bli litt lei av dem selv, ja. Lite individualitet, alle ser like ut.

Edit: Regnte med det
Sist endret av ProZhen; 9. februar 2006 kl. 21:42.
Sitat av ProZhen
Du IvIoyner, jeg er ikke noe glad i at du kaller Armin Van Buuren spam, men det får nå så være. Kan være en idè å kle på seg, framfor å kle av seg. Begynner å bli litt lei av dem selv, ja. Lite individualitet, alle ser like ut.
Vis hele sitatet...
jeg aner ikke hvem armin van buueren er, jeg bare tok en haug tilfeldige userbars.

________________
http://www.userbars.com/galerie/images/files/3/9/tvn.gif
http://www.userbars.com/galerie/images/files/3/8/DDR.jpg
http://www.userbars.com/galerie/images/files/3/8/quake2.jpg
http://www.userbars.com/galerie/images/files/3/6/jolt.gif
http://www.userbars.com/galerie/images/files/3/8/socomfb.png
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg ser poenget ditt.. men til mitt forsvar lagde jeg de jeg bruker selv :P
Godt poeng IvIoyner.
Bra dere har en makslengde på signaturen.
Gøy med en liten linje med en morsom setning:
"Soppen har tak over hodet, soppen er klok osv/Hei her burde jeg skrive noe morsomt, dette ble jo morsomt/jeg er skitsofren(sorry skrivefeilen men aner ikke hvordan det skrives...)og det er jeg og"
noen eksempler slik jeg husker de(ikke helt ordrett altså)som jeg syns er fine signaturer.

Men hvis man måtte åle seg igjennom en haug med bløte vitser og rare bilder for å komme til neste svar på tråden så hadde det blitt slitsomt!
Så igjen, takk for makslengden
Hva med å oppgi lovlig størrelse i posten din?
Takk, jeg har lenge irritert meg over dette.
Jeg har lenge tenkt å sendt en PM eller noe men har aldri klart å formulere meg saklig nok til at jeg har sendt den.

Når vi så er inne på dette syntes jeg det kunne blitt litt forandring i regelverket, INGEN bilder i signatur.
Grusomt.

Dodecha: Du strider faktisk med regel 15. Etter egen mening regel 16 også.

God post Moyner. Takk.
Sitat av Luric
Dodecha: Du strider faktisk med regel 15. Etter egen mening regel 16 også.
Vis hele sitatet...
Nr. 18 og vel?

PS: 20 tegn regelen er grei den men hva med å senke den til 10?
Bra at meldingen min rakk fram

Takktakk!
Synes den Google user var konge jeg... Det er virkelig et tegn på at man er et tenkende individ som selv finner løsninger. Hvem faen er det som ikke bruker Google da?

Kan ikke bare dere gudene lage en regel mot slike barer da? Det er voldsomt irriterende.

Selv har jeg en fet rød skrift i min signatur. Denne er enkelt å greit der for å gjøre folk oppmerksom på at jeg nylig har endret mitt nick. Så om en ukes tid forsvinner den vel til fordel for en litt roligere en.
Sist endret av Thedeeq; 9. februar 2006 kl. 23:43.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det er nesten en server generated sak.. ja, det er et script som viser random sig.
Men jeg gidder ikke å være "a pain in the ass", så jeg fjerner køddet.
Hater disse nye signaturbildene! Utrolig irriterendes, like ille som den nye Chuck Norris trenden! Faen ta trender!
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Sitat av COMPstomp
Hva med å oppgi lovlig størrelse i posten din?
Vis hele sitatet...
Hva med å lese reglene?
Hva med å totalforby bilde i signaturer? Har fortsatt tilgode å se ett "signatur bilde" som ikke bryter med designet. Sier som Dagfinn Lyngbø.... Ka E vitsen?!?
Amen. Bilder i signaturen er en uting, det trekker oppmerksomheten bort fra innholdet i tråden. Bilder i tråder skal etter min mening være relatert til innholdet i posten. Og: hvem faen bryr seg om du ser på Lost, hører på Eminem, leser bøker eller kjører opel?
Godt mulig dere "bak" nFF har lage dere noen regler for bruk av disse "UserBars", og det virker som om den UserBar'en uteblir viss man poster flere poster i samme emne, dette er genialt, viss det ikke bare er en "bøgg".. Jeg er selv en bruker av UserBar, og synes det kan bli litt for mye av det "gode" som fks i din første post IvI. Ville bare gjøre oppmerksom på dette, og muligens la det være sånn?
Limited edition
Moff's Avatar
Vel, det er jo forsåvidt et fjortiss-syndrom som alle andre ting.
Du kjenner sikkert til MSN-brukere som bytter ut bokstaver med bilder.
Nå er ikke jeg de fantasiløses forkjemper eller noe, men et diskret bilde med
et bilmerke på er ikke verdens undergang.
La dem gjøre seg selv upopulære, sier nå jeg.

Zyprexa sin er helt grei. Futurama er bra varer.

Personlig kan jeg ikke fordra når det tar helt overhånd.
Er det på kanten med min signatur?
Fanger jo blikket med rød skrift, forsåvidt---

Kan noen sende meg et sånt bilde med fiskepinner på?
Sist endret av Moff; 14. februar 2006 kl. 22:50.
Det er nok ingen bug, er laget med fullt overlegg. En signatur vil kun forekomme én gang per tråd.
Det er heilt greit for meg |d13m0b! Er enig at vi ikke trenger brukere med fem forskjellige "UserBars" og at de kanskje poster 13 svar pr. tråd, da tar de overhånd. Men synes fremdeles at brukere kan få bruke én "UserBar" eller hva det nå måtte være, innenfor rimlighetenes grenser, selvfølgelig! Dette står vel klart i reglene!?

Moff: Fordi du og jeg synes at Futurama er bra saker, betyr ikke at andre også synes det, men jeg synes at vi skal få lov til å like forskjellige ting og at andre da, ikke trenger å flame våres meninger fordi vi liker Chuck Norris eller kjører Audi A3.
Kan vi ikke bare forby userbars og bilder i signatur da? Så folk må bruke hjernen litt her inne, ikke mange som gidder det lenger heller.

Det at signaturen kun kommer en gang, synes jeg er både bra og litt dårlig... Men Userbars er så groteskt forferdelig at jeg har lyst til å starte en poll eller et eller annet på det. Bør bilder i isgnatur forbys på nFF? JA!

Jeg fatter ikke hvem som gidder å lage slikt. Ok, FireFox - Opera og slike ting er litt annerledes. Det er jo tross alt til noe fornuftig. Men bilder i allverdens farger som søpler til designet her.
UserBars er egentlig greit for de uten hjerner...
Enkelt og greit..

(Men jeg melder meg ut denne diskusjonen, det blir bare en listetråd med hvem som vil at det skal være lov og motsatt, der er og blir vel opptil moderatorene?)
Sist endret av ZyPreXa; 14. februar 2006 kl. 23:16.
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Sitat av Thedeeq
Kan vi ikke bare forby userbars og bilder i signatur da? Så folk må bruke hjernen litt her inne, ikke mange som gidder det lenger heller.

Det at signaturen kun kommer en gang, synes jeg er både bra og litt dårlig... Men Userbars er så groteskt forferdelig at jeg har lyst til å starte en poll eller et eller annet på det. Bør bilder i isgnatur forbys på nFF? JA!

Jeg fatter ikke hvem som gidder å lage slikt. Ok, FireFox - Opera og slike ting er litt annerledes. Det er jo tross alt til noe fornuftig. Men bilder i allverdens farger som søpler til designet her.
Vis hele sitatet...
Du er så smart, Thedeeq. :-)
IvIoyners poeng er jo at man bør begrense bruken, og da spesielt med henhold til UserBars. Nå er det jo også en maks størrelse på 4 linjer i signaturen og at bilder ikke kan være dynamiske eller grafiske. For meg gjør det ikke noe om noen har en UserBar i signaturen når jeg leser igjenom en tråd, men de som bruker det (med mindre det er humoristisk slik som Kackoo sin) har jo ikke mye orginalitet.
Hva med å heller ha et morsom Futurama-sitat i signaturen? Og hvis du på død og liv må flashe at du kjører den og den bilen, hva med å heller komme med litt info om den, eller en link til hjemmesiden din hvor du har masse bilder og skryt om hvor mye du har trimma og styla den?

Det blir så jævlig banalt med bare "futurama fan" eller "opel driver" eller "condom user"... Men greit, jeg skal ikke klage mer. Jeg trenger kanskje litt søvn og vil muligens være mer velvillig i morgen.
Quote ZyPreXa:
Jeg er selv en bruker av UserBar, og synes det kan bli litt for mye av det "gode" som fks i din første post IvI. Ville bare gjøre oppmerksom på dette...
Vis hele sitatet...
Ja, IvIoyner.. Jeg er HELT for userbars, men jeg syntes kanskje du overdrev bittelitte grann i den første posten din? Det holder med 3-4 userbars i hver signatur syntes jeg asa...
Og mens vi er igang med å rakke ned på userbars så kan vi vel ta de stygge avatarne som folk har lagt inn! Fy faen ass. De ødelegger designet på siden. Tror du virkelig folk bryr seg om hvordan bilde du liker? Kanskje vi kan ta vekk all grafikk her? Det tar bare fokuset vekk fra meningene til folk uansett...
Odne: Avatarene på dette forumet er forsåvidt greie. De er begrenset oppad til en aksepterbar størrelse, og det er ikke tillatt å ha bevegelige (animerte) avatarer. Jeg klarer rettogslett ikke å være aktiv i slike forum hvor avatarene tar opp et halvt skjermbilde. Har også vært fornøyd med at man her må begrenset signaturstørrelsen sin til tre linjer, men må innrømme at jeg ble forferdelig skuffet når jeg så de første STYGGE (ja, nettopp! SUPERSTYGGE!) userbarDRITET som dere bruker! Hva er poenget med slikt? Uansett hva dere kjører, ser på tv, putter opp i rumpa, spiser, drikker eller klør på, så driter jeg i det. Det eneste jeg kan se, med store CAPITAL LETTERS er; "FUCKING FAGGOT LUSERBAR USER" eller lignende nedlatende strofer om userbars og/eller deres brukere.
Hehe.. I couldn't agree more, DarkStaar.

Hva det hele koker ned til, er at ingen over 20 år med fornuften i behold bruker en "userbar" for å signalisere hvem man er. Userbars er en pubertal greie, for å forsøke skape orden og identitet i en ellers 100% hormon-styrt hverdag. Men løsningen ligger ikke i Usersbars ya'll, det ligger i et strengt regulert kosthold basert på rosa og hvite piller.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Nå har jeg for ordens skyld reformulert reglene slik at det nå er en 50px makshøyde på signaturene. Reglene som vedrører estetisk brytning med siden gjelder selvfølgelig fortsatt.

Dvs; 3 userbars er nono.
Lenge Leve NSO

nso o ahkbar

Hvorfor ikke forby de helt? Bare totalforbud! Det som hadde vært best... Men vi kan ikke gå alle skrittene på en gang. Så vi som er motstandere får jobbe litt i kulissene...


Sitat av Stormen
Hehe.. I couldn't agree more, DarkStaar.

Hva det hele koker ned til, er at ingen over 20 år med fornuften i behold bruker en "userbar" for å signalisere hvem man er. Userbars er en pubertal greie, for å forsøke skape orden og identitet i en ellers 100% hormon-styrt hverdag. Men løsningen ligger ikke i Usersbars ya'll, det ligger i et strengt regulert kosthold basert på rosa og hvite piller.
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke 20 år. Jeg kunne ikke tenkt meg å bruke userbars engang... Har vært motstander siden jeg så det første gang.

--

Klarte ikke å holde meg unna, så jeg lette litt på den siden dems. Fant den beste ever:

http://65.254.85.160/_user_bars/REQ/Games/psp.png

http://65.254.85.160/_user_bars/Sigs/ubd_2.gif

http://img99.imageshack.us/img99/839/sims2ofb7hc.png

Det er jo bare å ta av seg hatten for disse designerne. De har et klart talent... Bøler Avfallsdeponi behøver flere medarbeidere
Sist endret av Thedeeq; 15. februar 2006 kl. 09:29.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Sitat av CoDEmASTeR
Nr. 18 og vel?

PS: 20 tegn regelen er grei den men hva med å senke den til 10?
Vis hele sitatet...
Poenget er jo at hvis ikke posten din er over 20 tegn, så er det heller ikke noe vits i å skrive den. Å for eksempel skrive noe crap på slutten av ditt egentlige poeng er ikke å følge 20-tegnsregelen, men det er jo i høyeste grad å bryte den. Dere må tenke på hvorfor regelen ble innført, ikke konsekvensen.

CoDEmASTeR: Denne posten var ikke rettet mot deg, men bare en generell infokommentar ang. tegnregelen.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av DarkStaar
Odne: Avatarene på dette forumet er forsåvidt greie. De er begrenset oppad til en aksepterbar størrelse, og det er ikke tillatt å ha bevegelige (animerte) avatarer. Jeg klarer rettogslett ikke å være aktiv i slike forum hvor avatarene tar opp et halvt skjermbilde. Har også vært fornøyd med at man her må begrenset signaturstørrelsen sin til tre linjer, men må innrømme at jeg ble forferdelig skuffet når jeg så de første STYGGE (ja, nettopp! SUPERSTYGGE!) userbarDRITET som dere bruker! Hva er poenget med slikt? Uansett hva dere kjører, ser på tv, putter opp i rumpa, spiser, drikker eller klør på, så driter jeg i det. Det eneste jeg kan se, med store CAPITAL LETTERS er; "FUCKING FAGGOT LUSERBAR USER" eller lignende nedlatende strofer om userbars og/eller deres brukere.
Vis hele sitatet...
Tør jeg spørre om du har tatt medisinen din i dag?
Greit de kan være stygge, men ro ned mann, du virker sykelig opphengt i saken :P dog jeg kan skjønne deg... mmrrrggrr *mumle stygge ting om msn og cs*
Der har vi jo løsningen... Sett opp et script som gjør at folk som setter inn en såkalt Userbar i signaturen får:

-- FUCKING FAGGOT USERBAR --
-- Yeah! Jg R fJoRtIzZz --

Gjerne med rød skrift... Samtidig sett en lås der så de må ha denne i 10 dager eller noe. Da blir vi kvitt herket. Er forresten keen på å starte en aksjon mot Userbar... Er det noen med god greie på blackhat som kan gå inn å knuse den sia? Så forsvinner herket en gang for alle.

Synes det skal startes et opprop på nFF mot Userbars.
Sitat av Thedeeq
Synes det skal startes et opprop på nFF mot Userbars.
Vis hele sitatet...
Akkurat det der tror jeg er det eneste som er mer fjortiss enn å faktisk bruke userbars, nemlig å starte ett "opprop" for å vise sin avsky. Hvorfor ikke bare ignorere de hvis de plager deg?

Uansett så er jeg enig i at userbars er en uting, men jeg plages ikke nevneverdig av det. Jeg bare bryr meg ikke
Ministry of Love
sptz's Avatar
Sitat av |d13m0b
Det er nok ingen bug, er laget med fullt overlegg. En signatur vil kun forekomme én gang per tråd.
Vis hele sitatet...
Tja det er vel heller en signatur visning per side. Ikke per tråd. (lite spørsmålstegn)

forøvrig så ser jeg ingen userbans bilder lenger
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av Thedeeq
Hvorfor ikke forby de helt? Bare totalforbud! Det som hadde vært best... Men vi kan ikke gå alle skrittene på en gang. Så vi som er motstandere får jobbe litt i kulissene...
Vis hele sitatet...
Det kunne i grunn aldri falt meg inn å forby userbars bare fordi "leetsa ikke liker'em, esse".

Det jeg derimot har gjort er å definere reglene klarere slik at folk forhåpentligvis ikke bryter regelverket ved å strø på med 14-20 av dem i signaturen, slik enkelte har gjort.
Userbars er forøvrig likestilt med enhver annen grafikk i mine øyne.

Tja det er vel heller en signatur visning per side. Ikke per tråd. (lite spørsmålstegn)
Vis hele sitatet...
*fjerner unødvendig spørsmålstegn*
Når folk har rød skrift eller i dette tilfellet Userbars får jeg altfor mye fokus på signaturen og det blir anstrengde å lese en tekst.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Ja, alle med rød skrift i signaturen burde bli utestengt.
http://www.freakforum.nu/forum/member.php?userid=257
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Alle med en signatur burde bli utestengt, syns nå jeg!
Hvis man irritterer seg grønn over signaturene her på forumet, så har man muligheten til å slå de av. Men det burde de fleste vite.
Skjønner ikke hva folka henger seg så opp i.
Ser mye dritt hver dag som jeg ikke liker, men starter da ikke en underskriftskampanie for å få bukt på salget av tab-extra.
Greit nok at man ikke skal ha ørten signaturer i høyden og bredden med alle jordas farger, men en signatur eller userbar skader da ingen.
Tekst burde være det eneste akseptable i signaturen. Farger å stasj er bare møkk .. Selv har jeg en sugen signatur :P

Har sett et par fynny signaturer her ;D
Nichotin har et poeng
Folk titter for lite i innstillingene før de spør...
Var det ikke en som spurte om hvordan man tar av "En eller annen har nettopp logget på" meldingen i msn?

Edit: Jo så sannelig http://www.freakforum.nu/forum/showt...&highlight=msn
Sist endret av Henriken; 15. februar 2006 kl. 16:37.
Sitat av DarkStaar
Odne: Avatarene på dette foru.....messing om hvor ille userbars er.....
Vis hele sitatet...
Æh... Det er mer veldesignede sider på internet enn freakforum du kan boltre deg på.
Jeg skriver på nff pga meningene til folk og ikke det estetiske, grafiske totalintrykket av sidene.
Jeg synes rett og slett det er morro å diskutere med folk som ikke mener det samme som meg om ting.

For alt jeg bryr meg kan du proklamere at du elsker Idol-Sandra i en glorete rosa userbar fra helvete.