Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 760
hei.. jeg lurer på om det går an å sjekke om noen har brukt min pc mens jeg har vært vekke. den har stått på og vært logget inn med dc++ ståendes på download.

takk på forhånd.
Skaff deg en keylogger. Den logger alle aktiviteter på tastaturet. Da finner du ihvertfall ut om noen har skrevet med maskinen din, om det er på MSN, google eller alt annet.

Er kansje litt seint nå da, men til neste gang kan det være lurt...
Enkelte webcam ka du sette opp til å ta bilder/filme hver gang det er aktivitet/bevegelse i rommet... det har jeg
Sitat av MannY
Enkelte webcam ka du sette opp til å ta bilder/filme hver gang det er aktivitet/bevegelse i rommet... det har jeg
Vis hele sitatet...
Heh, det brukte jeg når morra mi skulle inn på rommet mitt for å "vaske" - Satte på alarm, slik at med en gang det ble bevegelse på over 10% av kamerabildet, så starta "the alarm" - på et drithøyt volum. Dermed sprang mor ut igjen:-)
Det du eventuelt kan gjøre er å sjekke loggen for web browseren din. Da ser du allefall om noen har vært der og surfet. Eller så kan du jo sjekke loggen i windows.
Sitat av Kicker
Det du eventuelt kan gjøre er å sjekke loggen for web browseren din. Da ser du allefall om noen har vært der og surfet. Eller så kan du jo sjekke loggen i windows.
Vis hele sitatet...

Har de LITT peiling har de slettet den...

Sjekk coockies, mange som glemmer disse
altså.. faren min ekje so veldig datakyndig.. kor e loggen til windows ?
Sitat av Kicker
Det du eventuelt kan gjøre er å sjekke loggen for web browseren din. Da ser du allefall om noen har vært der og surfet. Eller så kan du jo sjekke loggen i windows.
Vis hele sitatet...
hvordan er det man sjekker loggen i windows?