Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  55 20031
Hvordan blir jeg ren dvs. Fjerne alle spor av THC fra kroppen.. enkelt, fort og billig
Sitat av Brz
Hvordan blir jeg ren dvs. Fjerne alle spor av THC fra kroppen.. enkelt, fort og billig
Vis hele sitatet...
Først litt off-topic til han som lurte ehh.. hasj vil jo alltid sitte en liten stund.. men det er jo ting man kan gjøre.. F.eks trene litt slik at du svetter mye, drikke mye vann og har også hørt at juice skal hjelpe bra Amf kan du og bruke.. Dog ikke den sunneste måten men

Så tilbake til til topic!

Hvis du rett og slett vil bli stein uten å bruke tobakk kan du lage hasj-brownies. Kjøp toros 1-2-3 brownies og tilsett extra ingrediens etter ønske
THC sitter godt, og det sitter en stund. Kan være vanskelig å få helt bort, men i tillegg til det som står over kan du drikke veldig mye grønn te, eller annen urtete. Hvertfall 4-5 store kopper om dagen, avhengig av hvor fort du skal ha det bort.

Offtopic: Hvorfor skal du egentlig ha det bort fort?
Han skal vell på pisseprøve da, som regel derfor folk vill ha det ut av kroppen, ellers vill de bare ha så mye av det som mulig i der=)
Regner/regnet med at han skal/skulle det, men jeg tok det ikke som en selvfølge. Enda en gang offtopic: Hvor lang tid har du på deg?

Edit: Tok meg tid til å søke litt rundt også.

http://www.freakforum.nu/forum/showt...&highlight=THC
http://www.freakforum.nu/forum/showt...&highlight=THC
Sist endret av JRP; 24. januar 2006 kl. 18:55.
altså, hvis man kunne renset kroppen sin for thc når man ville, eller om det bare ikke ble lagra, ville jo keef vært noen hundre ganger bedre. er overhodet ikke noe point i å ha inaktiv thc hengende rundt, det er jo det man blir sløv og kjip av, og som øker toleransen.
Brz
Brz's Avatar
Trådstarter
14 0
Jeg vil ha det bort fordi skolen jeg går på mistenker at jeg driver med det.. og når de gjør det kommer det en uanmeldt pisseprøve.. derfor, bort.. fort..

ps. jeg har fått beskjed om at det kommer til og bli en pisseprøve før eller siden.. egentlig litt dumt av de og si det.. kanskje de bare skremmer meg:P who knows. men hørte om noe greier på apoteket som gjorde deg ren på et blunk

pps. er det forskjell på brunt og grønt når det kommer til tid det ligger i kroppen, før jeg ble mistenkt røyka jeg sinsykt mye super skunk
Sitat av Brz
Jeg vil ha det bort fordi skolen jeg går på mistenker at jeg driver med det.. og når de gjør det kommer det en uanmeldt pisseprøve.. derfor, bort.. fort..

ps. jeg har fått beskjed om at det kommer til og bli en pisseprøve før eller siden.. egentlig litt dumt av de og si det.. kanskje de bare skremmer meg:P who knows. men hørte om noe greier på apoteket som gjorde deg ren på et blunk

pps. er det forskjell på brunt og grønt når det kommer til tid det ligger i kroppen, før jeg ble mistenkt røyka jeg sinsykt mye super skunk
Vis hele sitatet...

du kan bestille urinrens herifra:
http://headshop.no/trade/productlist/56/

annet en det så er jo trening å anbefale..

amf. skal vist også rense systemet på noen dager

så skal du også vite at de ikke kan tvinge deg til noen urinprøve..
var jeg i dine sko ville jeg spilt overasket og fornærma over at de vil ha pisseprøve og derfor nekta.. selv ikke politiet kan kreve sånn helt uten videre urinprøve av deg så bare ta det med ro..
Brz
Brz's Avatar
Trådstarter
14 0
Det er jeg fulstendig klar over, MEN, skolen jeg går på har et antirus program som sier at hvis en elev nekter og ta prøven vil det tilsvare det samme som at eleven tester positiv for dop.! tro meg, jeg har undersøkt grundig...
Hvor gammel er du? Er det en privatskole?
Brz
Brz's Avatar
Trådstarter
14 0
Jeg er snart 17, og det er en vidregående skole som slår hardt ned på sånn! en av de få skolene i landet faktisk:S
Ettersom jeg vet, kan ikke purken tvinge deg til å avlegge urin prøve, med mindre noen har sett at du røyker hasj med sine egne øyne samt har bevis. Et bilde hvor du sitter med en joint i handa vil aldri holde ettersom dette kan være en vanlig røyk.
Brz
Brz's Avatar
Trådstarter
14 0
de tvinger meg ikke.. det er fulstendig frivilig, men om jeg nekter skjer det samme som om jeg skulle teste positivt
Hva vil konsekvensene væe dersom du nektet å ta testen, eller testet positivt? Vet du det?
Jeg syns dette høres fishy ut. Uten å ha noe peiling på juss, virker det veldig merkelig at du skulle kunne bli straffa for å ikke avlegge urinprøve. Særlig når de ikke har noen grunn til å kreve det.
Brz
Brz's Avatar
Trådstarter
14 0
konsekvensene er, utviselse evt. får fortsette med ukentlige pisseprøver..

altså.. får fortsette på skolen, så lenge jeg tar pisseprøve vær uke.. jeg vet dette høres muffens ut, men det er sånn. Jeg leste igjenom reglemanget til skolen flere ganger og det står det samme der.

en annen ting jeg har lagt merke til er at det er en stort antal sivilpoliti som driver og trasker rundt i gangene kamuflert som det ene og det andre, ikke spesielt gode sivilpoliti, men dog sivilpoliti..

de tok faktisk en kompis av meg med hasj på seg.
La oss si at du nekter å ta den urinprøven i første omgang, og nekter å ta ukentlige prøver. Blir du utvist permanent da?

Jeg vill hatt alvorlige problemer med å finne meg i dette. Skyldig uten noen form for rett eller bevisførsel. Og jeg synes synd på deg som må gjennom dette, bare fordi du praktiserer selvmedisinering.

Hva bygger "mistankene" deres på?

Du har jo kanskje ikke så lyst til å demonstrere mot dette systemet, ettersom du faktisk er "skyldig". Men dersom det ikke var tilfellet vet jeg ikke hva jeg ville gjort.
Brz
Brz's Avatar
Trådstarter
14 0
mistankene stammer fra at jeg skulker ofte, og i administrasjonen mener de at folk som skulker ofte ruser seg, derfor hadde de bedt lærerne om og følge med meg. Jeg bor 10 min unna skolen, så på vei til skolen stopper jeg som oftest i en dal og fyrer opp "morningsen", har også den regelmesige jointen i lunchen... og de syntes også at jeg virker sløvere og svarer de fleste spørsmål med ord som "uh?" og "høh?"
Uansett. Han er 17 år og går på en videregående skole med regler. Følger han ikke disse risikerer han å bli kasta ut. Dette kan de gjøre så mye de vil. Det er jo ikke grunnskolen det er snakk om. På tide å ta annsvar for handlingene sine. Jeg er enig i at det er søkt though.
THC sitter i kroppen i alt fra noen dager og opp til 8 uker mener jeg . Det varierer litt fra person til person. Kanskje ikke det dummeste å ta en liten pause slik at mistanken mot forsvinner...
Svett mye, drikk juice (spesielt appelsin juice) og vær i frisk luft.
da går det ut i løpet av et par dager om du har et relativt moderat forbruk.
får du på 10+ ganger hver dag i en uke kan det ta opptil over en måned før du er clean
(kan virke off-topic men er egentlig ikke det) kompis av meg ble bøsta for noen uker siden, (han har røyka gjenomsnitlig hverdag siden slutten av sommerferien) han fikk en bot pluss at han må gå på pissings, nå han har paffa mye og det er nok i grunn ingenting han liker bedre (nei han ække jomfru :P) men poenget er at han greide å bli ren på en uke, vi fant ut at grunnen kansje var at han drikker mye vann (veldig mye vann) hvorfor vet jeg ikke, og han tar (ett-eller-annent) Vitaminer som er på resept, tror han har vitamin mangel elns, så ja mye vitaminer og vann hjelper
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hmm, dette høres veldig merkelig ut altså. Hvis du nekter å ta prøven, så blir utfallet det samme; du blir "dømt" for hasjrøyking internt på skolen? Alle har rett til å forsvare seg i dette landet, så hvis de utviser deg eller noe for å ha røykt hasj uten at du tar den prøven, så kan du vel anmelde skolen eller noe. Jeg er i alle fall rimelig sikker på at det eneste de kan gjøre er å anmelde seg for misstanke om narkotikamissbruk, og så eventuelt få inn politiet som tar samme test på deg eller noe.

Edit: men jeg er ikke jurist, kan ikke noen med jus-utdanning svare her?
Hadde dette vært en privat skole, så ville jeg (under tvil) forstått meg på denne reaksjonsmåten.
Men jeg tar utgangspunkt i at dette ikke er en privat skole.

Etter min mening kan du fullt ut nekte å avlegge urinprøve. Skolen kan koble politiet inn i saken, men de kan ikke gjøre noe uten videre bevis.

Hva sier opplæringsloven?

Kapittel 3:

"§ 3-7. Ordensreglement og liknande

Fylkeskommunen skal gi forskrifter om ordensreglement for den enkelte vidaregåande skolen. Reglementet skal gi reglar om rettane og pliktene til elevane så langt dei ikkje er fastsette i lov eller på ein annan måte. Reglementet skal innehalde reglar om åtferd, reglar om kva for tiltak som skal kunne brukast mot elevar som bryt reglementet, og reglar om framgangsmåten når slike saker skal behandlast.

Ordensreglementet skal gjerast kjent for elevane og foreldra. Kravet i § 38 første leddet bokstav c i forvaltningslova om kunngjering i Norsk Lovtidend gjeld ikkje.

Fysisk refsing eller anna krenkjande behandling må ikkje nyttast.

Før det blir teke avgjerd om refsing, blant anna om bortvising eller tap av rettar, skal eleven ha høve til å forklare seg munnleg for den som skal ta avgjerda."


Det er jo opp til hver enkel å tolke om dette er en form for krenkende behandling. Men i mine øyne så er det det.

Jeg mener også at siste linje i paragrafen sier sitt. Altså, at du skal ha rett til å forsvare deg. Uten at skolen skal kunne stille kompromisser.



"§ 3-8. Bortvising og tap av rettar

Fylkeskommunen kan fastsetje i ordensreglementet at elevar som alvorleg eller fleire gonger bryt reglementet, kan visast bort i inntil fem dagar. Rektor sjølv vedtek å vise bort ein elev etter leddet her etter å ha rådført seg med lærarane til eleven.

Når ein elev vedvarande har vist ei framferd som i alvorleg grad går ut over orden og arbeidsro på skolen, eller når ein elev alvorleg forsømmer pliktene sine, kan eleven visast bort for resten av skoleåret. I samband med eit vedtak om bortvising for resten av skoleåret kan fylkeskommunen også vedta at eleven skal miste retten til vidaregåande opplæring etter § 3-1. Fylkeskommunen kan ikkje overlate til eit organ på skolen å treffe vedtak etter leddet her om bortvising eller tap av retten til vidaregåande opplæring.

Før det blir gjort vedtak om bortvising eller tap av rettar, skal ein vurdere om det er mogleg å bruke andre hjelpe- eller refsingstiltak."


Jeg synes det er ganske unødvendig av en skole, eller dens administrasjon å "trekke konklusjoner" på denne måten. Andre hjelpetiltak burde vært satt i gang.

Kapittel 9:

"§ 9a-1. Generelle krav

Alle elevar i grunnskolar og vidaregåande skolar har rett til eit godt fysisk og psykososialt miljø som fremjar helse, trivsel og læring."


Hvor godt skolens reaksjon fremmer trivselen til den "mistenkte" er jo diskuterbart. Sett ut ifra at mistankene var feilaktige. Og den mistenkte er (offisielt) uskyldig, til det motsatte er bevist.

Dette er en situasjon, hvor skolen, etter min mening handler feilaktig. Du skal ha rett til å forsvare deg. Den regelen gjelder uansett.

Husk at du gratis kan prate med en advokat, for å få et proffesjonelt syn på saken. Klikk deg inn på Advokatvakten , og så videre inn alt etter hvor du selv bor. Der finner du informasjon om hvor, og når du gratis kan få en samtale med advokat.

En advokat kan lettere se om skolens reglement og rekasjoner er forsvarlige, eller ikke.

Lykke til!

Mvh

DonVito
Sist endret av DonVito; 25. januar 2006 kl. 04:55.
er det samme som med idrettsutøvere! om de nekter og ta prøven = samme som og teste positivt! men folk skjønner jo det at om du har reint mel i posen hvorfor nekte?
Nei, det er ikke det samme som med idrettsutøvere. De deltar i konkurranser hvor reglene klart sier at doping = diskvalifisering, og de har gått med på å la seg teste når som helst. Og hvis rettighetene dine blir krenka, bør du nekte uansett om du har reint mel i posen eller ikke.
Helt i hue, skolen har ingen rett ved sin side, du kan nekte. Skolen har ingenting med dette å gjøre, og de har ingen rett til å stemple elever hvis de nekter. Dette er god avdvokatmat, lag en boikott sier jeg.
Sitronsaft funker bra.
Jeg har også hørt at store mengder med sitronsaft, eller andre sure ting skal hjelpe på å få det ut av kroppen
first time ever- 3-5days
one a month 5-8 days
2 more a month- 15-20 days
once a week 25-30- days
2-3 times a week- 32-36 days
daily 35-49- days

beste jeg fant fram. men lover ingenting!
first time ever er nok mer første gangen på noen måneder. man begynner på skrætsj igjen om man får det helt ut av kroppen (ikke ut av pisset, men helt ut)
http://www.erowid.org/plants/cannabi...s_thc_calc.exe <- sjekk den, får fin forståelse av hvordan disse greiene funker. husk å les det som står på starten!
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Jeg syntes du høres ut som en kul fyr:P lol...
TA amf, drikk alppelsinjuice, tren og svett.. og ikke gi dem det første pisset om morran!
Løp til en helsekost butikk og kjøp deg noe som heter C24, samt en flaske med grapejuice? (fås også kjøpt på helsekost butikken)
Dette koster vel rundt 4-500 kroner tror jeg, men er verdt det i forhold til evt ting som kan hende ved en positiv pisseprøve.
legenden om grapefruktjuice er at det inneholder bergamottin og er en hemmer av cyp3a4, hemme det enzymet vil gjøre at enkelte legemidler\rusmidler er lenger i kroppen (ønsket for mer rus). Uansett er det ikke der thc metaboliseres og det vil ikke ha noe å si. Ellers er vel det beste å avstå?
Sitat av Nubeland
er det samme som med idrettsutøvere! om de nekter og ta prøven = samme som og teste positivt! men folk skjønner jo det at om du har reint mel i posen hvorfor nekte?
Vis hele sitatet...
Fordi folk skal bare drite i hva andre driver med. Og det at man nekter å ta en test betyr ingenting, da det likegodt kan være en protest mot at alle skal testes og mistenkes hele jævla tiden. Narko-nord prøvde seg da jeg var i millitæret men jeg nektet. De gav ikke opp lett og kom med mange trussler, men de gav opp. Jeg mener og at folk i Norge må slutte å finne seg i alt mulig. Det er lov til å si nei.
Sitat av k-f-j
Fordi folk skal bare drite i hva andre driver med. Og det at man nekter å ta en test betyr ingenting, da det likegodt kan være en protest mot at alle skal testes og mistenkes hele jævla tiden. Narko-nord prøvde seg da jeg var i millitæret men jeg nektet. De gav ikke opp lett og kom med mange trussler, men de gav opp. Jeg mener og at folk i Norge må slutte å finne seg i alt mulig. Det er lov til å si nei.
Vis hele sitatet...
Det er lov å si nei, men i visse tilfeller er det ikke særlig smart. Må man så MÅ man!:P
-Tren masse. (svett masse)
-Spis sunn mat.
-Ikke blaze før urinprøve
jeg måtte på pisseprøve 8 dager etter jeg hadde røyka og jeg drakk bare 0.5L sitron. 1-2 timer senere gikk jeg til pisseprøve å testa negativt
Jeg skal begynne i første klasse nå, er det pisseprøver på alle skoler? Når osv? Blir litt redd nå...
Tipper BRZ går på Brundalen vgs . Gikk der før jeg og, de er veldig psycho når det kommer til røykings ass :P De få gangene jeg har kommet sein pga hasjrøyking dagen før har jeg vært pissnervøs når jeg kom . Ettersom at skolen er type loco når det kommer til rusmisbruk .
Eller så får du noen som er clean, til å pisse i et glass for deg. Når du skal ta pisseprøven så heller du pisset hans i glasset. Ransaker de deg før pisseprøve?

Det enkleste er ofte det beste. (digger rema1000 reklamene)
▼ ... over en måned senere ... ▼
Ta en liner m Amfetamin du:P
så blir kroppen kjemisk rensa...

Sjipt m pisse prøve=(
Been there, doen that...
▼ ... flere år senere ... ▼
Sitat av beanqueen Vis innlegg
Ta en liner m Amfetamin du:P
så blir kroppen kjemisk rensa...

Sjipt m pisse prøve=(
Been there, doen that...
Vis hele sitatet...
Giant bump

Noen som kan bekrefte dette? En kompis av meg går på pisseprøver, men røykte hasj igår. Han sa han kunne bare ta noe amfetamin
Sitat av Alfonzor Vis innlegg
Giant bump

Noen som kan bekrefte dette? En kompis av meg går på pisseprøver, men røykte hasj igår. Han sa han kunne bare ta noe amfetamin
Vis hele sitatet...
Hvis han ikke hadde røyket på lenge, vil han jo kunne levere en ren prøve innen en ukes tid, med mindre han fikk i seg ekstreme mengder. Amfetamin kan spores i urinen i inntil 5 dager, altså omtrent like lenge.
Bruk noen timer i en sauna, da svetter du ut mye av virkestoffene. Spis mye frukt og grønt og generelt sunn mat. Jeg mener det er waste med slike thc removers man får kjøpt rundt omkring.
Kan jeg spørre om dette er Tiller VGS i Trondheim? En jeg kjenner har gått der, og han fikk AKKURAT SAMME beskjed, og har opplevd AKKURAT det samme.. bare at han enkelt og greit nektet i første omgang, og fikk fortsette. da fikk han tid på seg til å bli clean i andre omgang ble han oppfordret, ellers skulle skolen "ta strengere tiltak" ...
Sitat av Kramer Vis innlegg
Bruk noen timer i en sauna, da svetter du ut mye av virkestoffene. Spis mye frukt og grønt og generelt sunn mat.
Vis hele sitatet...
Hverken sunn mat eller sauna vil ha noen nevneverdig påvirkning i forhold til hvor lang tid man kan spore cannabis i urin.
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Hverken sunn mat eller sauna vil ha noen nevneverdig påvirkning i forhold til hvor lang tid man kan spore cannabis i urin.
Vis hele sitatet...
Hva vil du si hjelper?

Noen som vet hvor en kan kjøpe "thc remover" som noen kalte det, altså sånn drikk som gjør urinen ren..
Sitat av Yoppl Vis innlegg
Hva vil du si hjelper?
Vis hele sitatet...
Det kan muligens hjelpe å forbrenne fettvev hvor metabolitter er lagret. Det viktigste er dog å kutte tilførselen av stoffet.
Sitat av Yoppl Vis innlegg
Noen som vet hvor en kan kjøpe "thc remover" som noen kalte det, altså sånn drikk som gjør urinen ren..
Vis hele sitatet...
Jeg har ingen formening om hvorvidt disse produktene fungerer eller ikke. De selges imidlertid overalt på nett (google hjelper deg). Sist jeg sjekket inneoldt disse produktene store mengder B-vitaminer, en vannløslig vitamin som, så vidt meg bekjent, ikke kan fjerne THC-metabolitter. Det kan dog hende at en slik drikk vil ødelegge prøven, slik at den må taes på nytt (trekker ut tiden).
Liten vits i og bruke masse penger på "medisiner". Bare spist sunt! Mat som inneholder masse fett og forskjellige syrer. Drikk vann og juice, hele tia! Husk at om du spiser for mye vitaminer kan du bli veldig syk.
Kjøp deg en C24 rensekur, så er du rein på en dag.