Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 3983
Noen som vet om det finnet norske undertekster til Prison Break fra episode 9 og utover, og hvor jeg eventuelt kan finne disse?
Norsubs har ferie frem til nyttår. Etter det har jeg hørt noen rykter om at de kom til og subbe ferdig Prison Break
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
undertexter.se har frem til S01E13. Svensk da såklart

Bruker undertexter sine til Lost, funker glimmers
Prison break starter jo på tv3 6jan da får du norkse undertekster i hue og ræva.
awt
Trådstarter
thomaseh: Takk, da får jeg vel se episodene litt sjeldnere.

Ond^Sofa: Er en mulighet, men heller en nødmulighet, er ikke helt stabil på svensk.

voktern: Jeg har ikke TV3.

Takk for svar.
Sitat av awt
thomaseh: Takk, da får jeg vel se episodene litt sjeldnere.

Ond^Sofa: Er en mulighet, men heller en nødmulighet, er ikke helt stabil på svensk.

voktern: Jeg har ikke TV3.

Takk for svar.
Vis hele sitatet...
Du kan jo se episodene på engelsk! Jeg blir bare distrahert av subtitles
Svensk fungerer på samme måte som nynorsk.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Synes subs er praktisk, litt ekkelt å få med seg hva folk sier gjennom hele filmen pga dialekter, gebrokent språk, bråk i bakgrunnen etc..

Engelsk audio med svenske subs som "støtte" fungerer supert i mitt tilfelle i hvert fall Bedre enn å gå glipp av kommentarer
▼ ... over en uke senere ... ▼
awt
Trådstarter
Sitat av thomaseh
Norsubs har ferie frem til nyttår. Etter det har jeg hørt noen rykter om at de kom til og subbe ferdig Prison Break
Vis hele sitatet...
Noen som kan bekrefte dette?
awt: Norsubs kommer ikke til å subbe ferdig resten av Prison Break siden det begynner på norsk tv 6. januar.
awt
Trådstarter
Ok, da får jeg se resten med svensk tekst isteden, og håpe de tekster episodene som kommer når det begynner igjen i mars.
Sitat av awt
Noen som vet om det finnet norske undertekster til Prison Break fra episode 9 og utover, og hvor jeg eventuelt kan finne disse?
Vis hele sitatet...
har du frem til episode 9?? Hvor finnes de?
Lp_Totti; mener du episodene, og ikke subtitler? Prison Break har da gått til episode 13 i USA, så det er jo klart at de fleste torrentsider har torrent til de, f.eks. www.tvtorrents.com.
selvfølgelig mener jeg subtitles. "awt" hadde trengte visst bare subs fra ep 9 og utover så da går jeg utifra at han har og vet hvor man kan få tak i noen norske subtitles til de 9 første ihvertfall.
OK, da misforstod jeg. Kan dessverre ikke hjelpe med subtitler selv.
du får tak i Norsubs der Norsubs ble "startet"
Norbits <3
▼ ... over en uke senere ... ▼
Er altså undertekstene på norbits!?

Jeg skulle hatt alle undertekstene fra episode 1-13 !
Det finnes undertekst på epsiode 1 - 13 ja. Og du har nok veldig rett om hvor du finner dem.
Sitat av bxc
Det finnes undertekst på epsiode 1 - 13 ja. Og du har nok veldig rett om hvor du finner dem.
Vis hele sitatet...
Litt kipt for dem som ikke har konto på norbits!

* hint * * hint *
Jeg uppa undertekstene til http://divxstation.com/subtitles.asp så kan dere laste dem ned der.
http://www.videohelp.com/srtsubsvirtual.htm

Her er en fin guide om noen skulle lure hvordan man brenner en DIVX fil til SVCD med undertekster
Sist endret av tezr; 17. januar 2006 kl. 03:02.