Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1364
Det koster penger. Vi vil se web TV. Vi har ikke så mye penger. Noen som skjønner hvor vi vil hen . Fant ingen andre poster om samme emnet, så beklager hvis det viser seg at det gjør det. Vi vil altså se web tv uten å betale, hva gjør vi ?
Meld deg inn hos NRK?

Like bra TV serier det og de er gratis.

Erik
Takker for infoen, men vet faktisk om nrk :P og det er litt forskjell i programmene på nrk og tv2, derfor vi vil inn der. Og siden jeg spør på blackhatforumet så regner jeg med at noen glupe sjeler her vet om et program eller 5 som kan få oss inn.
Vet ikke om noe program som kan få oss inn, men for en tid tilbake fikk jeg en jeg kjenner til å se litt på HTMLen der, fordi jeg ville se på en av programmene, og tro det eller ei: Streamen var en ren mms:// url. Dermed var det bare å få lagt inn rett url og se i vei. Men, det er mulig det har endret seg nå... (Dette var Oktober 2004)
det er hvertfall ikke noe link i sourcen nå så vidt jeg kan se...
Sikker på at du sjekket "riktig" source?

Jeg måtte på en måte høyreklikke på et område ca. 1 pixel rundt selve bildevinduet for å få sourcen til vinduet med akkurat klippet, og ikke alt det andre. Men, som sagt, dette er et år siden.
virker som det er bedre sikret nå ja
det er kjipt at tv2 web tv koster penger.
værmeldingen er da gratis enda
Tenker gamle torsdagsklubben osv osv osv jeg.... Må jo være en måte å komme inn på... kom med forslag, noen av dere crackere greier det sikkert
Det koster hele 30 kroner for 1 uke....
Før brukte jeg en login fra en eller annen i tv2. Aner ikke hvem, men den endte ihvertfall på @tv2.no. Jeg fant denne loginen på nettet, men den virker dessverre ikke lenger. Er kanskje noen som kjenner noen som har en onkel som har en tante som har en hund som vil låne bort eller noe.