Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 896
Nå har Battlefield 2 Special Forces Addon kommet ut. ligger blandt annet på www.mininova.org Men noen som har litt peiling her. Har en cracked verson av battlefield 2 men har lagt tilbake orginale exe filer før installeringen av Special Forces Addon. Men når den begynner å patche klikker dritten og det står Patching Failed!!!??? Må man ha orginale spillet for å spille denne addonen?? Noen som har peil??

Thanx
Klippet fra NFO'en.
INSTALLATION:
~~~~~~~~~~~~~
Mount with daemon-tools 4.x and install+play, didnt need any sd4hide for this
one. Use **** **** **** **** **** as key.
Note that his is an addon, so you will need cracked/clonecd/original release.
Tested successfully with the reloaded copy. Both the original and the addon
seem to work fine. Note that the installer for special forces will update
your main game exe to v 1.1 so you might need the have the original untouched
exe in the installdir.

Som du ser så kan det hende du trenger den ucracka .exe fila til spillet. Bare test å uninstall og reinstall battlefield 2, drit i å cracke det og installer special forces.
Nicos's Avatar
Trådstarter
62 2
Har prøvd å reinstalere det, uten å røre exe filene. Men det hjalp ikke. Bruker alcohol istedenfor Daemon tools da. men burde ikke ha noe å si. Står jo: Tested successfully with the reloaded copy! Så det bør jo funke.. Funker det hos deg?
Mount with daemon-tools 4.x, da må du vel ha daemon?
No diffrence. Jeg har orginal BF2 og kan dessvere ikke hjelpe deg, men har installert Special Forces med Alcohol 120%.

Håper du får det til. Det er et knall spill (dessvere heller ikke bots på multiplayer her heller)
Nicos's Avatar
Trådstarter
62 2
Faen heller.. at dette ikke funker.. Lasta ned Daemon Tools men det hjalp ikke en shit.. Nå går jeg snart ut å kjøper BF2... Er så spent... er det verdt det?? Er det coOp på misson?? Er det missons i det hele tatt?? Bots fikser man ved at du starte singleplayer map, så joiner bare kompissen din med IP'en din.. da funker det som faen.. Men mister en del maps da.

Det skjer det samme hvis jeg prøver og patche spillet med 1.12 versonene som jeg lasta ned fra EA.. Er nok fordi jeg ikke har org BF2...??
Nicos's Avatar
Trådstarter
62 2
Hvilken Special Force er det du lastet ned Luric?? "Battlefield_2_Special_Forces_Addon_Alcoholclone-PCGAME" ELLER "PC - Battlefield 2 Special Forces Addon [USA] [DVD] [WwW.GamesTo"???
Nicos's Avatar
Trådstarter
62 2
Har søkt hele jæva nettet rundt, men ikke funnet noen løsning. har funnet masse "solutions" hvor man skal endre reg edit osv, men ingen ting funker... Under er "Feilmeldingen" som kommer opp..

Noen som kjennern igjen.. Hehe

F%€N ASS!!
Image Fila:
http://dl.gamecopyworld.com/?d=2005&f=BFSF-MINI!rar

Image Tools:
http://cdmediaworld.com/hardware/cdrom/cd_utils_8.shtml

Deamon Tools:
http://cdmediaworld.com/hardware/cdrom/cd_utils.shtml

Play Instructions:

* Install the game - Full Installation.
* Use an anti-blacklisting tool, like SD4 Hider, to avoid SafeDisc v4 blacklisting of DAEMON Tools or Alcohol 120%.
* Mount the BFSF-MINI.MDS DVD-Image in DAEMON Tools v4.00.
* Play the Game!


Fant ut at dette ikke hadde en dritt med saken og gjøre skal lese threaden neste gang=P
Sist endret av #Conex; 23. november 2005 kl. 17:09.
Er litt forvirra. Hvis jeg har original BF2.. Kan jeg laste ned SF uten noe stress, og bare cracke det?
Sitat av Xylo
Er litt forvirra. Hvis jeg har original BF2.. Kan jeg laste ned SF uten noe stress, og bare cracke det?
Vis hele sitatet...
Det er ikke kommet crack enda, jeg lastet ned SF og mountet med Alcohol 120%. Så funket det.
Jeg har BF2 orginalt og lastet ned uorginal SF. Det fungerer fint i singel player-modus og på lan(og sikkert også på "craka" servere).
BF2 fungerer fint etterpå, bare husk at SF patcher BF2, så du må legge inn den nye v1.12 patchen på nytt etter at du har innstallert SF.