Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 928
Noen so, har testa det nye spillet GUN? Vurdere å kjøpe det, men har ikke fått mulighet til å teste det enda..

Synes det ser fett ut..

Info:
IGN
Det var utrolig stilig, synd jeg ikke kan skrive mer fordi jeg må tilbake å spille.
Har spilt det på xbox - jææævli fett om du liker litt western-action!
Jeg synes det er veldig kult, men klikker en spesiell plass hos meg gang etter gang...
Jeg opplever at interfacet bærer mye preg av "slow-smooth"-motion. Med andre ord, det virker som om alt "henger" litt når du prøver å se deg rundt.
Testa dette på PS2 i dag. Synes det var stilig, fikk ikke testa så lenge da jeg hadde fler spill jeg måtte pløye meg igjennom. Men første inntrykket var pent. Gleder meg mer til xbox360 versjonen for å se hvor forskjellig grafikken er.
cezar's Avatar
Trådstarter
Ser at det er en blading av 1. og 3. person view, funker det bra eller?
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Er det på PC og eller?
cezar's Avatar
Trådstarter
Sitat av Polar-
Er det på PC og eller?
Vis hele sitatet...
Ja.. Regner med at det fungerer best der egentlig. Funker sikkert greit på xbox på. Har fortsatt tilgode å spille et FPS på PS2...
Sist endret av cezar; 15. november 2005 kl. 00:29.
usertitle import
bleh's Avatar
Har prøvd dette på PC en liten stund, og jeg kan ikke si at jeg likte det. Western-shootout spill kan sikkert være gøy de, men dette ble bare for dumt. Våpenene er kjedelige og storyen er så som så. Dette kan jo ha endel med at jeg ikke liker westernopplegg generelt, eller så suger bare spillet villt. Jeg satser på en blanding mellom de to.
ser litt moro ut, finner ikke noen gode steder å hente det ned tho, bare slappe torrenter
Fungerer veldig bra på pc. Kjempe bra spill.
prøvde det litt med crappy grafikkort (64mb), var ikke så ille faktisk - fikk meg engasjert and all. leke litt mer på det etter jobb
Grafikken var to-tre år bak, og kontrollene var katastrofalt slappe. På grensa til forferdelige, egentlig. Skyting var heller ikke noe gøy, siden hitboxen strekker seg en meter ut i alle retninger omkring fienden. Historiefortellinga var heller ikke særlig tight.

Å ri hest var litt stas, da
Activision er ikke akkurat kjent for fet grafikk hehe
▼ ... over en uke senere ... ▼
Fetere Western action tviler jeg på at du finner. Storryen er genial. Grafikken er rimelig bra. Eneste jeg ikke likte var dette quick - draw systemet
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg likte dette spillet så godt, at jeg runda det - tok 4 dager.
Et knallbra spill, kanskje litt trist grafikk for de som spiller Half-Life, men ideen og gjennomføringa av den var helt super!