Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 760
Så Oldboy, en japansk actionfilm i dag. Veldig veldig god film, ble ganske overrasket. Hadde rævva forventinger siden det var "Quentin Tarantinos favoritt fra Cannes", og jeg hater Quentin Tarantino litt. Men alikevel ga jeg filmen en sjangs.. Og den var jo fantastisk bra

nå kommer det spoiler for de som er tilbakestående og ikkeskjønt det enda (kanskje kommer GOOOGGLEMANNEN og skriver "OBS OBS SPOILER" i stor skrif om vi er riktig så heldie?)

har hovedpersonen virkelig glemt minnet om at det er datra si han elsker? virket ikke sånn, han sto der og glisa som en lottovinner og fikk ikke med meg mer enn 21 skritt
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Offtopic: Hvorfor hater du Quentin Tarantino (om bare litt)?
Quentin Tarantino har god smak. Oldboy er en meget bra film.
Den er forresten koreansk, ikke japansk.
Sitat av Antim0n
Offtopic: Hvorfor hater du Quentin Tarantino (om bare litt)?
Vis hele sitatet...
hvorfor syns du det er greit å poste dritt bare for at du har skrevet at det du skal skrive er dritt?
Den er faktisk fra Soer-Korea, ikke Korea eller Japan.

Det er en god stund siden jeg saa den naa, litt over et aar faktisk, men jeg tror han glemte det.
Overraskelse: Sør-Korea er fortsatt Korea.
F.eks. Sør-Koreanere sier vanligvis de er fra Korea, selv om det er mer korrekt å si Sør-Korea.
Jeg er en stor fan av Chan-wook Park og gleder meg til han er ferdig med "revenge" trilogien sin. Når det gjelder Oldboy så føler jeg at den har litt av samme poenget som Sympathy for Mr. Vengeance og det er jo hvor poengløst hevn er. Ingen vinner i Oldboy.. Syns det er litt rart at du ikke liker Tarantino som også tar opp temaet hevn på en fantastisk dog annerledes måte.

Det skal også sies at korridor scenen må være en av de råeste jeg har sett noensinne. Fantastisk når han nesten snubler på en av plankene, sparker den vekk og fortsetter med slåssingen. Skal heller ikke undervurdere blekksprut scenen som kommer til å være festet hos meg lenge!





[SIZE=5]SPOILER!SPOILER![/SIZE]

Min mening? Hu fortsetter å elske han på samme måte som før og når du ser smilet hans når hun sier at hun elsker han så ser han jo glad ut i et sekund eller to.. før det kanskje går opp for han hva sannheten er? Må se filmen noen ganger til tenker jeg

[SIZE=5]SPOILER!SPOILER![/SIZE]