Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 701
okai, mulig det er 1000 poster om dette på forumet, og det tror jeg det er.
Men vet ikke hva jeg skal søke etter.. : /
Men hva gjør jeg?

Jeg skal spille Red Alert 2 uten CD, vi har bare en CD her, men skulle gjerne spillt på begge maskinene.

Heter det patch eller crack eller hva? Har aldri prøvd dette, men vet at det går..

for å være helt ærlig trenger jeg nøyaktig fremgangsmåte

søppelnerd? hehe
Du må mounte cd'en i Daemon tools hvis ikke jeg tar helt feil?
og det vil si?
Uhm, Nocore han har cden, han trenger bare en NOCD crack.
Er ikke noe snakk om nedlastet spill her...
eller bare bruke alcohol 120%
Laster ned daemon tools, installerer det. Så høyreklikker du på ikonet, mount image. Så finner du fila di.
Sist endret av Bob_marley; 31. oktober 2005 kl. 22:03.
Husk bare og skanne alt du laster ned fra tvilsomme sider... mange cracker er infisert med trojaner.
ok, men hva gjør jeg så når cracken er lastet ned... ?

den må jo unzippes, må den unzippes til en bestemt mappe?
Sist endret av el_bamso; 31. oktober 2005 kl. 22:39.
Sitat av el_bamso
ok, men hva gjør jeg så når cracken er lastet ned... ?
Vis hele sitatet...
Det jeg sa
Sitat av Nocore
Du må mounte cd'en i Daemon tools hvis ikke jeg tar helt feil?
Vis hele sitatet...
Sitat av Bpb_marley
Laster ned daemon tools, installerer det. Så høyreklikker du på ikonet, mount image. Så finner du fila di.
Vis hele sitatet...
Les det han skriver før dere poster. Gutten har cden alt, og trenger kun en nocd-crack.
Nichotin viste deg hvor du finner den, og når du har lastet den ned leser du readme. Finnes det ikke readme, skal man som regel erstatte de like filene som ligger i RA2 mappa di, med de nye som ligger i nedlastningen. Spør hvis det er noe mer du lurer på.


EDIT:
Sitat av Bob_marley
Det jeg sa
Vis hele sitatet...
Nå må du snart se å slutte. Du aner tydeligvis ikke hva du snakker om.

Trådstarter:
Unzip fila di, og så legger du de filene som lå i .zip fila, inn i RA2 mappen din.(Der hvor RA2 er installert.)

Du får spørsmål om at det finnes filer med det samme navnet, og om du alikevel vil fortsette. Det vil du.
Sist endret av theMagnificentO; 31. oktober 2005 kl. 22:43.
usertitle import
bleh's Avatar
Bob_marley: Han sier at han har CD, ikke image. Altså er deamon ikke nødvendig i dette tilfellet.
el_bamso: .exe fila i mappen du har lastet ned skal ofte erstatte den originale .exe (spill-filen).


edit: dæng; ble snytt for seier'n av themagnificentO. sånt skjer :P
Sist endret av bleh; 31. oktober 2005 kl. 22:48.
ok.. føler at det blir litt progress her, for jeg har nå da lasta ned deamon tools, men det hjalp jo ikke! og det her jeg også lest at jeg IKKE trengte. Men uansett takk bobby..

dette kan jo bli den ultimate hvordan spille uten cd tråden. kommer helt sikkert med mer bull til dere
Sitat av bleh
Bob_marley: Han sier at han har CD, ikke image. Altså er deamon ikke nødvendig i dette tilfellet.
el_bamso: .exe fila i mappen du har lastet ned skal ofte erstatte den originale .exe (spill-filen).


edit: dæng; ble snytt for seier'n av themagnificentO. sånt skjer :P
Vis hele sitatet...
Sorry jeg som misforstod