Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1307
Ja endlig etter lang venting kom Guy Ritchie ut med en ny film...Når jeg fikk høre at han skulle lage en ny film ble forventningene mine skrudd i taket siden SNATCH er en av de desidert beste filmene jeg har sett...Jeg ble ikke skuffet når jeg lastet ned Revolver.DVDSCR.XViD-LEGACY..

Ble en blanding av Snatch og Figth Club og det synes jeg og det er ikke den dårligste kombinasjoen du kan få ..

Noen andre som har sett den?Hva synes dere/du

Av meg får den 5+

http://www.ksymena.pl/Plakaty2/revolver%20uk.jpg

Trailer http://www.revolverthemovie.co.uk/
Sist endret av frgz; 30. oktober 2005 kl. 23:36.
Hehe, vik fra meg satan! Klarer nesten ikke stoppe meg selv fra å laste den ned nå, men må bare klare å holde meg til den kommer på dvd eller på kino. Hvis det er en film som du gleder deg til fortjener den å ha jomfruvisningen i perfekt kvalitet og denne gleder jeg meg til.... Skal komme med noen kommentarer når jeg får sett den, men det blir nok en stund til.
Var heftig den, men ble utrolig forvirret.. Kanskje fordi jeg var trøtt..
Hvor er det dere finner den?
denne skal sjåas på kino med engang den kommer hit. Har virkelig ventet på enda en dyster og mørk gangster film fra Mr.Madonna.
Ray Liotta, Andre "Ice Cold" 3000 og Jason Statham is tha bomb ya'all!
Guy Ritchie er genial! Jeg elsker Snatch og Lock Stock!

*prøve å vente til den kommer på kino*
Den mannen vet så jævli hva han driver med.. har sedd filmen to ganger nå iløpet av 2-3 dager... herregud hvor bra den filmen er.. den er ikke helt Snatch men legger seg fint imellom Lock stock & Snatch .. 5/6 hos meg

Håper på mere fra ham i framtiden.. og få med Vinnie Jones igjen
4.8 på imdb gir meg litt frysninger, håper den er bra.. Gidder ikke se den før den kommer på kino dog
Den har jo blitt totalslaktet av kritikere, men får vel gi den en sjanse, om ikke annet på video.
Sitat av Dionysos
Den har jo blitt totalslaktet av kritikere, men får vel gi den en sjanse, om ikke annet på video.
Vis hele sitatet...
Mye av kritikken kommer av at den er for "vanskelig", men jeg må si jeg er ikke så positiv til den; synes det bare har gått en vei siden lock stock ...
sitter å rister i stolen nå, veldig lyst til å laste den ned, men ødelegger en del
Elendig film! Her har forsøket på å være smart tatt helt av. Jeg ser på meg selv som en tålig oppegående filmentusiast og jeg elsker filmer som krever at man følger med og tenker litt, men denne syns jeg bare ble pinlig. Halve filmen er kul, men mot slutten falt bare alt sammen som fisk. Jeg har som oftest sansen for filmer som etterlater noen ubesvarte spørsmål. Her er det så mange ubesvarte spørsmål at man bare sitter igjen som et stort spørsmålstegn.

Når det er sagt er filmen full av kule replikker og scener som jeg kommer til å huske i lang tid. Særlig scenen hvor livvaktene holder "han" fast under bordet er dritbra!

Genial film up my ass... Vil heller se Lock Stock 100 ganger etter hverandre en denne en gang til!
jeg klarte ikke dy meg, nå er filmen lastet og sett, og jeg må si jeg er meget fornøyd
Er selv en ivrig filmentusiast, har sett det meste, og "Guy Ritchie" har med sine mesterverk imponert meg stort oppigjennom årene. Likevel så syntes jeg "Revolver" var totalt mislykket. Den hadde riktignok noen gode scener, men jeg vurderte faktisk å skru av filmen til tider pga. det sinnsyke plottet. Her har "Richie" laget en film som gjorde meg helt forvirret, og det pleier ikke skje ofte. Slik type film står alltid høyt på min liste, men denne gangen ble det for mye for meg..

Nei, sier bare; Viva La Lockstock!
usertitle import
bleh's Avatar
Tja, hva skal man si...en svær underholdende film, men som mange andre sier forventet jeg mye mer.. men absolutt verdt å titte på!
▼ ... over et år senere ... ▼
Ikke for å dra opp gammel tråd men, nå har jeg sett filmen fire ganger. Blir like overrasket over hvor mye jeg har gått glipp av de første gangene jeg så den. De psykologiske triksene som er i filmen må jammen prøves. Genial film og håper Guy Ritchie kommer med fler filmer snart

Genialt bra skuespill fra de fleste skuespillerene og veldig uforutsigbart manus. Anbefales alle å se den, og jeg kjøpte faktisk filmen