Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  56 10845
Noen som vet om det er lov med knokejern i sverige?

Og om det er noen sentrale grensesteder som selger det. f. eks. Svinesund, ellernoe?
Hvis du tar båten fra Malmø til Svinovich (eller no) i Polen og drar til nærmeste grensehandel får du kjøpt allt. og da mener jeg alt. Stedene ser ut som en flyktningeleir der polakker selger fra telt med europaller som benk. Bra prutemuligheter, og hvis du virker interresert då demonstrerer de gjerne. Kjøpte 5 "kinaputter" på størrelse med en halvannenliters flaske. Han demonstrerte først, bare satt den på bakken, tente lunta og løp som faen. bakken rista no helt sykt, og jeg kjente lufttrykket. Alle alarmer på biler gikk av på sikkert 100 meters avstand. Råeste jeghar sett.
Det er den samme ruta det antagelig kommer til å gå båt fra Drammen om ett års tid eller no.
Tror ikek jeg orker å dra helt til Polen for et knokejern! :S
Skjær ut et i en stålplate.
Nei ejg vil helst kjøpe et ordentlig et. Som ikke er helt tynt, heller litt tykt.

Vil ikke kutte opp ansiktet til personen som evt blir truffet av det om det.


Eller meg selv når jeg evt. skal gå med det i lomma.
Har du tilgang på maskiner og verktøy, og vet hvordan du skal bruke de så burde det gå greit. Hvis ikke kan du vel alltids få noen til å hjelpe deg?
Sitat av Dark
Nei ejg vil helst kjøpe et ordentlig et. Som ikke er helt tynt, heller litt tykt.

Vil ikke kutte opp ansiktet til personen som evt blir truffet av det om det.


Eller meg selv når jeg evt. skal gå med det i lomma.
Vis hele sitatet...
Bra at du har medfølelse med de du skal knuse kraniet til. Gud forby at de skjærer seg.
Unger med knokjern får gjærne tilbake med balltre!

Uansett det er ikke stress å lage, stikk ned på et mekaniskversted med nyaktige mål så får du det får en 300-400 spenn.
Sitat av Croyfer
Bra at du har medfølelse med de du skal knuse kraniet til. Gud forby at de skjærer seg.
Vis hele sitatet...
Vel talt

Skal ganske mye til å ikke kutte opp en person når du smekker til han/hun med et knokejern...kommer an på hvor du slår osv...

få Martin til å lage til deg på mekken da vettu
Sitat av Dark
Nei ejg vil helst kjøpe et ordentlig et. Som ikke er helt tynt, heller litt tykt.

Vil ikke kutte opp ansiktet til personen som evt blir truffet av det om det.


Eller meg selv når jeg evt. skal gå med det i lomma.
Vis hele sitatet...
Dra til en videregående skole med Mekanisk Gk. De har som oftest Dreiemaskiner som kan brukes til å dreie sånt.
Dreie?? skjerpings mann, det er snakk om en enkel Skjærebrenner/slipe/frese operasjon...

Men for den saks skyld er jeg skikkelig full nå, og (takk Hrune) har ikke tilgang til knokejern, hehe.
Men mekanisk GK har dette, og andre mer eller mindre suspekte produkter som sine favoritt valgrie-oppgaver...
Sitat av Croyfer
Bra at du har medfølelse med de du skal knuse kraniet til. Gud forby at de skjærer seg.
Vis hele sitatet...
Den kommentaren er seriøst verdt gullpokal.
hehe hør med gutta på gk mekk.. det er ingen grenser for hva som kan lages på verkstedet
Det er ikke lov i norge tror jeg.

Btw, mener du slike:

http://www.admiralsawesomeknives.com/images/sblackdragonclawstn.jpg
Men en ting. Bare lurte på straffen for dette?

Hørte noe om at slag med knokejern blir vurdert på lik linje som knivstikk?

Thefreak: Jepp, mener sånn. Men bare uten de piggene!
Sist endret av iDark; 29. oktober 2005 kl. 19:14.
Skulle ikke forundre meg, knokejern ER farlige..
De kan være utrolig farlige. Treffer man hardt nok på f. eks. tinnigen kan offeret faktisk dø.

Men det kan det om man holder en stund rundt halsen også
Vil ikke kutte opp trynet? Mest sannsynlig sprekker huden og det blir et jævlig sår.
Kan bli dødelig utfall uten knokejern også. Slipper å slå så hardt med det, rekker som regel med et slag over kjeven/nyra. Vil likevel på det sterkeste fraråde dette, har du sett skadene et knokejern og ei grei slagarm kan gjøre? Null stress med knockout på et slag da.
Sist endret av Troennes; 29. oktober 2005 kl. 20:35.
Sitat av Hrunz
Dreie?? skjerpings mann, det er snakk om en enkel Skjærebrenner/slipe/frese operasjon...

Men for den saks skyld er jeg skikkelig full nå, og (takk Hrune) har ikke tilgang til knokejern, hehe.
Men mekanisk GK har dette, og andre mer eller mindre suspekte produkter som sine favoritt valgrie-oppgaver...
Vis hele sitatet...
Kan dreie det også. Blir som regel bedre resultat da. Når jeg ser formen på knokejernet, kan det ikke dreies.. sorry.
Sist endret av margido; 29. oktober 2005 kl. 22:16.
Det kunne lett la seg gjøre å frese ett. Men men, jeg tror jeg holder meg godt unna knokejern iogmed at det er så straffbart å bruke det.

Da er det bedre å surre en lenke som er sånn som man evt. har til lommeboka rundt håndleddet. Man får litt vondt selv og det er ikke på langt nær så effektivt.

Men det er fortsatt bedre enn bare hands.
Hvis du bruker enn lenke rett rundt hånden kommer du til å få det helt jævlig selv også da. Bruker heller en lighter som passer godt inne i hånden du, får utrolig stor kraft bak slaget da også. Evt lag deg en egen slaghanske, med noe slags fyll til å ha i hulrommet inne i hånden og noe slags beskyttelse over hånden.
Du kan kjøpe deg knokejern på ebay som er laget av plast
tøft. skikkelig tøft.
Sitat av Croyfer
Bra at du har medfølelse med de du skal knuse kraniet til. Gud forby at de skjærer seg.
Vis hele sitatet...
Enig med Duxo, jeg satt og lo når jeg leste den der

knokejerner for psyko varden gangstas
eller bare gi f.. i knokejernet og lære å slåss med nevene
Er unødvendig med sånn poster krembanan.

Nå er det ikke nødvendighvis dette som er situasjonen.

Men si at du er liten og spinkel, du har en etter det som er stor og sint og ikke har tenkt til å stoppe å jage deg før han har sloss med deg

Ville ikke du også hatt deg et knokejern el.?

He he

Hadde ikke du også hatt lyst på et knokejern
Sitat av Dark
Er unødvendig med sånn poster krembanan.

Nå er det ikke nødvendighvis dette som er situasjonen.

Men si at du er liten og spinkel, du har en etter det som er stor og sint og ikke har tenkt til å stoppe å jage deg før han har sloss med deg

Ville ikke du også hatt deg et knokejern el.?

He he

Hadde ikke du også hatt lyst på et knokejern
Vis hele sitatet...
Hvis JEG hadde vært liten og spinkel, ville ikke jeg bråkt med noen som kunne banket livskiten ut av meg. Knokejern er jo vanvittig farlig. Du kan banne på at du blir anmeldt hvis du bruker det.
Nå har ikke jeg lyst til å brette ut min personlige grunn til å ha et knokejern.

Men en ting kan jeg si, jeg er ikke feig.

Skal jeg ha et skal jeg ha det med veldig god grunn.

Og jeg har ikke bråket med noen i det hele tatt. Bare så det er sagt

(men det finnes folk som vil ta folk fordi de ikke er så veldig store. Sånn blir det i ett lite bygdesamfunn)
Hva med bare et godt gammelt balltre eller et jernrør?
Sitat av Dark
Er unødvendig med sånn poster krembanan.

Nå er det ikke nødvendighvis dette som er situasjonen.

Men si at du er liten og spinkel, du har en etter det som er stor og sint og ikke har tenkt til å stoppe å jage deg før han har sloss med deg

Ville ikke du også hatt deg et knokejern el.?

He he

Hadde ikke du også hatt lyst på et knokejern
Vis hele sitatet...
beklager pus, men mente at kanskje begynn på kampsport ellr no isteden for å risikere å "knuse" huet til vedkommende som er sagt tidligere
Kan føye til at jeg har trent kampsport ( Shotokan Karate i nermere tre år ). Og trent vekter et halt års tid.

Men var ikke negativt ment krembanan, bare en liten reminder. He he
Sitat av Dark
Kan føye til at jeg har trent kampsport ( Shotokan Karate i nermere tre år ). Og trent vekter et halt års tid.

Men var ikke negativt ment krembanan, bare en liten reminder. He he
Vis hele sitatet...
oki... men hvis du skal ha knokejern anbefaler jeg et i plast, gjerne kjøp på ebay, masse bra shit der..
Du dreier en fin liten "dings" å ha inni neven når du slår, funker som fan, går kjappere å få på plass, og er mindre skadelig enn et knokejern...

Eller skadelig og skadelig fru blom... Skummelt det der, mennesker er akkurat så onde som de har fantasi til. En massiv ståldings i neven, klabb, whops, man down.

*Liten leif
knokejern er da ikke så sinnsykt farlig som dere skal ha det til.

Man kan bare plukke opp en stein og dryle i hodet på en dude, mye mer skade en et lite knokejern.
Til alle dere som mener knokejern er latterlig eller for farlig.
Poenget er ikke at man KAN knuse hue til en annen person med det, det er at man velger selv om man gjør det eller ikke.

Balltre er lov i norge, gjør ca 1000 ganger mer skade en et knokejern..
Jeg har sinnsykt lyst på ett fett alu-knokejern selv, synd at det ikke er lovlig.
Sitat av Dark
De kan være utrolig farlige. Treffer man hardt nok på f. eks. tinnigen kan offeret faktisk dø.

Men det kan det om man holder en stund rundt halsen også
Vis hele sitatet...
Treffer man hardt nok med knyttet neve eller håndbak i tinningen UTEN knokejern, dauer faktisk personen.
For ikke å snakke om slag mot halsen, eller rettere strupehodet.

Som en nevnte ovenfor, hold heller en småtung metallgjenstand f.eks ett massivt rør hardt inne i hånden. Du slår j***** hardt da, og det er mye mer effektivt en ett nazi-wannabe leketøy som ett knokejern.

Hva er dine motiver for forsvar da? Jeg antar att det er i selvforsvarsøyemed du skal bruke det til ?

PM meg, så skal jeg se om jeg kan hjelpe deg hvis du er i trøbbel, og ikke kan direkte for det selv.
Better than thou.
Siden vi først er igang, jeg selger torpedotjenester som også kan double som bodyguardtjenester. PM meg.
Så hvis man har party og man vet at det kommer store fæle folk for å kræsje huset ditt, og du har mista knokejernet ditt, da plinger vi bare en tellefon til Carlo så kommer han og fikser beefen
Sitat av Soffa
Så hvis man har party og man vet at det kommer store fæle folk for å kræsje huset ditt, og du har mista knokejernet ditt, da plinger vi bare en tellefon til Carlo så kommer han og fikser beefen
Vis hele sitatet...
Kan si så mye som at det er en lavmåls idiot på 18 år som truer lille 15-årige Dark med juling, fordi han stakk av når han ville skalle ned Dark ( )

Uansett, han søker skoler på særskilt grunnlag, har hjerne som en ape, og eneste han skjønner er det han får most hardt i inn i trynet sitt..(han idioten that is)..

Så et knokejern hadde vært handy
skal dere slå noen, slå i haka!
Sitat av nihao
Som en nevnte ovenfor, hold heller en småtung metallgjenstand f.eks ett massivt rør hardt inne i hånden. Du slår j***** hardt da, og det er mye mer effektivt en ett nazi-wannabe leketøy som ett knokejern.
Vis hele sitatet...
Et knokejern gjør jo at du selv ikke føler slaget så hardt på hånden. Den gir masse og besykttelse. Så det du sier der er bare oppspinn.
hvis man først skal ha knokejern må det jo være for å skade personen no j.. du klarer fint å grisebanke noen uten knokejern hvis dt er det du vil. skjønner ikke helt poenget med knokejern hvis du ikke skal skade personen alvorlig...
Hundre armhevinger på knokene hver dag, på gradvis hardere underlag, gjør underverker...
▼ ... noen måneder senere ... ▼
iDark's Avatar
Trådstarter
Jeg vil tro ett knokejern i plastikk vil skade litt mindre skade enn et av stål. skal kikke litt på eBay jeg!
knokjern er ganske oppskrytt etter erfaringer. har selv blitt slått med knokjern i panna, hadde en hoven rød strek i 2 uker.men smerten hvar minimal. skal du banke en 18åring som går etter 15åringer så er balltre det beste så lenge du ikke klarer å banke han opp med never og føtter.
Dark.. et tips til deg.. bruk balltre du.. ta et billig et som dem selger på leketøys forretninger.. sånne småe i tre.. passer fint på ryggen din innen for jakka.. Hul det ut i toppen, få tak i bly, smelt blyet å fyll i den tykke delen du har hult ut eller legg armerings jern gjennom hele.. funka som faen..
Men huske regel Nr.1 aldri slå mot hode.. det fører aldri med seg noe bra.. folk blir bare dumme av sånt. sikt på knærne.. da rammler dem fleste som trær i orkan

http://www.ranablad.no/nyheter/article357127.ece
http://www.ranablad.no/nyheter/article357029.ece

når det er sagt. billig å enkel "knokjern" bruk plastik strips eller sånne stål strips. fest en på vær finger, skrå klipp dem slik at du får en skarp kant.. eller hehe du ville jo ikke kutte opp tryne på han..hehe

Men prøv å snakk med han.. man løser som regel det meste med kjeften.
vold er siste utvei i alt. (det lærte jeg the hard way)
Sist endret av The_WEB_KILLER; 16. januar 2006 kl. 03:38.
http://putfile.com/pic.php?pic=1/1515525391.jpg&s=x12

Der har du forresten en "fantasi" kniv som fort modes om til knokejern. fullt lovlig solgt å kjøpt i norge. du finner den å andre lik den på www.bladeofsteel.no kan legge til at dem har noen sykt pene å vel balanserte kaste kniver.
Sist endret av The_WEB_KILLER; 16. januar 2006 kl. 23:13.
Tror du må roe ned litt Web killer, det er vel ikke mord som planlegges her?
hehe.. neida.. men mannes spurte jo etter knoke jern.

Men prøv å snakk med han.. man løser som regel det meste med kjeften.
vold er siste utvei i alt
Vis hele sitatet...
Oppfordrer aldri til vold..
Sist endret av The_WEB_KILLER; 16. januar 2006 kl. 23:19.
Sitat av The_WEB_KILLER
Men huske regel Nr.1 aldri slå mot hode.. det fører aldri med seg noe bra.. folk blir bare dumme av sånt. sikt på knærne.. da rammler dem fleste som trær i orkan
Vis hele sitatet...
Han det gjelder er så tett i hue at man ikke merker noe forskjell på et slag fra og til der.

Men vil tro det var tomme trusler siden det ikke har skjedd noe.
Men vil tro det var tomme trusler siden det ikke har skjedd noe.
Vis hele sitatet...
Enda bedre det da. Dem fleste er store i kjeften men når alt kommer til alt så er dem feige som f..