Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 24213
En venn tok amfetamin på Onsdag å i går(lørdag), og han må sikkert ta urinprøve mandag, tirsdag eller onsdag. Blir han busta da? Altså, hvor lenge er amfetamin i kroppen igrunn? Hvor lenge etterpå kan det påvises i urinen?
2-4 dager, så skal de ikke kunne oppdage det i en urin test.
Jeg leste i en seriøs spalte, 2 dager i blodet 4 dager i urin.
ZuPrEmE's Avatar
Trådstarter
Okey. Det hjelper vell på å drikke myye vann?
Sitat av FatMan
Jeg leste i en seriøs spalte, 2 dager i blodet 4 dager i urin.
Vis hele sitatet...

FatMan jeg tror du tar feil. Ett stoff sitter (Nesten?) altid lengre i blodet enn urinen. Det tar ca 3 dager så er det ute av urinen. BTW Amfetamin kan spores i kroppen opp til ett år aetter at det er tatt. Alle stofffer setter seg i ryggmargen, og er de som skal ta testen villig til å bruke penger på testen, så kan de till og ta ett harstrå og se etter der.

Håper dette hjelper
At dem tester ryggmargen for narkotika er en heller sjelden operasjon.
Samme med hårprøver.
Det er rett og slett for dyrt, og for risky med ryggmargen.
ZuPrEmE's Avatar
Trådstarter
Takk for svar folkens Så hvis jeg greier å utsette urinprøven til Onsdag så går det nesten 100 % sikkert bra?
var det ikke en venn som skulle ta den da?
hehe litt bæsj på leggen der =p
Men når vi første er inne på hvor lenge det tar før ting går ut av kroppen, så hadde jeg en jonas på fredag eller torsdag.. noen ide på når jeg kan pisse trygt?
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Erowid har som regel svar på slike spørsmål.
Må han ta blodprøve/urinprøve så må de jo søke etter amfetamin? som feks hasj er ikke nøye om du tar blodprøve/pisseprøve om du har røyka dagen før, Så lenge de ikke leter hasj.Har ikke så mye peil på amf da bare att de må det med hasj.
Standard narkotester som jeg tror en kan få kjøpt over disk nå viser vel cannabioder,amfetaminer og opioder.
Ved et blodprøve er de mer nøye, det er de og viss de leverer urinprøven inn til en lab.

Bjerkremruler: Det finnes ikke noe fasitsvar på når prøvene er ren etter cannbis inntak, alt avhenger av metabolismen din.
Alt fra 3 til 30 dager er normalt.
har hørt at amfetamin fjerner feks spor av hasj i urinen, er det sant? Hørtes litt rart ut..
Er det ikke fra blodet da?
Godt mulig, men forsvinner thc fra blodet forsvinner det fra urinen også..
Sitat av Cybergasm
har hørt at amfetamin fjerner feks spor av hasj i urinen, er det sant? Hørtes litt rart ut..
Vis hele sitatet...
De sier så. Jeg tror det er pga av effekten det har på metabolismen og mobiliseringen i fett cellene.
Nå kan jeg ikke huske hvor man kunne finne rester sist, om det var i blodet eller urinen, googler dere finner dere nok ut av det. Eller sjekker erowid.
ZuPrEmE's Avatar
Trådstarter
Nå fikk jeg akkurat vite at det var imorgen tidlig kompisen min skulle ta prøven Kommer det til å vise noe på prøven tror dere..?
Mulig, er umulig og si. Be han spille syk for å vinne en ekstra dag, om nødvendig spill syk to dager.
Er det ikke slik at man kan finne spor av all dop du har tatt oppigjennom ved å ta en prøve av benmargen. Jeg har iallefall fått inntrykk av at man alltid kan påvise bl.a narkotika i benmarken, tilogmed etter ens død.
Det eller en hårprøve. Jeg mener ihvertfall det, men de fikler ALDRI med benmargen din på gøy.
Og ihvertfall ikke for å finne ut om du har tatt knark. Det er både risky og dyrt.
Urin og blodprøver, noe annet kan en glemme.
Det vil ikke lønne seg skjønner dere, siden prøven vil koste mer enn hva de hadde tjent på bøtene de kunne ha gitt også.
Og viss en tester ren er det pengene rett ut av vinduet.
hvem er det zupreme?
ZuPrEmE's Avatar
Trådstarter
Hehe, det vet du jeg ikke kan si Nenzo =P Jeg vet faktisk ikke om du vet hvem det er engang..
Hvordan gikk det med han? Pisset han rent?
Så lenge det ikke var en hurtigprøve så får han ikke svar før om 1 til 2 uker..
Sitat av InTrance
De sier så. Jeg tror det er pga av effekten det har på metabolismen og mobiliseringen i fett cellene.
Nå kan jeg ikke huske hvor man kunne finne rester sist, om det var i blodet eller urinen, googler dere finner dere nok ut av det. Eller sjekker erowid.
Vis hele sitatet...
Ingen som kan bekreffte eller avbekreffte dette?
Sitat av Cybergasm
Ingen som kan bekreffte eller avbekreffte dette?
Vis hele sitatet...

Det skal stemme at hvis man tar en makka tur, så forsvinner reststoffer fra endre russmidler og du blir "Ren" på en tre til fire dager. Har selv testa dette ut så, det skal være sant at makka fjerner spor i urinen
Takk

Crew: Fjern 10 tegn regelen da
tenkte jeg skulle bare si at jeg møtte zupreme på statoil på fredag... kompisen gikk clean ja
Amfetamin er vanndrivende, sammen med kaffe og te (koffein), citrusfrukter og tranebær, så ja det renser kroppen din for en god del shit ganske kjapt. Pøser du på med litere med vann, kaffe, te og citrus og tranebær -juice, og selvsagt venter de 2-4 dagene amfetaminen tar for å komme ut av kroppen så har du en ganske så god sjanse for å pisse reint..
Good news Hvor mye er det som skal til for å bli ren?
Så mye du makter..

Du kan pøse på med C-Vitamin og Tranebær tabletter (fåes kjøpt på helsekost) hvis du begynner å bli litt mett på væske.

Edit: Når det gjelder mengde på amfen så er alt fra 0.2 (kvarting) til 0.5 (halvt gram - ta det i to eller tre omganger -) nok.
Sist endret av Loketrollet; 24. oktober 2005 kl. 09:29.
2-4 dager er sikkert som oftest riktig, men ikke alltid. En kamerat av meg mista samværsretten med sønnen sin fordi han testa positivt 7 (SYV) dager etter siste linje.
Mulig han hadde gått på speeden lenge, eller?