Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2091
det gikk en gang en serie på nrk .. da dem fremdeles sendte midt i smørøyet og alt dette som har helt gått i glemmeboken..

Var mye rart som gikk

blandt annet
Borgen Skole (tror jeg det var)
og
Are You Afraid Of the Dark

er dette mulig å oppdrive noen plass.. Og går det an å kjøpe slikt av nrk sine arkiver hvis det ikke er tilgjenngelig via andre kilder?
Orginal
blackduck's Avatar
Trådstarter
ingen som har noen anelse om det er mulig å kjøpe ting av nrk arkiver?..
Istedet for å vente i dagesvis til noen faktisk gidder å svare på et spørsmål, kunne du faktisk tatt en telefon til NRK for å finne det ut sjøl? Enkle spørsmål som tar tre sekunder å finne ut sjøl trenger du ikke lage en tråd om, og ihvertfall ikke bumpe tråden etter kort tid.

Svaret på spørsmålet ditt er forøvrig : Ja, man kan kjøpe ting av NRK, men det er ekstremt dyrt.
Etter hva jeg husker eksisterer stort sett materialet deres på BETA-bånd, og de må gjennomføre en kostbar konverteringsprosess for å få levert i et annet format. Ting ble vel mye bedre etter at de gikk over til digitale løsninger.
NRK holder vel på å digitalisere det meste av materialet sitt, både radio og tv. Men aner ikke om det blir gjort tilgjengelig for allmenheten. Blir vel lagra i en bunkers i Mo i Rana...
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Håper slike gamle klassikere blir tilgjengelige.
Hadde vært moro å se Borgen Skole og Furuhaugen Blues igjen
Orginal
blackduck's Avatar
Trådstarter
Sitat av DonTomaso
Istedet for å vente i dagesvis til noen faktisk gidder å svare på et spørsmål, kunne du faktisk tatt en telefon til NRK for å finne det ut sjøl? Enkle spørsmål som tar tre sekunder å finne ut sjøl trenger du ikke lage en tråd om, og ihvertfall ikke bumpe tråden etter kort tid.

Svaret på spørsmålet ditt er forøvrig : Ja, man kan kjøpe ting av NRK, men det er ekstremt dyrt.
Vis hele sitatet...


ser det ut som jeg har noen interresse av å ringe nrk?.dem får nokk penger fra meg allerede. spørsmålet mitt var egentlig rettet til folk ute i verden.. for å se om noen kansje hadde dette fra før av.. .. men takk for svaret ditt..

takk for svaret.. ender vell opp med å faktisk ringe nrk og kjøpe serier av dem.. :P.. den dagen jeg blir millionær :P.. no som ikke skjer med det første
Når du likevel ringe, kan du ikkje spør om dei har episoden av skulefjernsynsfilmen "En halv meter mindre over bakken"?

Mmmmm- takk.