Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 523
Jeg er på utkikk etter et program som jeg hadde fingrene i for en liten stund siden. Programmet viser diskene, og hvilke disker som er i bruk. (Hvilke disker som leser/skriver)

Jeg må ha dette programmet på grunn av en disk i systemet mitt som oppfører seg litt merkelig, og jeg må finne ut hvilken av dem det er.

Takk for all hjelp =)

Kos Croy.
Sitat av Croyfer
Jeg er på utkikk etter et program som jeg hadde fingrene i for en liten stund siden. Programmet viser diskene, og hvilke disker som er i bruk. (Hvilke disker som leser/skriver)

Jeg må ha dette programmet på grunn av en disk i systemet mitt som oppfører seg litt merkelig, og jeg må finne ut hvilken av dem det er.

Takk for all hjelp =)

Kos Croy.
Vis hele sitatet...
http://www.digi.no/nettjuveler/?id=6...d=&uid=1002632

Du kan jo prøve å stikke der, å se om noe falt i smak, Tror jeg så noe som gjorde det du beskrev der inne

Lykke til
Jeg fant ikke noe som fungerer for meg der.
Programmet jeg leter etter kunne ligge over de andre vinduene, og så lyste det forskjelloe farger ettersom hvilke disker som les/skreiv.
Hva med denne?
O&O DriveLED

Er det kanskje denne du leter etter?