Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 933
Jeg har tenkt og prøve LSA for første gang, og lurte på om jeg MÅ ha en såkalt "Babysitter"? Har tenkt og prøve Hawaiian Baby Woodrose seeds. Er en 3-4 stykker greit første gang? Jeg har noe Vival og anti pshykotiske piller liggende som jeg har fått av en venn ( Bare i tillfelle) Har hørt at det kan dempe eller tilog med stoppe turen. er dette sant? og hva skjer hvis jeg i tilleg tar noe imovane? Noen som har noen erfaringer?
Heisann. Eg berre lurte på ein ting eg Kossen virkning har LSA ? Er det noke halliser eller er det berre sånn "beroligendes" ? =) Takk vist du svarer
Sitat av lnxonic
Heisann. Eg berre lurte på ein ting eg Kossen virkning har LSA ? Er det noke halliser eller er det berre sånn "beroligendes" ? =) Takk vist du svarer
Vis hele sitatet...
Jeg tror du skal få en LSD lignede effekt siden de nesten er beslekta, bare at LSA er nartulig tror jeg. (Korriger meg gjerne hvis jeg tar feil)
http://en.wikipedia.org/wiki/Ergine
Halliser kan muligens forekomme, men sjansen er betraktelig større for en 'mindtrip'.
Noe du antageligvis vil merke er lsa'ens egenskap til å stilne ens ego o.l., noe som bla. kan føre til at man oppdager hvor vakkert alt er. Jeg vil tro dette kan være en god starthjelp for zen-aspiranter :P

Edit: angående hbwr, så er du nødt til å skrape vekk det ytterste hårete laget, da dette inneholder ting som ikke er helt sunt (noe ala cyanid). Har også hørt at det kan være lurt å dyppe dem i olivenolje i tilleg (etter man har tatt vekk det hårete greiene også), men jeg vet ikke helt der. En god vask er uansett på sin plass.
Sist endret av okaminaru; 13. september 2005 kl. 12:34.
Sitat av okaminaru
Edit: angående hbwr, så er du nødt til å skrape vekk det ytterste hårete laget, da dette inneholder ting som ikke er helt sunt (noe ala cyanid). Har også hørt at det kan være lurt å dyppe dem i olivenolje i tilleg (etter man har tatt vekk det hårete greiene også), men jeg vet ikke helt der. En god vask er uansett på sin plass.
Vis hele sitatet...
Jeg kjøper dem ikke hos en levrangdør i norge kjøper det fra ett sted i nederland, som selger Legal Herbs og sånne ting. Så jeg tror ikke det er ett lag med sånne ting som ikke er sunt. det er tross alt litt dyre, men men, det gjør ikke noe for min del. da slipper jeg og tenke på det om stoffene når jeg er på tripp. Tenker det ikke er så fint og tenke på det da. "Tenk om jeg ikke skrapte godt nok!" Det ville hvertfall få meg til og frike ut.
Nei nå misforstår du helt.
Dette laget er helt naturlig.
Hvis du bare hiver i deg alle slags frø fordi de er dyre, kan fort huden din bli blå.

Men vel, det kommer an på hvor i verden frøene kommer fra.
de fra Hawaii HAR 'fuzzy coating', mens de fra Ghana f.eks. har ikke det da de er av en annen strain.
Sist endret av okaminaru; 13. september 2005 kl. 13:19.
Ok, hva skal jeg bruke til og skrape med? En kniv? Er ikke det litt vanskelig, siden jeg tenker att frøende ikke er så store.
Og tilbake til dette med Vival og anti psykokiste medisiner. Kan dette dempe eller stoppe turen?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg spiste 10 stk en gang, uten å ta av noe på frøene. fikk en euforisk følelse, fikk intrykk av at alt var 'vakrere' enn før. noe cannabis hjalp på ganske bra også
Dr.Gonzo: Jeg anbefaler deg, lnxonic og alle andre som lurer på å teste LSA å lese noen triprapporter på f. eks. erowid. Jeg har ingen personlig erfaring med LSA, men skulle jeg først prøve ville jeg heller valgt Morning Glory. Jeg har lest noen rimlig kjipe HBWR-rapporter som blant annet inkluderte blodholdig oppkast(!) Skal du skrape av coatingen på HBWR-frø så er vel barberblad eller annen skarp kniv det beste. Jeg tror heller ikke du skl vente deg noen LSD-trip. Da kan du lett bli overasket/skuffet.

Lykke til!