Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  41 9379
noen som har bra tips til å buffe ut amfetamin?? noen har foreslådd paracetamol.... mn må vite hvor mye jeg skal blande ut på grammet?? alle tips mottas med takk
Du kommer til å måtte bøte med livet ganske snart spår jeg
har hørt tørrmelk pulver er good shit.... vet ikke hvor mye du blander på grammet pga jeg driver ikke med sånt:P men tipper du ganske snart får uventet på døren dersom du begynner å blande ut grammene
Sist endret av xquz; 10. september 2005 kl. 01:12.
Smart med mel... Binder seg til hjernen og du dauer

Spår det samme som xquz. Ikke bland i for mye! Paracetamol funker sikkert det... MEN folk blir ikke glade om de finner ut at den er bøffa ut... Selg den heller som GOD amf(om den er det og er den ikke det, ikke bland den ut!)
Sist endret av adrian nor; 10. september 2005 kl. 01:14.
hehehe!! på tide bin laden deler ut litt amf iblandet mel så mange idioter rundt i forskjellige land stryker med som fluer han hadde jo faktisk tenkt å forgifte flere tonn med kokain å spe det ut på forskjellige markeder i flere land... syns det virker som en god ide jeg ;D
Best å skifte til crack da
men det her e jævli bra amfetamin. verdt mye mer og her oppe folk vant med å bli buffa. så hvorfor ikke meg også
Hehe... Hornsalt kanskje! Har sniffet det jeg. Skjedde ikke en drit og var ikke sterkt, så jeg ble litt nervøs, men bortsett fra ikke så minimale hjerneskader er jeg helt fin!
hornsalt. hehe. prøver på 0.1g druesukkker. tar en selv først å ser effekten av det
Hehe... Take care... Druesukker er smart. Øker vel ingangen til trippen ett hakk også

(det er den hurtigst virkende sukkertypen)
Mine bekjente som driver med denslags sier at pulverisert paracet og druesukker er bra.
Personlig synes jeg det er dårlig stil å blande ut saker. Det finnes faktisk folk som ikke tåler paracetamol.
Shit, hadde jeg gjort det på vestkysten hadde jeg blitt skutt sånn som det! pang!
West Coast som i Beeeeergen? Er det såpass hardcore der altså?
Det er acetylsalisylsyre i Paracet. Det er det mange som får allergisk reaksjon og dør raskt av.
Sitat av autumn19
men det her e jævli bra amfetamin. verdt mye mer og her oppe folk vant med å bli buffa. så hvorfor ikke meg også
Vis hele sitatet...
Er du helt teit eller ?
Du har jevli bra amfetamin og så skal du buffe det ut!
Dummeste jeg har hørt, bedre å selge det til en litt høyere pris da.
La folka få teste en stripe å kjenne at dette er _bra_ greier.
Bruners har et godt poeng..

Pluss du får garantert flere kunder hvis ryktet går om at du har skikkelig gode varer. :P
Bruk druesukker !!!
Hvordan er den ? (Lukt, farge,konsistens)
Oppbevarer du det i clips eller sølvpapir? (eller noe annet?)

Synd att du bøffer den ut, men skal du først gjøre det, så hold deg til druesukkeret.
husker ikke om det er fruktose eller glukose som virker best,(begge er druesukker, men den ene er mer "konsentrert" og blir brukt av folk som trener, bruk den "sterkeste" til og blande med
Sist endret av wrap; 10. september 2005 kl. 21:37.
skjønner folks reaksjon på utbuffinga. og prisen ligger på 1000 spenn her og noe høyere trur jeg ikke hadde vært nåt akseptert. nå er det så at det er en liten plass og alt som kan få tak er veldig utbuffa, så nå er det min tur å kreve litt ekstra. Ska ikke mikse med Paracet, prøver med druesukker. oppbevarer i clips i frysern....
1000 spenn for ett g amf ?? herregud.. jeg får lett GOD amf for 400kr grammet.
autmn19: 1000 spenn per gram hørtes VELDIG dyrt ut ja.
Det er nesten så jeg skjønner at du velger å deale amf!
Du kan jo lett bli millionær
LOL han tenker sikkert på cola og ikke pepper, får pepper for 300 der jeg bor...
Eller kanskje bare de som kjøper tror det! Da har du buffa nok fra før av!
Haha lol:P

En grei ting, ikke kødd med å blande ut dop. Hadde det vært jeg som kjøpte utblandet dritt fra deg så skulle jeg hatt pengene tilbake, nytt dop eller jeg hadde bare klikket. Og jeg er en rolig person, tenk på de som ikke er rolige da:P
sånne som deg gjør miljøer rundt omkring dårlige
ja drit i å bland det ut. jeg hadde blitt pissforbanna hvis noen hadde blanda ut noe som helst... bruker ikke amf, men uansett er det utrolig teit å blande ut...
amfen din er sikkert blandet ut fra før! .. ta en test av stoffet å bruk de samme som de som bøffa før deg..

Er dop for dårlig så klikker jeg også. Tok no dårlig pepper for noen uker siden.
.. nesten umulig å få tak i god amf
Sist endret av Sjakaa; 12. september 2005 kl. 05:29.
Bruk kreatin, hadde et emne om akkurat dette og der ble det foreslått kreatin. Ingen smak og ingen lukt.. Og 1000 spenn for speed? heh, ingen her jeg bor hadde betalt så mye..
Sitat av Gilgamesj
Det er acetylsalisylsyre i Paracet. Det er det mange som får allergisk reaksjon og dør raskt av.
Vis hele sitatet...
Det er ikke acetylsalisylsyre i paracet, det er virkestoffet i aspirin.. I paracet er det paracetamol.
Tror det er det samme!
Druesukker er vanlig å bruke, men latterlig at du gidd å bøffe den ut da.
Men hvor i svarte bor du med slike priser? Midt på finnmarksvidda?
Har hørt om folk som Blander Amfetaminet med Efedrin.
efedrin kan vel samenlignes med en sterk kofein. Det gir jo en virkning, så det føles ut som bra saker.
I gamle dager pleide vi å banke opp de vi fant ut at blanda ut speeden sin. Bøffere kalles slike, og fortjener tyn.
bor på toppen av karte ja, dyrt her.
Efedrin = Forstadiet til amf...
Det er ikke så ulikt meth-amfetamin kjemisk. Men i virkning så er det forskjeller.
Efedrin er veldig fysisk og kan gi hjerteklapp i høye doser.
Det positive er at det virker antikatabolt, en vil dermed brenne fett og ikke muskler når en bruker det.
Dette gjelder selvfølgelig ikke viss det er iblandet amfetamin.

Men du, hvorfor bøffer du ut amfetamin når du selger den for de prisene?
Hvor mye må en gi viss en rent hypotetisk skulle ha kjøpt en 100g?
En ting er ihvertfall sikkert, selvom jeg ikke bruker noe særlig av den møkka der er jeg glad jeg bor i den sørlige delen av landet.
Tror folk med rusproblemer burde flytte nordover. 1000,- hørtes helt sjukt ut. Men amfen blir jo stort sett blanda ut av 1'ste mann som kjøper. Så går det vel gradvis nedover.
En ting er sikkert. Jeg hadde aldri giddet å betale den prisen. Ihvertfall ikke når folk bøffer den ut
Hørt rykter om at det skal være dårlig pulver på slike plasser. Og det er ikke så jævla rart når bygdetullinger finner ut at dem skal gjøre penger.
Hvorfor ikke bare være kul å selge den som den er? Da vil garantert folk kjøpe av deg flere ganger.
Sitat av InTrance
Hvorfor ikke bare være kul å selge den som den er? Da vil garantert folk kjøpe av deg flere ganger.
Vis hele sitatet...
Nettopp.. og finner feil folk (meg, f.eks.) ut at du blander ut så blir det skikkelig brell. Det er på linje med tyveri spør du meg.
Og ekstra bra er det siden amf er det stoffet som gjør folk roligst. å ha trøbbel med en hyper speed-freak er liksom ikke no trøbbel...
I forhold til den speeden som pleide å være før er den sikkert ikke så god.
Anbefaler deg å ikke blande den ut. Selg den slik den er.
Kjøper folk god speed av en, går 'ryktene.'
Og de kjøper av deg flere ganger for de vet hva de får av pengene.
Sier det kanskje til andre videre, så får du solgt ennda mer.
Veit folk det er god speed, betaler de bra for den òg.
Så du tjener egentli ikke noe mer på å bøffe den ut..:)


Sitat av adrian nor
Og ekstra bra er det siden amf er det stoffet som gjør folk roligst. å ha trøbbel med en hyper speed-freak er liksom ikke no trøbbel...
Vis hele sitatet...
Heh. Og ikke minst det.
Får du det først på deg at du er 'han som bøffa ut speeden' ligger du litt tynt an.
Høhø..:p
ikke det at jeg har den store peil på denna siden av rusforumet.. men jeg vet iallefall at det ikke gikk fullt så morro for den tøffe karn herfa som blanda ut både dope han solgte og hjemmebrenten

Og for å si det fra en som ikke bruker slik, så ville jeg vel klikka totalt om du hadde blanda ut mitt, regner med at man blir like forbanna av å kjøpe det som å kjøpe utvanna hjemmebrent!
Og husk unger: Tenk på de som skyter speeden, kjipt å sette et skudd med f.eks amf blanda ut med dill og dall som f.eks tetter igjen årene.

Drugs are bad mmmkay.