Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1495
Går utifra at de fleste har sett den nye reklamen for volkswagen golf. Spørsmålet er enkelt og greit om den "Love is in the air" remixen eksisterer, eller om den bare er spesiallaget til reklamen.

Fet er den iallefall..
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Jeg sitter å hører på en remix av den nå jeg. Er ikke helt sikker på at det er samme mixen som spilles i reklamen da.
Milk & Sugar feat. John Paul You-Love is in the air
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Det er IKKE samme, har noen det RIKTIGE sangen???
Tror det var snakk om i en annen tråd her om akkurat det samme, at sangen var remixet spesielt til den reklamen.
Send en mail til sentralbordet for vw i norge og se om du får svar. Jeg sendte mail til Norsk Tipping da jeg lurte på en sang de hadde brukt. Fikk hyggelig mail tilbake dagen etter med navnet på sangen. Skryt itt av reklamen samtidig. Det hjelper.
Sist endret av boogeyman; 31. januar 2006 kl. 22:57.
Ok, takker for hyggeligt svar
er vel samma som den der blaupunkt reklamen med de bamsene, den også var laga for reklamen, men de gidde gjerne bort sangen til de som spurte
Sitat av boogeyman
Tror det var snakk om i en annen tråd her om akkurat det samme, at sangen var remixet spesielt til den reklamen.
Send en mail til sentralbordet for vw i norge og se om du får svar. Jeg sendte mail til Norsk Tipping da jeg lurte på en sang de hadde brukt. Fikk hyggelig mail tilbake dagen etter med navnet på sangen. Skryt itt av reklamen samtidig. Det hjelper.
Vis hele sitatet...
Du har vel ikke lyst å dele navnet på Norsk Tipping sangen? Har lett etter denne evig lenge nå
Gikk ikke an å edite min forrige post;

Siden boogeyman var så grei og delte navnet på norsk tipping sangen med meg, så kan jeg like gjerne poste navnet her til alle andre som leter etter den. Er den med gamlehjemmet.

Israel Kamakawiwo'ole - Somewhere Over The Rainbow & What A Wonderful World
Sitat av Popp
er vel samma som den der blaupunkt reklamen med de bamsene, den også var laga for reklamen, men de gidde gjerne bort sangen til de som spurte
Vis hele sitatet...
Bloodhound Gang - Uhn tiss Uhn tiss uhn tiss, er den sangen som blir brukt der
Jeg sendte mail, dem sa at det var en egenprodusert sang i england, laget til reklamen. Siden så mange hadde etterlyst denne sangen, så spurte norske vw folka de vw folka i England om dem ville produsere denne sangen til en hel og fullværdi sang, for å så sette denne på plate.
Men det var dem ikke intrisert i
tror nok dere fleste her inne husker den stratos-reklamen som gikk før. med han tenåringen som snik-titta på nabo-milfen. det er så lenge siden nå, så jeg husker ikke hele greia lenger.

men vi sendte inn en mail, og spurte om nøyaktig det trådstarter lurer på.
det endte med at vi fikk en singel med låta på hver(4 stk.) + 1 kg i herlig Stratos
Hvaa? :P
Niice! Den reklamen er nok en av tidenes beste :P
Sitat av handy.
tror nok dere fleste her inne husker den stratos-reklamen som gikk før. med han tenåringen som snik-titta på nabo-milfen. det er så lenge siden nå, så jeg husker ikke hele greia lenger.

men vi sendte inn en mail, og spurte om nøyaktig det trådstarter lurer på.
det endte med at vi fikk en singel med låta på hver(4 stk.) + 1 kg i herlig Stratos
Vis hele sitatet...

Corbin? Huskar ikkje sangnamn. Men det var Corbin elns?

edit: corbin - woman next door
Sist endret av hawkai; 7. februar 2006 kl. 22:56.