Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1443
Jeg syns på et personlig nivå at den siste wallpaperen jeg lagde ble særdeles god iforhold til mye annet jeg har lagt, så all form for kritikk tas imot med åpne armer, bare det er konstruktiv og godt formulert. Takk på forhånd
Kan være det ser litt stusselig ut om man pirker i fullscreen (1600x1200), men ser genialt ut ellers, som (desverre) vanlig

Deviant-wallpaper Cold Hybrid

http://tn3-1.deviantart.com/300W/fs7.deviantart.com/i/2005/218/5/0/Cold_Hybrid_by_ProZhen.jpg

Edit: Og mens vi var igang la jeg ut en til, kanskje litt mindre amusing men uansett, ganske fin. Deviant-wallpaper 2 Stalker

http://tn3-1.deviantart.com/300W/fs7.deviantart.com/i/2005/218/a/a/Stalker_by_ProZhen.jpg

Jeg er i det blåe humøret idag, ja
Sist endret av ProZhen; 7. august 2005 kl. 05:48.
Syntes faktisk at det var så bra at jeg nå har det som wallpaper
Vel, du kan jo se selv hvor deilig desktopen min ble med det!

http://home.no.net/catolh/Screenshot.png

Jeg er storfornøyd! Tusen takk for at du laget dette
likte Cold Hybrid best. Passet godt for meg. hater og ha bilde over ikonene mine.
og vips var Stalker wallpaper'n min.. synes de begge var fete, men likte stalker best..
som alle de andre.. ny wallpaper.. bra jobba ProZhen
Tittal
ProZhen's Avatar
Trådstarter
Bra de var verd slitet, var ferdig 05:20 idag morges.
Men ikke noe som kan være litt, stygt eller galt med dem? Skyt i vei.
Har ingenting å si på min ny Walllpaper Cold Hybrid hvertfall.
Syntes stalker var utrolig stilig. Med et gjennomført mystisk preg. Ja, den er min wallpaper også nå
Syntes stalker var enormt bra Passet super til desktopen min
Jeg likte ikke helt det øyet på "Cold Hybrid", du kunne kjasnke hatt de øynene litt mer lignende de på "Stalker".
Synes stalker var best, men begge to var fete
Ahhh...Supert. Digger Dystre bilder. Satt som Wallpaper.
Du er min venn
niigu's Avatar
Begge to var typiske. Den første var 43% bedre enn den andre. Passet flott med blåserie. Godt jobbet, stå på
Tittal
ProZhen's Avatar
Trådstarter
Hihi, takk, trodde de bare var typisk meg. Jeg prøvde å være litt original på Stalker, ved å ikke *bare* ta med øynene, men også litt rundt, for å gi det et mer, dyrisk utseende. Blåserie er fint, ja, har derimot litt forskjellige farger liggende, for du vet, med slike kompilasjoner er det lett å endre farger på. Jeg liker enfarget(themed) bilder, blir så mye mer behagelig å se på når fargene passer fint sammen. Er ikke noe spesielt fargefreak, liker litt simple og kalde farger, deriblant den blåfargen. Men en ting som er greit, er å ha følelsen av å ha lagd en egens wallpaper, for de to var svært komfortable, etter min mening.
Ja du har gjort en skikkelig jobb, det skal du ha
Sist endret av Soppen; 8. august 2005 kl. 22:21.