Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 4102
Hallo.
Leste for lenge siden at det er mulig å stille opp antall dB på en iPod. Hvordan gjør jeg dette? Har googlet litt, og søkt på forumet, er nok bare dum og trøtt som ikke finner det. Og derfor spørr jeg dere smarte folk
Du kan f.eks bruke programmet Eupod, www.eupod.com
Går dette an med Creative Zen Touch?

(Jeg har ikke søkt, så om det finnes tråder om det på forumet, si heller ifra.)
Sitat av marjuice
Går dette an med Creative Zen Touch?

(Jeg har ikke søkt, så om det finnes tråder om det på forumet, si heller ifra.)
Vis hele sitatet...
Du kan jo enkelt få litt høyere lyd ved å bruke equalizern. Bare å sett opp diskant og treble.
Går an med eupod til creative og tror jeg. Eupod setter bare opp lyden på mp3 sangene, så du bare velger fra harddisk hvis jeg husker riktig....
Master of Disaster
Laivindil's Avatar
Aner meg at dette har noe med Eu kravene om beskyttelse av hørselen, derav lav lyd på mange mp3. spillere Det vinnes selvfølgelig en vei rundt, hvis det er dette som er problemet skal jeg finne et svar for deg
Jeg anbefaler på det sterkeste og bruke goPod. Da slipper man og sette opp volumet på hver sang. Den fjerner eu sperren inne i ipod operativsystemet.
▼ ... over en måned senere ... ▼
man kan jo gjøre det med itunes hvis du foretrekker det..
http://www.ipodhacks.com/article.php?sid=953

ipodBooster skal vistnok fungere, programmet trenger osX.

Når dette er sagt riskikerer du øresus av mindre ved å bruke disse programmene. Det er en mening med at poddene er satt til nivået dem er satt til.
Annbefaler goPod!
noen som har noe til creative zen touch?
Zen touch spiller så høyt at ørene dine ikke har godt av mere! med forbehold om du har store og tungrevne ørepropper
Skaff deg et godt headset så virker lyden høyere uten at du må hærpe øra dine.
Passordstøtte
Bill_Gates's Avatar
og evt en cMOY hvis du er kresen (hodetelefonforsterker)
▼ ... over et år senere ... ▼
Funker GoPod hvis du bruker MediaMonkey? Er det noe du innstallerer på selve iPoden eller i itunes?

Får bare meldingen iPod not detected når jeg åpner gopod

Edit: Fikk det til.
Sist endret av jørgs; 17. august 2007 kl. 17:17.
▼ ... noen uker senere ... ▼
far bare iPod not decteded på goPod jeg og.
For å fjerne sperren på Creative spillere, så kan man strengt tatt bare legge inn en USA versjon av firmwaren (OSet til spilleren)
Jeg lurer nå på om det er noen måte å reversere dette, i tilfelle man føler seg utilfreds med at man kan stille volumet veldig høyt opp ved uhell osv..

Og den finner fremdeles ikke ipoden.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av jørgs
Får bare meldingen iPod not detected når jeg åpner gopod

Edit: Fikk det til.
Vis hele sitatet...

Fortell oss hvordan
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av feejay
Fortell oss hvordan
Vis hele sitatet...
ENIG!
jeg sliter også med at ipoden min ikke dukker opp i GoPod !!
trådstarter, kan du fortelle meg hva dette har med datasikkerhet å gjøre?
fredeve... Trådstarter er ikke lenger med oss.

Han sier selv at han var trøtt når han lagde tråden, dessuten er det 3 år siden, og han/hun er utestengt fra forumet. Men ja, jeg føler absolutt at vi skal følge opp denne saken.
OMG, jeg skrev jo svaret i en annen post senest i går natt.. du må få itunes til å vise hardisken til ipoden i explorer. Jeg husker at det var et alternativ i itunes, og om du ikke finner det er jeg overasket at du klarte å plugge den inn i usb-porten.
kek, morsom threadnecro. Hadde fremdeles vært morsomt å få vite det, da.