Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2287
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Hei gutter,

jeg har såvidt begynt på et nytt lite projekt nå, og er nå kommet dithen at jeg har første skissen på nettstedet klart.

Dere forstår sikkert konseptet når dere ser skissen, men det skal altså bli et internasjonalt nettsted hvor folk kan submitte bilde av hockeysveisen sin ("Mullet" på engelsk), og få den rangert - på samme måte som f.eks Hot or Not.com

Hva tycks?
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Trådstarter
I know, I know.. Det finnes tilsvarende konsepter, men de ser møkk ut, er vanskelige å bruke og har ikke noe stil. Det blir som å sammenligne en 7-11 butikk med Meny; begge selger mat, men meny er jævlig mye nicere
Hmm.

Vel, jeg synes det ble for mye sortfarge, men ellers så synes jeg det både var sprekt og fresht

Savner kanskje litt mer eyecandy ute på venstresiden der.. Hmm. Usikker nå, vrien denne her.
Det var jo gode farger da. Bringte det lille retro-stilen over hockeysveisen
Kul side Har ikke alle en eller annen side som likner på en annen?
Utvid til hårfrisyrer generelt : )
utvider han til hårfrisyrer generelt har han ikke laget noe enn et nytt deiligst.no uten kroppsbilder.

hold deg til mullets du! Hvor fett hadde det vært om du hadde fått sponsorer, og hatt bannere på siden, for friøsrsalonger/produkter ect?
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Trådstarter
Hehe.. Vel, nå ligger det en html-versjon på www.biip.no/mullet

Merk at sidene ikke er dynamiske enda; det er kun statiske sider jeg har lagt ut for programmeren, Bo
regner med å se deg der da Stormen
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Trådstarter
Veldig kult, nso! Skal adde dette i ferdig versjon
▼ ... noen uker senere ... ▼
Blir dette noe mer av? Fortsat wip? Fet idè, ingenting som slår en god mullet!

( http://www.ratemymullet.com/show.php?id=33 )
Sitat av mongeland
Blir dette noe mer av? Fortsat wip? Fet idè, ingenting som slår en god mullet!

( http://www.ratemymullet.com/show.php?id=33 )
Vis hele sitatet...
Regner med du får svaret her , mongeland
dæven døtte så aggressiv du er på å dytte ut nye sider da erling... Joa, fet ide og bra utseende jevnt over, men jeg syns liksom det mangler litt "stash", det er liksom litt tomt, også er han fyren øverst til venstre utrolig kjip, logo/maskoten eller hva han skal være? Hva med å konsentrere logoen om selve sveisen, og ikke ansiktet? Kanskje noen stjerner i bakgrunnen... hm, eller det blir vel mer 70's enn 80's... Jaja, vil du ha litt kjapp feedback og konstryktiff kritikk så finner du meg på msn
mullets er fett.. men siden mangler noe.. kanskje et par bilder av andre white-trash symboler... som pick-ups, trailer-homes, snekkerbukse og heimbrent :P
beklager at jeg spør.. men har du lyst å dele rating scriptet med meg? skal brukes i sammenheng med et toalett prosjekt jeg har som snart blir lansert.

ps, angående siden fikk jeg litt GTA VC feeling over den, litt sånn "old" liksom, ganske greit
▼ ... over en uke senere ... ▼
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Som atomet påpeker er figuren til venstre noe som kan bearbeides. Personlig likte jeg ikke at det er så mye støy i ansiktet, ville heller sett et renere ansikt, selvom det kanskje vil se litt flatere ut.
Det er jo et ganske godt brukt patent, alle de overstående nettsidene inkl. www.mullet.com, men konseptet er jo dritkult!
"Buissnes in the front and party in the back" va jo bare det beste ordtaket!!

Har ikke sett lignende sider før, så jeg syntes detta var et spennende konsept kobinert med flott side!