Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 993
Jeg bruker tvtool for å se filmer i tv-outen. Problemet mitt er at når jeg tar fullscreen i tvtool, så forsvinner det i sidene på tvskjermen slik at jeg må justere på noen stygge knapper for å kunne se startmenyen feks. Noen som vet om en plass eller hva jeg må gjøre for å ikke få kuttet sidene på tvn i tvtool?
TV-Tool instillinger

Mode:
Dual-View: Checked
Tv-Format: PAL
Resolution: 800x600
Picture SIze: Desktop

Adjust:
Position: 36x4

Dette er va jeg har satt tv-tool på..
Utenom dette har jeg egentlig ikke peiling..
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Trådstarter
Drar denne tråden opp igjen siden jeg har problemer med tvtool igjen. Jeg har fått meg et Msi Geforce4 ti4200 og bruker tvtool 6.5, den siste versjonen. Problemet er at nede på tv skjermen flimrer det noe sykt når jeg bruker tvtool, slik at jeg ikke ser hva som skjer der, noen som vet hva som kan være galt? Når jeg bruker nView så funker alt bra, men tvtool er mye bedre å bruke. Har forresten en phillips saa 7102 tv-encoder på tv-outen.
▼ ... flere år senere ... ▼
Har et lite problem her nå. Jeg har klart å sette den på tv mode.. også får jeg den ikke tilbake.
Hvis jeg skrur av pcen og slår den på igjen så kommer tvmode med en gang den starter windows..

Altså jeg har svart skjerm på pcen, og jeg får ikke tv mode til å funke, så jeg ser ingenting:S noen forslag på hva jeg kan gjøre?
Ingen som kan hjelpe meg med dette? jeg får fortsatt ikke tilbake pc-skjermen min, jeg har prøvd å starte uten skjermkort, hd, får å så se om det resatte seg, men dette funket ikke..

noen som kan hjelpe?