Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1488
Hei jeg lurte på om dere hadde noe mail bomber program som dere kunne anbefale meg takker for alle svar.
Har vært oppe før, ingen som hadde da.... har lett selv...
Trådstarter
9 0
ok men takk for at du svarte da!
hadde et her men tror ikke det virker lengre skal se om jeg greier å finne det
Trådstarter
9 0
har prøvd http://www.packetstormsecurity.com/ bare virus der jo.
PASTA POWER!!!!
magstr's Avatar
Tviler på at det er noe virus på packetstorm, men mange antivirusprogrammer reagerer på hacker-programmer. Deaktiver antivirus og prøv igjen.
Trådstarter
9 0
ok skal prøve det da
Jeg ser da mange mail-bomber på packetstorm? Jaja
Hva er mail-bombe?
Er det sånn spamming sak som sender 1000++ mail til en du hater med meldingen "Jeg hater deg"?
Isåfall er det vel bare å mekke det i php...
∮ F dr = 0
Erix: det er det ja. det er jo såå morro å stappe postkassene til andre folk fulle vettu:P

Kode

<php

$ganger = 1000;
$adresse = 'mail@gmail.com';
$avsender = 'spam@spam.com';
$emne = 'Emne';
$innhold = 'Innhold.';

$headers  = 'MIME-Version: 1.0' . "\r\n";
$headers .= 'Content-type: text/html; charset=UTF-8' . "\r\n";
$headers .= 'From: ' . $avsender . "\r\n";

for($i = 0; $i < $ganger; $i++) {
   mail($adresse, $emne, $innhold, $headers);
   echo "$ganger<br />";
}

?>
Noe sant?
∮ F dr = 0
Emo: må det ikke igjennom en pop-addresse på enkelte servere? eller tar jeg feil nå?
Ingen anelse, men det kan nok stemme. Har selv ikke prøvd systemet, fant bare mailbombe.php liggende på harddisken. Vet at det har blitt brukt i et forsøk på et annet forum (forum.hw.no).
Sitat av Adrian
Emo: må det ikke igjennom en pop-addresse på enkelte servere? eller tar jeg feil nå?
Vis hele sitatet...
På alle server jeg har vært ute for må det ikke gå igjennom en pop adresse.
og det er ikke mange pop-servere som relayer uten noe form for auth, just pga dette, mailspam/bombing.
Men hvis du vil være sikker på å ikke få skitt innpå pcn din, lag det selv i et programmerings-språk. Eller script.
har en mailbomber liggende på pcen min som jeg kodet for lenge siden... den er desverre til mirc
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av olejesper
Hei jeg lurte på om dere hadde noe mail bomber program som dere kunne anbefale meg takker for alle svar.
Vis hele sitatet...
er jo ikke være en å sette en loop på mail(); i php.
Denne posten burde flyttes til "NFF > Fjortis".