Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 858
noen som husker dette komplette spillet som ble sluppet for noen år siden?

noen som vet om det kommer en oppfølger til dette spillet, da outroen på spillet gir meg en dårlig følelse...

takker for alle svar =)
Er det ikke de samme som har laget det som lager Gudfaren-spillet?
Har høyrd at det skulle koma eit Mafia 2 med online tilbud++, men har ikkje høyrd noko om det på minst eit år.

Håper det kjem, var eit knallbra spel.
Trådstarter
66 0
Sitat av jepser
Er det ikke de samme som har laget det som lager Gudfaren-spillet?
Vis hele sitatet...
er ikke det EA Games som har gudfaren spillene?
Mafia var et genialt spill.. Tenker faktisk på å installere det igjen!
Sitat av Raymond
Mafia var et genialt spill.. Tenker faktisk på å installere det igjen!
Vis hele sitatet...
Enig! Har runda det tre gongar og gjort nesten alle oppdragene på extreme freeride.
Mafia var knall Men Gudfaren blir enda bedre..håper jeg!
Trådstarter
66 0
Sitat av Luric
Vis hele sitatet...
flott, da er det kanskje noe på gang hos illusion da
Pretty Princess
Freaken's Avatar
Håper da det, har mafia ved siden avmeg her, og er et av de beste spillene jeg har eid, kanskje. enorm spilleglede! på høyde med HL og GW
Mafia var fantastisk! Husker enda hvordan jeg slet og slet med "kappløp"-missionet, der du måtte vinne for å komme videre. Tror jeg måtte investere i nytt tastatur etterpå.
Er jeg den eneste her som ikke liker mafia? Jeg syntes det var dårlig jeg. Hakka gjorde det og (min feil da) Merklig løping. Håper Mafia 2 blir bedre.
Sitat av Eiliv
Mafia var fantastisk! Husker enda hvordan jeg slet og slet med "kappløp"-missionet, der du måtte vinne for å komme videre. Tror jeg måtte investere i nytt tastatur etterpå.
Vis hele sitatet...
Den delen syntest eg og var skikkelig fæl!
Då eg først fekk fart på bilen så krasja eg og daua. Etter å ha prøvd ei stund trudde eg ikkje det var mulig å greia det, men eg klarte det til slutt. Og den andre gongen eg spelte spelet vann eg med nesten ein runde!
Tror Mafia kan rangeres som et av de beste spillene som er laget, tror jeg. Lenge siden sist... *mimre*
Beste spelet eg har spelt i allefall!
Genialt på alle måtar. Mafia 2 med mulighet for onlinespeling og litt bedre grafikk++ er jo ein drøm som blir virkelig!
genialt spill med bra handling og det hele.

håper det kommer en oppfølger.