Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1255
Sitter hos søstra mi nå, og hun har litt problemer med at Azuerus kræsjer. Så, hvilken BitTorrent-klient er best til Mac OS X?
Den offisielle er den beste til mac.
Bonjævel
Marjo's Avatar
charzer: Jeg bruker Tomato Torrent - funker fint. :-)
charz0r's Avatar
Trådstarter
Marjo, har prøvd Tomato Torrent før. Fant ikke ut hvor man spesifiserte porter. :S

Edit: Holy crap, der fant man det.
I like turtles
Skyfex's Avatar
Den gamle offisielle var bra. Men da de forandret den og lagde Metal interface ble den helt jævlig Nå bruker jeg bare Tomato Torrent.
har ikke testa den nye offisielle enda, men er ihvertfall ikke fornøyd med tomato... mulig det ikke er jeg som finner ut av den, men jeg likte ihvertfall den offisielle bedre.
Jeg likte absolutt ikke den offisielle. Tomato Torrent er bygd på den offisielle BitTorrent clienten også. Itillegg klager større sider på at BitTorrent-clienten gir feil info til tracker.
Azureus derimot funger finfint, anbefales absolutt!

Edit; Ai, my bad, burde lest alt.
Sist endret av oink; 6. juni 2005 kl. 02:03.
Sitat av oink
Jeg likte absolutt ikke den offisielle. Tomato Torrent er bygd på den offisielle BitTorrent clienten også. Itillegg klager større sider på at BitTorrent-clienten gir feil info til tracker.
Azureus derimot funger finfint, anbefales absolutt!
Vis hele sitatet...
Som jeg sier i første post: Azureus kræsjer.
Sist endret av charz0r; 6. juni 2005 kl. 01:35.
sånn angående tomato... en av tingene jeg absolutt ikke finner der er en mulighet for å stille inn preferences "globalt", er det bare jeg som ikke har sett på rett sted, eller finnes dette virkelig ikke?