Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2906
heisann, lurte på om bearshare er no' bra, det laster fort og alt det der, men syns det minner fryktelig om Kazaa, og jeg har fått en del virus opp gjennom tiden av kazaa, så jeg lurte på om BS er noe å satse på?
takker
o shit waddup
værsåsnill, jeg trodde warez ikke var tillat her.
og ang. hastigheter, så avhenger det jo ikke av om det er BS, Kazaa eller BT, men heller av de du laster ned fra.

det følger og med såkalte "advertisement robots", eller adware.
Jeg har ikke hatt et eneste problem med Bearshare. Har erfart god hastighet og god stabilitet. Anbefales!
Funker like bra som limewire
Fikk popups av det, men ellers grei p2pklient. Om du bare laster ned mp3er tror jeg ikke du vil få problemer med virus.
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Det funker like bra med limewire fordi det er koblet opp til nutella nettverket. Det er nesten hipp som happ om du bruker BearShare eller LimeWire.
Få tak i Bearshare Lite da, uten spyware. Husker ikke hvor, men jeg har det ihvertfall. Jeg bruker bare bearshare til småting som jeg ikke finner på torrent.
BigFigWasp's Avatar
Trådstarter DonorCrew
jeg laster bare mp3 med den, fordi av en eller annen grunn så tar limewire så sinnsykt mye av pc'n min, litt rart det der. ellers bruker jeg torrent
Jeg bruker bearshare lite, og det funker fjell. Har ingenting å utsette på det.

Men anbefaler det til å laste ned mp3'er med. Filmer og andre store filer bør du få tak i på annet vis.
Har gjort tester med Bearshare på den gamle boksen rett etter formatering, og etter at jeg la inn AVG free antivirus, og Zonealarm, og SP2. Etter at jeg la inn dette tok det 5 (Fem) minutter til pcen avr full av spyware / virus. Lastet ikke ned noe engang.
Jeg har brukt bearshare et år og synes det er KJEMPE bra prøvd kazza og limewire men bearshare er min favoritt bruker den bare til å laste ned mp3 og film, mest lost eppisoder da!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har brukt Bearshare en god stund nå, og har aldri opplevd ødelagte mp3 filer på det. og det er det mye av på warez...
har hørt at ares skal være et program der du finner alt, og som ikke medfører problemer! noen som har erfaringer med det?
Sitat av MartinB
jeg laster bare mp3 med den, fordi av en eller annen grunn så tar limewire så sinnsykt mye av pc'n min, litt rart det der. ellers bruker jeg torrent
Vis hele sitatet...
Limewire bruker java, drar systemressurser som bare det. Nyere versjoner er dog raskere og bedre.
Sitat av costarica
har hørt at ares skal være et program der du finner alt, og som ikke medfører problemer! noen som har erfaringer med det?
Vis hele sitatet...
brukte ares i lang tid, var fornøyd med det helt til jeg trengte litt norsk musikk og litt mer musikk for den kresne osv. og da var ikke Ares noe å samle på.. Testa bearshare da, og er fornøyd med det, sammenlignet med andre p2p klienter, tho er ikke så gla i p2p da det medfører mye spyware og drit. (Bearshare har Save, faen for noe drit, blokka d med firewallen min så tok det vekk på msconfig og da funket det pent..) ;p anbefales.
Bruker Bearshare selv og har gjort det en stund og personlig har jeg aldri hatt noen problemer i det hele tatt, ingen ødelagte filer av noe slag eller virus. Eneste minus med bearshare er at det bruker så mye av nettverkskapasiteten og cpu Er dette bare meg?? Bearshare kan noen ganger bruke opptil 20 % av cpu da det er bare det som kjører. Er dette riktig??
bearshare går veldig fort, ja. Men med meg suger det cpu over 90% ! =S
Jeg har brukt bearshare i over et år og aldri hatt et eneste problem med det, det går fort også!
Uansett hvilket P2P-program du velger; sørg for at portene i routeren forwarder til PCen din og at programmet er satt opp korrekt. Dette vil gjøre at du kan laste ned fra langt flere personer, og dermed kan det også gå raskere. Dersom routeren og programemt ditt støtter UPnP, kan det være den letteste måten å sette det opp på.
Prøv heller Shareaza det er mye bedre!! Synes jeg da : )

Går på flere nettverk også som: gnutella 1 og 2 , og edonky2000.
du kan velge hvem av de du vil kobles til eller ikke vill..
Gratis er det og jeg har heller ikke merka noe til adware eller spyware..
prøv heller selv og finn ut på : http://www.shareaza.com/