Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 4779
Hei
Jeg lurte bare på åm det er noen enkle "man-hack" programmer som er brukervenlige mot "n00bs" såm meg !? Jeg vil ikke gjøre noe store skader, jeg vil bare leke med msn'en til en kompiss. Sjifte nick, logge meg inn når han er inne, å sånt.

Mange takk på forhånd !!
Nei, nei og atter nei.

Eneste jeg kommer på er hvis du sitter i et lokalt nettverk og har tilgang til hans maskin med et remote administrator program.

Informasjon som nick ligger godt beskyttet på microsoft sine servere.
Det er nok ikke noe man kan endre ved hjelp av en liten "hack".

Likevel kan jeg råde deg å stikke innom www.mess.be eller google.

Skal du ha passordet hans kan du bare instalere agent password, eller en helt vanlig key-logger på hans maskin.
Sist endret av raz; 15. mai 2005 kl. 00:00.
Oversettelse til norsk:
"man-hack" (lol) - msn-hack
Sjifte - skifte

Ontopic: Nei, trur ikkje det finnes noko som du kan hacke kameraten din med. I allefall ikkje om du er n00b. Ein kunne sikkert klart å logge passordet hans på ein måte, men noko særskild program trur eg ikkje du vil finne til ditt formål.
For å være helt ærlig vet jeg ikke hva du sikter til, men jeg regner med at du har lyst til å "kødde" med MSN'n hans.

Off-topic flambering:
Vel, det er 2 ting du kan gjøre: Lære deg norsk/engelsk eller gi opp. (Der var dagens offtopic-flame over)

On-topic: Hvis du vil få tilgang til pc'n hans i form av et shell (skriv cmd.exe og se hva jeg snakker om) kan du finne deg en ferdiglagd enkel trojan eller lage en. (Google Netcat for et altmuligverktøy)
Men hvis du derimot ønsker å kunne "trykke" deg inn i mapper osv, og i tillegg kose med MSN'n hans/hennes, må du (bør du) ha visuell tilgang. Det fins vel moderne trojaner som starter en slik server, hvor man kan kontakte med forskjellige typer VNC-programmer. (Noe àla tynnklienter)
Problemet da, blir at man vil merke at musepekeren vil flytte seg osv, dermed funker dette best når "den fornærmede" er away from keyboard. Hvis du er på et "LAN" med målet er dette perfekt, fordi du kan se når de er der og ikke er der.

For å sette "man-hack"'en litt i perspektiv, så må jeg skuffe deg med at det ikke er "lett" å "hacke" MSN uten å eventuelt gå bort og slå så hardt du kan med en kraftig hammer i bakhodet og sette deg ned. Det fins flere POC-exploiter der ute på det vide vev, men problemet er at de fleste feil blir rettet opp kort etter at de blir oppdaget. Og i MSN 7.0's tilfelle vil det være et problem ved å sende en *exe-fil (en trojan) til vedkommende. For da lurer de på hva msn har blokka nå. Det er kanskje *derfor* du ser at alle "msn-virusene" ligger på internett, så alt som trengs er en link.

*- exe er ikke bare en .exe-fil, men også f.eks .scr, .pif og alle andre som blir kjørt som en exefil.
Og velkommen til nFF.

Edit:
Eeeek. Du har postet i feil seksjon av forumet. Delvis, iallefall.
Sist endret av ProZhen; 15. mai 2005 kl. 00:36.
Sånne programmer suger like mye som brukerne av programmene. Det er ikke morsomt med slike programmer, det er tvert i mot jævla kjedelig.

Selv om du anser deg som en n00b så er det ikke en unnskyldning for å være teit mot kompissene dine.
Kom borti et program du kunne skrive det den andre skrev liksom :P men husker ikke hva det var, Så fant jeg ei fil som du kunne sende mail til noen med brukernavn så fikk du tilsendt passordet,men fikk det ikke til å virke tror jeg fant d på kazaa eller et annet p2p prog..
edit: prøv å søk
Sitat av eXeFic
Kom borti et program du kunne skrive det den andre skrev liksom :P men husker ikke hva det var, Så fant jeg ei fil som du kunne sende mail til noen med brukernavn så fikk du tilsendt passordet,men fikk det ikke til å virke tror jeg fant d på kazaa eller et annet p2p prog..
edit: prøv å søk
Vis hele sitatet...
Det å skrive en mail og få tilsendt brukernavnet og passordet må ha vært en bløff.
Jeg husker jeg fant tekst filen du indikerer til for lenge lenge siden og jeg fikk meg en god latter for hvor idiotisk lett det var å motta hvem som helst sitt passord.

Jeg måtte jo prøve det av nyskjerrighet og det kom ikke som noen bombe at det ikke fungerte..

Det finnes sikkert en løsning, men den får dere aldri vite.
De som vet hvordan det gjøres holder kjeft om det, så lenge ordet ikke sprer seg.. så vill ikke exploiten bli oppdaget med det første.
MSN Discovery er gøy for de som vil leke litt med andre..
det jeg finner morsomt er hvor mye tid folk bruker på å flame ham istedenfor å svare på spørsmålene hans uansett hvor elendige de måtte være (sorry, jeg er akkurat like gode som dere)

Men ja det finnes faktisk programmer (?!) som lar deg "leke" med msn klienten til kompisen din..
Kjøp deg en keylogger: http://www.thinkgeek.com/gadgets/security/5a05/
Sett den inn på maskinen, ta den ut neste dag, da han sikkert har logget seg på msn, så vips.. har du passordet hans og kan sette igang å køddde med msn`en hans. Dette er jo egentlig ikke hacking, men oppnår samme mål...
Det enkleste er ofte det beste.
Gå inn på www.hotmail.com, få frem det "hemmelige" spørsmålet (ikke passordet), knekk det og voilâ du er inne på msn hans. Du må selvfølgelig skifte passord, og han finner ut at noen har køddet, men du er alikevell inne på msn hans.
Sitat av nXus-Ne0n
Hei
Jeg lurte bare på åm det er noen enkle "man-hack" programmer som er brukervenlige mot "n00bs" såm meg !? Jeg vil ikke gjøre noe store skader, jeg vil bare leke med msn'en til en kompiss. Sjifte nick, logge meg inn når han er inne, å sånt.

Mange takk på forhånd !!
Vis hele sitatet...
lær deg å skriv a gutt

men hvis du går inn på www.mess.be kan du finne masse rart til msn pluss, f.eks, du kan finne et program hvor du kan skrive i steden for kameraten din.... sende falske feilmeldinger osv.
Sist endret av BigFigWasp; 17. mai 2005 kl. 11:56.
Det er ingen som har prøvd å laget et force webcam-program enda?
hvis det finnes et force-webcamprog må jeg seriøst slutte å sitte naken veed pc'en.
Sitat av pho
hvis det finnes et force-webcamprog må jeg seriøst slutte å sitte naken veed pc'en.
Vis hele sitatet...
hehehe, ja det håper jeg virkelig:P
men da tar du bare å napper cammen vær gang du får en trang til å være naken da vettu....
Vi som sitter hele dagen naken foran pcen? Kan vi aldri bruke webcam da?
Håper det aldri blir noe webcam forcing greier..
Men det alle leeteste er jo hackere..
Og alle som sitter naken foran er L33t!
Så ingen fare
Jeg er blitt så paranoid at jeg snur vekk mitt cam. Man kan jo alldri vite når det er koblet til resten av verden rundt med

*post 400*
He he... har ikke hørt om noen som har hacka seg inn på webcam enda, og det går sikkert an, men vanskelig det jo være.. slet som faen med å finne rekti msn-versjon osv for lenge siden da msn ikke var så überbrukervennlig som det er nå. Fortsatt ligger webcamet mitt snudd feil vei under en bunke regninger..
herregud, hva er vitsen med å disse folk bare fordi de er n00b? hva er egentlig vitsen med dette forumet da? forumet heter faktisk "svarthatt" (som btw er et jævla dårlig navn! hva er galt med "black hat"?) og ifølge alle dere badass hackere og crackere tar det flere år og lære seg å hacke, men hva skal vel dere som kan hacke med et slikt forum som dette?? ...dere kan det jo fra før av, og jeg ser ikke så alt for mange threads om noe annet enn trojanere og threads med noe annet navn enn "jeg er n00b og vil hacke"... ta bare og svar den stakkars n00ben eller drit i det. flaming kan dere vel gjøre i en annen del av forumet? ...f.eks generell diskusjon?
må si meg litt enig med deg, TEHb, men jeg hadde nok formulert meg på en litt bedre måte, da jeg frykter at slike innlegg kan gjøre det ennå verre... jeg synes det må gå ann å stille spørsmål uten å være proff hacker... det er jo tross alt noen som ikke har så store ambisjoner, men kanskje vil bruke et verktøy eller liknende til noe nyttig uansett...
Sist endret av costarica; 18. mai 2005 kl. 18:28.
Heng meg om jeg dytter liv i en nesten død thread.

Er nok mange som er enige i TEHb (jeg iallefall).
Men angående det "force-webcam"-stuffet, jeg har faktisk lagd en server (funker som en trojan) som man kan bruke til å overvåke webcam. Problemet er at dette er en ganske buggy måte, og veldig "u-leet" måte å koble seg til webcam på. Det som skjer, er at programmet starter en server, serveren laster en webcam-dll og tar informasjon fra den eksterne webcam-saken og dytter det inn i et buffer, og sender hele mårrafåkkings bufferet over via udp til mottakeren, som kan være en predesigna ip eller host. Problemet er, at bildene kommer i bmp-format, x 25 eller antall fps. Så derfor må jeg finne ut av bildekomprimering og noe limiting. Jeg må altså lære meg badass c/c++.
For dette programmet er mekka i det jeg nesten kan litt, Visual Basic.

Men f*en om det funker fint med 127.0.0.1! Som en drøm. Det er kanskje derfor kameraet enten ligger gjemt vekk under en bok eller ligger å ser rett inn i veggen. En trussel for privatlivet.

Om man hadde greid å finne seg en forholdsvis ny exploit som inneholder kode til å laste ned fra internett og kjøre "exe"filer, ser jeg det på som en ekstremt utrivelig sak. tenk tanken. grøss.

Men at the moment ligger den å lurer, fram til sommerferien hvor jeg kanskje kan få sotte meg skikkelig inn i de greiene med lowlevel programmering. Eller så må jeg lære meg VB.net, noe som kanskje er et bedre alternativ. Problemet er da at jeg har problemer å skille mellom .net og 6.0. Litt irriterende.

Men som sagt, god give me time og så skal jeg se hva jeg kan gjøre. Kanskje noen andre som kan mekke en dll til webcam-hooking her?

edit: Og litt offtopic. følte det ikke var noe nytte i å starte en ny thread, når det fortsatt er i alpha-stage. (Ikke beta, engang)

edit2: Og når jeg ser nærmere på det, bruker det faktisk tcp også.
Og webcam-dll'n er demo. Det vil si at det kommer opp en stygg popup som ber meg kjøpe den nå og da. Men hey, har ikke tenkt på om det går an å cracke nagscreenen vekk. Mekke imorgen.

edit3: Jeg har også testet med en haug andre webcam-dll'r. Jeg har tilogmed sett litt på creative sine egne, samt msn sin måte å bruke det på. Fikk lite ut av det. Kan være man kan studere litt grundigere, nå ville jeg bare få istand en slags POC.

edit4: Sensurerte litt.

http://www.freakforum.nu/forum/showt...1&page=4&pp=20

Eller vil det være mulig å faktisk "hooke" seg på MSN sin webcams-"buffer"? Nei, glem det. Funker ikke, bare til å sniffe webcam tenkte jeg på.

Vel, man må nok få inn en bakdør. På ett eller annet vis. Men så naive som mange av norges folk er, kan det ikke være så altfor vanskelig (og slemt/ufint) å sende den. Men exploit-alternativet lukter gull.

Noen må mekke en dll som kan brukes til interface med webcam. Kom igjen.
Sist endret av ProZhen; 18. mai 2005 kl. 23:19.
Bruk en keylogger eller en pass logger,
har selv testet denne, problemet er bare at den fjerner alle email adressene
i kontakt listen på msn.

MAYA PWS v1.0
www.nuclearwinter.us