Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1781
Ser at mange her sier at man bare må søke litt på google for å få vite svar på det du lurte på på posten du hadde laget.

Så da tenkte jeg at alle kunne bidra med hjelp til å søke på google, Feks "hva gjør jeg"

"...." er for å markere at du vil ha alle ordene etterhverandre

Gi noen gode søkertips dere også


Foreslår at hvis denne posten blir god, bør den bli klistra...
Hvis du vil søke på en ting men unnlate noe annet, for eksempel hvis du vil søke på guden anubis uten å finne masse smuss-sider med folk i alle stillinger kan du kjøre en anubis -xxx -busty -anal

For å søke på flere ting samtidig bruker du pluss. F.eks anubis -god -egypt +busty +xxx
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Eventuelt...
Sist endret av Kakcoo; 12. mai 2005 kl. 20:02.
Denne siden viser veldig bra hvordan man finner directories og forskjellige ting med google:

http://www.downloadfreak.com/index.p...=googlearticle

Og das webcamsøk:

inurl:axis/cgi
Vet ingenting
"parent directory" "index of" [sangen, fila whatever]
Finner ting mye lettere :-)
Ja, virker den og, men du finner litt andre resultater med disse. Det beste er og bare skifte av og til. Hvis du ikke finner noe på den ene, bruker du den andre.
hva heter den siden som måler antall treff på google på to forskjellige strenger, og setter det opp mot hverandre? sånn f.eks. Bush vs Bin laden. Det er blitt tatt opp før her, men jeg finner det ikke
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Sitat av theMagnificentO
hva heter den siden som måler antall treff på google på to forskjellige strenger, og setter det opp mot hverandre? sånn f.eks. Bush vs Bin laden. Det er blitt tatt opp før her, men jeg finner det ikke
Vis hele sitatet...
Her... [color=#F5F4F4]Hvor fordømt vanskelig kan det være?[/COLOR]
Sist endret av Kakcoo; 12. mai 2005 kl. 21:27.
googlefight var det ja.. takk!
define: tingtang

den er kjekk for å finne ut hva noe er eller betyr
Skal du f.eks søke bare på norske sider slenger du på site:no etter søkeordet. Tilsvarende site:com for sider som slutter på .com