Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  48 9471
trenger hjelp.. oppskrifter, fremgangsmåte, linker osv.. vil lage flygepannekaker
Bare å lage det slik som du ville lagd det uten hasj/marujuhana. Så tenner du på hasjen å bruker den på samme måte som salt/pepper for da blir den pulver formet, med blader kan du kverne opp i biter å strø over. Jeg ville ha tilsatt det i pannekake deiga om jeg var deg;P
Hasj løser seg visst bra i smør. Det kan du prøver, bruke det i fettet du har foreksempel i brownies..
Har ikke prøvd, men lest på andre forum at folk foretrekker det..
Lag deg en brownie røre. så tar du hasj frø i det er den orginale oppskriften trur eg
Ikke lag noe... drikk istede, mye lurere
hmm. Hasj løser seg dårlig i vann. blir litt sånn graut-te..
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Har hørt at man skal kunne bruke det som slik tepose stuff, men snakker ikke av erfaring.
Er jeg helt på jordet?
Hmm., Jeg rører bare ut hasjen i vann og tilsetter en tepose for smaken.
Pot kunne vel gjort seg bra i teposen..
Hasj vet jeg ikke med..
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hasj løser seg ikke i vann som sagt, skal dere lage drikkbart så pass på at det er noe fett eller alkoholholdig som kakhasj.

Å koke ut i smør er en god idé, det smaker ikke fullt så kraftig hvis man gjør det på denne måten, og hasj har en tendens til å smake ganske kraftig.
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Vil tro det er lett å blande ut hasj i kakao. God gammeldags kakao lages jo med smør i. Er vel bare kna hasjen ut i smeltet smør, for deretter å lage kakaoen slik man alltid har laget den.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av lnxonic
Lag deg en brownie røre. så tar du hasj frø i det er den orginale oppskriften trur eg
Vis hele sitatet...
Cannabis frø inneholder ikke THC...

Som de andre sier, kvern det opp og dryss i røre/deig, eller smelt sammen med smør og bruk det i røre/deig..
Dette finner du på utalige poster på forumet.

Men hvis du smelter hasjen i smøret, så blander du smøret i feks. pannekakene, og bak dem på den fremgangsmåten du er vant med.

Nå er det snakk om hasj.
Hvis du skal lage te kan du blande i litt melk og lønnesirup, fettet i melken vil binde seg til THC'en. Lønnesirup/sukker binder seg også til THC om enn i mindre grad enn fett.
Pot-Chai:
Xg Marijuana
0,5 liter rismelk
0,2 liter vann
1-2 teposer Yogi-te
litt vanilje
Lønnesirup(smak deg frem)

Kok det hele opp, ikke for varmt da dette vil degradere THC'en. Det er ikke noe fett i denne oppskriften, men etter min erfaring binder lønnesirupen seg tilstrekkelig til THC. Oppskriften smaker forresten utrolig godt uten weed, selv om den selvsagt smaker best med.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Ikke dumt, noössphere, ikke dumt. Ser på dette som en grei forandring fra den etterhvert så kjedelige kakashjen .
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Pannekaker Du lager en røre. Et tips for å få fine pannekaker er å ha smeltet smør oppi røren. Så mens du smelter smøret, så putter du hasjen oppi smøret. Hasjen vil da bli "flytende" å blande seg godt sammen med smøret. Så putter du dette smøret oppi røren. Og lager det ferdig. Husk å la det svelle litt.
THC løser seg i alkohol da, kunne vært artig å putte noen biter i vodkaen og la det stå en uke for å godgjøre seg.
En enkel måte er å mekke seg en kopp kaffe, ta en spiseskje og fyll den med soyaolje og legg så hasjen oppi oljen. Så tar du en lighter og varmer under skjeen og da vil hasjen smeltes inn i olja. Så rører du det bare inn i kaffen og drikker. Samme metode funker såklart med alt du vil blande det i, men husk å bruke soyaolje og ikke olivenolje da det smaker heslig.

Ps. eneste problemet med dette er at thc aktiveres vel kun ved høy temperatur, så alt etter hvor godt du varmer det vil resulatet variere. En mer idiotsikker plan er å lage smør av det.
Sist endret av impakt; 4. mai 2005 kl. 16:04.
Eg berre lurerpå en ting :S Kossen er efekten når du eter hasj ? :S
Mye mer langsom en når du røyker den. rusen kommer senere, men blir gjerne mer intens. Samt at du ikke får det kicket som du får når du røyker. Rusen var også lengre.
PÅ kossen måte er rusen da. Vist går ann og spørr om ? :S Får eg tenkte og lage hasj brownies :S
google etter "hasj oil". Leste om det for lenge siden.. En måte å gjøre få ut THC'en i flytende form.

Scha
lnxonic: Har du røykt hasj før? Som du sikkert skjønner er det vanskelig og beskrive en rus helt konkret. Siden dette også være veldig inviduelt så blir det nærmest umulig. Du må nesten bare prøve viss du vil finne det ut, minde sansynlighet for at du blir dårlig enn viss du røyker vil jeg tro.

Scha: Har aldri hørt om hvordan du får ut thc`en fra hasj, men fra pot er det visst veldig lett.
Du tar poten i en frysepose. Så fyller du den opp med lighter gass. Deretter rister du for harde livet slik at innholdet blander seg seg. etter en stunds risting heller du det flytende du får i en skål. Så venter du til gassen har fordampet for deretter og kunne pensle veksen på en sigarett eller lignende..

Dette er oppskriften etter hvordan jeg husker den. du finner sikkert den komplette på google..
Nei eg har ikkje det :S Men det er derfor eg har lust til og prøve Hasj Brownies berre for eg prøve lissom :S Men blir man like fjern som om og røyke det ? ^_^
tja. Noe inviduellt men jeg vil si at rusen er forskjellig. Er lenge siden jeg har spist eller laget te nå.
Blir vanskelig og sette dem opp mot hverandre. Er vanlig og røyke de første gangene og mange kjenner ingenting, andre får hysteriske latterkick..
ok Eg vil ikkje røyke der du Men er det ein "kjekk" Rus ? Er det noe eg kan bli gla av osv? Sorry for at eg spørr så masse med eg berre er litt nusjerrig :P
Den er bedre enn alkorus, verdt å prøve for å se om det er noe for deg.
Hehe. ok daså Men det er heller ikkje fali ? men hadde tankt og prøve det når eg skal på Lan :P Men det er ein stund til da Men eg og ein kammerat skal lage Brownies en del av di. Og eg er Vakt Crew :P Og de kakene er jo berre til oss
jeg googla selv for de som ikke gidder det:
http://www.a1b2c3.com/drugs/hash004.htm

Der er en fin oppskrift på hvordan man får flytende konsentrat av hasj

Scha
Sitat av lnxonic
Hehe. ok daså Men det er heller ikkje fali ? men hadde tankt og prøve det når eg skal på Lan :P Men det er ein stund til da Men eg og ein kammerat skal lage Brownies en del av di. Og eg er Vakt Crew :P Og de kakene er jo berre til oss
Vis hele sitatet...
Vet ikke om det er å anbefale å være blant masse folk første gang du spiser. Kan bli ganske kraftig og langvarig fjern. (for all del det er deilig nok det, men det tar gjerne en stund før det slipper taket)
Og ein ting til er det noen som har oppskriften til hasj brownies ?
Nei eg kjenner alle på lanet da så eg tror ikkje det skal verre noe prob i :S
lnxonic: Jeg ser du er ny her (velkommen skal du være). For generell info om hasj og andre rusmidler:

1. Søk på her på forumet.
2. Sjekk www.erowid.org
3. google det
4. Sjekk www.lycaeum.org

Hvis du gjør dette vet du det meste som er vært å vite om rusmidler.
Det er greit å spørre om ting også, men effektene av hasj har vært diskutert mange ganger før og står beskrevet minst 10000000 steder på nettet.

Lykke til og som sagt: velkommen til forumet.
Tusen takk Og takk for Linkene Eg har fått for meg at eg skal lære meg alt om narkotiske stoffer
Det er veldig mye og lese. Men infoen er der ute, pluss vi har endel folk som vet sitt her på forumet.
Samt andre forum rundt om der ute
Lurt å vite mest mulig om du har planer å teste ut forskjellige ting, kunnskap > *
Hehe. Nei eg har nok ikkje tenkt til det. Men eg vil berre lære meg det Sånn at eg kant det og mulige efekter Vist du skjønner
Jepp, kjekt å vite.
lnxonic: jeg brukte to år av min IKT driftsfag utdannelse på lese om drugs og planter på nettet.
Jeg angrer ikke, for å si det sånn
Nei men det var godt og hørre Nei for eg synest det er så SINNSYKT spennende og lære om Plants and herbs
▼ ... mange måneder senere ... ▼
ca hvor lenge varer rusen når man spiser, for eksempel hasj pannekaker?
Kjøp deg en melkesjokolade(helst type freia), smelt dette så sammen hasj etter smak og behag, la det stivne til og nyt det=D
Jeg fikk litt hjelp av min mor til og bake denne. Og det ble et resultat jeg aldri kommer til og glemme. Det er ikke siste gangen jeg lager en sånn kake
ah..var den den oppskriften var jah=D funker fin fint=D
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Skakkolade kan anbefales på det sterkeste
Mekka en del med kompiser for en stund siden... Frister så absolutt til gjentagelse :P
Husker en gang for en del måneder tilbake så hadde jeg kjøpt 40 gram så hadde jeg sån "spare" glass og en bruke glass.
Så en dag kom jeg til å tenke på *jeg har aldri spist cannabis* En gang i 1 tiden på natta snur jeg bruke glasset på hodet og det faller ut noe som ser ut som 2-3 gram. Der står jeg å tenker på måter jeg kan få i meg dette på en lett måte. Jeg tar og setter på cirka 1/2 liter melk og hiver all hasjen oppi ( det er fett i melk som thc'en kan binde seg til ). Mens alt dette skjer husker jeg ordet kakasj som jeg tenker sikkert har noe med kakao å gjøre så jeg hiver like godt masse bake kakao oppi (heldigvis). Dette lar jeg stå å små koke en stund mens jeg ruller en liten joint. Da jeg føler dette har kokt lenge nok hiver jeg det opp i en stor mugge tar en sipp, og smaken er extremt sær for å si det sån og veldig potent.

Drikker omtrent litt under halve koppen og setter meg ned på pcen og fyrer opp jointen jeg rullet tidligere. Etter en stund på pcen begynner jeg å føle meg dårlig så jeg går ned å legger meg på sofaen. Eneste jeg husker før jeg sovnet var at jeg så noen halliser på veggen.

våkner opp omtrent 24 timer senere går opp ser moren mi hun *sier natta* og legger seg. Det er da jeg tenker *jeg kan ikke være våken nå* så jeg tømmer i meg resten av koppen (som smaker enda værre etter å ha stått i kjøle skapet) .

Legger meg til å sovet når jeg våkner kjenner jeg extreme smerter og kvalme jeg går opp på kjøkkenet som jeg er sikker på brenner for ørene mine er varmere en 2 steke panner. Så jeg begynner å bøye meg ned mens jeg prøver å finne brannen. Til slutt kjønner jeg at det er hodet mitt som er i en annen verden. Jeg går bøyd ut og inn av kjøkkenet for å hente mat.
Hiver inn på litt musli så drar jeg til sengs igjen.
Neste dag husker jeg bare at jeg satt å stirret in i veggen og at beste faren min kom med noe munch og ga meg en moral preken om vor lite værdt jeg er og at jeg må gjøre noe med livet. Etter det husker jeg ikke stort. Bortsett fra at kroppen min ville ikka ha mer thc jeg ville ikke ha mere thc og selvtilitten min var vekk. Jeg brukte omtrent en uke på å bli meg selv igjen. Dette er noe av det sykest jeg har opplevd selv om meste parten av tiden sov jeg og resten er tåkete. Er ikke sikker på vor mange dager jeg var rusa men tror det var 3.

Absolutt et sterkt stoff i høye orale doser å 1 smily
Sist endret av Corrupt; 1. juli 2006 kl. 14:56.
våkner opp omtrent 24 timer senere går opp ser moren mi hun *sier natta* og legger seg. Det er da jeg tenker *jeg kan ikke være våken nå* så jeg tømmer i meg resten av koppen (som smaker enda værre etter å ha stått i kjøle skapet) .
Vis hele sitatet...
haha! kjenner meg igjen på den me å våkne når gammlingene legger seg
Hjernen brenner
Lord_Kamikaze's Avatar
Skakao funker supert. Husk på som nevnt over at rusen kommer noe senere og effekten varer lenger, du kan forbli skakk i opptil 24 timer. Lag kakaoen av melk med høyt fettinnhold (H-melk), bruk mye sjokolade og glem ikke å hive oppi hasjklumpen. Blandingen smaker som kakao og ugress