Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1138
Wow! Var innom den lokale eplesjappa i dag i forbindelse med minien jeg prøver å få montert airport ex. i, og la tilfeldigvis merke til et ark som lå på disken... Dersom man har kjøpt en maskin etter 12.april, så kan man få Tiger til 15 australske dollar! Dvs ca 70-75kr!

Fyttirakkern, gjett om vi har flaks (tror jeg ihvertfall!) - vi bestilte vel minien før det, men vi fikk den ikke før den 14., så da må det vel være den datoen de regner med?! Har litt småtreig linje her nede, så det hadde vært helt utrolig knall å faktisk få en 100% lovlig eid disk med Tiger, bare å slippe å laste det ned er verdt de $'ene!
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Yup, Apple har alltid tilbudt denne rabattordningen hvis man har forholdsvis ny maskin når en ny versjon blir lansert. Man betaler bare for portoen.
Reklamehore
atomet's Avatar
Trådstarter
syns egentlig powerbooken min burde regnes som nokså ny også, menmen, fikk den vel halvannen måned for tidlig...
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Delivered 12 Apr 2005 14:25

Regnes dette som etter 12. april?
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Sitat av atomet
syns egentlig powerbooken min burde regnes som nokså ny også, menmen, fikk den vel halvannen måned for tidlig...
Vis hele sitatet...
Jeg har kjøpt Tiger, men for min del var det verdt penga med tanke på at jeg kjøpte PowerBooken min i 2003 og har fått god valuta for Panther-pengene. Nå får jo du Tiger gjennom Mac minien din. Selv ville jeg ikke fått dårlig samvittighet ved å installere Tiger på PowerBooken når man allerede har kjøpt tiger til en annen Mac i husstanden.
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Sitat av Kakcoo
Delivered 12 Apr 2005 14:25

Regnes dette som etter 12. april?
Vis hele sitatet...
LEveringsdato er irrelevant. Fakturadato er det de går på. Men det er verd å spille dum og forsøke.
Reklamehore
atomet's Avatar
Trådstarter
Tja, jeg har ihvertfall bestilt det... var ikke noe problem å bestille over nettet... Vår ble også sendt 12/4, dersom de krangler på det så må jeg nesten krangle litt selv også. Dersom de ikke godtar det, så kommer jeg til å laste ned tiger på pur f, siden jeg tross alt har to maskiner som er under 2 mnd gamle...
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
atomet: Men du visste jo at Tiger kom i April.
rekylvinyl.no
Sitat av SharQ
LEveringsdato er irrelevant. Fakturadato er det de går på. Men det er verd å spille dum og forsøke.
Vis hele sitatet...
Var leveringsdato det gikk på når jeg gjorde samme oppgradering til Panther. Bestilte når de nye powerbookene kom for 18 måneders siden, var jo en måneds ventetid.
Reklamehore
atomet's Avatar
Trådstarter
mja, visste jo det, men jeg trengte en maskin å jobbe med westerdals-opptaksprøve på (kom meg videre btw! intervju torsdag 12/5!), og dama trengte en maskin fort som fy for å skrive oppgave på...

i bunn og grunn virker det jo mer rettferdig at det er leveringsdato det skal gå på, det er jo ikke din feil om det er lang leveringstid, og man har jo allerede betalt, da får man liksom noe igjen for eventuell lang leveringstid.
Sånn litt på siden, bestilte maskin (PowerBook) 21. april og bestilte Tiger i dag - måtte betale 150,- kroner i porto. Tror dog du kun får en CD-mappe med CD(/DVD?) i, altså ingen orginal innpakning.
Reklamehore
atomet's Avatar
Trådstarter
150spenn? woha, halv pris i australia, du trenger bare en 10000kroners flybillett
Reklamehore
atomet's Avatar
Trådstarter
wohoi! ser ut til at de godtok det, for nå er det på vei! kommer vel i morra Snille eplemennesker!