Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 913
Selv om skjermen var relativt stygg, så fristet den fryktelig.
Noen som kjenner til noen lignende skjermer?
Eller selges de 24 monitor/kjøleskaps skjermene noen sted?`

på forhånd: takk
Hey du!
Tenkte på det samme når jeg så den.
Tviler på at den fins akkurat.
Hadde vært litt kult!
men som du ser, så har de kjøleskap overalt i de reklamene.. inn en vegg helt uten videre.
men men, hadde vært fett om det hadde finnes
frevev's Avatar
Trådstarter
Joda, men 24 melk duppedatt monitor/kjøleskapet, er såvidt jeg vet, en skjerm med kjøleskap i?

Ops, sorry leste ikke ordentlig. Det jeg mente var at: Viss de bare er dumme nok til å reklamere for det, men ikke ha det klart.. Da er de dumme da?
Sist endret av frevev; 31. mars 2005 kl. 13:09.
[offtopic]
En av foreleserne (Bjørn Ruebakken elns) mine er designer for produktet Tine "24". Produktet ble designet slik at det ikke ble stereotyp, derav de enkle fargene, linjene og teksten. Så kommer det et pokkers reklamebyrå og skal lage reklame for produktet, de er litt vel ivrige og ødelegger hele designet for produktet. Produktet er i dag stereotyp til skatere, RnB kids, bimboer, msn-brukere og henge-på-gatehjørnet-folk (skatere det og?). Mediebyrået har vel forsåvidt vært flinke, og lagt promoteringen til de tidene og stedene som treffer målgruppen, men målgruppen fanger ikke de (unnskuld uttrykket) mongo reklamenespotene fordi de er ikke tiltalende til målgruppen.
[/offtopic]

Tror ikke jeg sårer noen sarte sjeler da jeg sier at 24 monitor-kjøleskapet bare er sprøyt. Inni skjermen din er det noe som heter lysrør, uten lysrør, ingen bilde. Derimot kan gatehjørne-kjøleskapet kjøpes hos din nærmeste hvitevareleverandør (bah...).

For de som ikke henger med:
Gå til www.24club.no -> kino (nederste linjen) -> 24monitorkjøleskapet
Sist endret av Chubby; 31. mars 2005 kl. 13:13.
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Chubby, jeg har hørt det er kommet et nytt produkt på markedet som heter LCD-skjerm? Ingenting av dette er bekreftet eller noe altså; men med en slik oppfinnelse tipper jeg at det ville være mulig å montere en LCD-skjerm på døren/utsiden av et lite kjøleskap bygget inn i et monitor-kabinett; slik at resultatet ville fremstå som et slik "24 monitor/kjøpeskap".

Alt dette er dog ville spekulasjoner
Er vel bare å montere en lcd-skjerm i et crt-kabinett, sette et kjøleskap inni og sette på hengsler?

Edit: Stormen var før meg
Sitat av Stormen
Chubby, jeg har hørt det er kommet et nytt produkt på markedet som heter LCD-skjerm? Ingenting av dette er bekreftet eller noe altså; men med en slik oppfinnelse tipper jeg at det ville være mulig å montere en LCD-skjerm på døren/utsiden av et lite kjøleskap bygget inn i et monitor-kabinett; slik at resultatet ville fremstå som et slik "24 monitor/kjøpeskap".

Alt dette er dog ville spekulasjoner
Vis hele sitatet...
Du er bra kompis stormen, ta en titt på reklamen, da ser man at dette er en "crt" skjerm.
frevev's Avatar
Trådstarter
Hehehe, ok.. Da så.. Men mann trenger ikke være noe av de typene du nevnte, kan jo være en som foretrekker kald drikke på lan? eller lignende..

Men men, skjermen var stygg, så jeg håpte at det muligens fantes finere skjermer med samme funksjon.. Og LCD? Finns det ikke plasma skjermer til pc også da?
Sitat av frevev
Hehehe, ok.. Da så.. Men mann trenger ikke være noe av de typene du nevnte, kan jo være en som foretrekker kald drikke på lan? eller lignende..
Vis hele sitatet...
Seff, ta en titt her.
Sitat av frevev
Selv om skjermen var relativt stygg, så fristet den fryktelig.
Noen som kjenner til noen lignende skjermer?
Eller selges de 24 monitor/kjøleskaps skjermene noen sted?`

på forhånd: takk
Vis hele sitatet...
hehehehehe
frevev's Avatar
Trådstarter
uhm.. hehehe? Og foresten, Minibar kjøleskapet var jo fint.. Og lite=) Men det blir bare på lan hjemme hos andre venner elns det da.. Ikke drasse med seg kjøleskap på store lan:P
Frevev: Kødder du nå. Du skjønner vel at dette bare er en reklamegrie. Tror du de også selger 24 gatehjørnekjøleskapet, eller 24 magnetsettet? Serriøst, dette er bare tull. Men om du ikke tror meg så kan du jo sende mail til tine og spørre om hvorfor det ikke står priser på de forskjellige produktene under butikk på www.24club.no

Men serriøst, håper du tuller.
frevev's Avatar
Trådstarter
Jeg var i tvil, så jeg sjekket. Og jeg sa ikke at kjøleskapet fantes..
Det jeg hadde i tankene var foresten at det fantes skjermen med kjøleskap, selv hvor umulig det er å få til
Sist endret av frevev; 31. mars 2005 kl. 14:05.
Sitat av Chubby
Du er bra kompis stormen, ta en titt på reklamen, da ser man at dette er en "crt" skjerm.
Vis hele sitatet...
fordi? den ser ut som det? er jo ikkeno prob å få en lcd til å se ut som en crt. putt den inn i et crt-kabinett og sleng på buet glass utapå, og vips så har du noe som ser ut som crt.
Nå tror jeg dette har gått for lang TapZ...
Elroy har rett. De selges ikke.
Har klaga til TINE, siden de faktisk reklamerer om det på 24's side..
(;

Men; Den finnes faktisk.
De fikk et firma til å spesialdesigne monitoren for dem, kun for reklamen.. Hva gjør man ikke for litt reklame?
Sitat av Chubby

Tror ikke jeg sårer noen sarte sjeler da jeg sier at 24 monitor-kjøleskapet bare er sprøyt. Inni skjermen din er det noe som heter lysrør, uten lysrør, ingen bilde. Derimot kan gatehjørne-kjøleskapet kjøpes hos din nærmeste hvitevareleverandør (bah...).
Vis hele sitatet...
Ehh.. hvis du har lysrør i skjermen din, tviler jeg på at det blir mye bilde av det...
Hvis du derimot har et bilderør vil du få flotte bilder på skjermen...

Bare til info altså..
frevev's Avatar
Trådstarter
Hehehe, joda.. Jaok.. Tror det er nok diskusjon rundt denne "24" dritten..
Skjermen er stygg, og bare til for å reklamere.
Ok, mye tåpelig her. Er desverre ikke så enkelt at man huler ut en gammel crt skjerm og bruker den som kjøleskap, isoleres den ikke og moddes det ikke pustehull til lcd skjermen så vil den fort gå til dundass. Kondens vil fucke opp, skjermer blir litt varm fordi om de ikke blir så veldig varm.

Kjøleskap med lcd skjerm høres best ut, hul inn skjermen i døra og modd lufting til skjermen så den ikke ryker foreksempel.