Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1867
jeg vurderer å kjøpe meg world of warcraft..

på cdon.com koster:

world of warcraft: 369 kr
World of Warcraft 60 Days Game Time Card: 229

må jeg kjøpe begge for å kunne spille det, eller holder det med bare den første? er det uten spilletid?


* Redigert av administrasjonen. Vi tillater ikke SMS-språk *
Når du kjøper WOW får du første måneden gratis. Etter det må du betale for en bestemt sum per måned. Betalingsmåte kan du bestemme selv.

EDIT: Tror forresten du kan få spillet billigere på elkjøp, fant det desverre ikke på nettbutikken deres så jeg kan ikke si noen pris...
Sist endret av icTus; 10. mars 2005 kl. 20:11.
Trådstarter
så...jeg trenger bare den første foreløbig?
jupp..etter den første måneden kan du gå på den nærmeste spilleforretningen og kjøpe gaming card for en måned.. 100 kr tror jeg..du kan også abonnere til samme pris.
Når du kjøper deg WoW får du som sagt en måned gratis. Når du registrerer deg får du forskjellige betalingsvalg. Man kan betale med kredittkort eller slike pre-paid gaming card som også er sagt ovenfor. Dette er da en god del dyrere enn å betale med kredittkort.

Jeg mener jeg så at pre-paid gaming cards koster 200kr for 60 dager. Hvis man betaler med kredittkort koster det 80 til 82 kr i måneden.

[center]-FeX-[/center]
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
Feil. Sjekket igår. Det koster mer ved å bruke visa enn pre-paid card da det er i euro og ikke dollar. Hvis du ikke har et visa kort tillgjengelig bør du kjøpe pre-paid card da du må oppgi en betalings metode for å spille. Og da vil du få 3 måneder uten å tenke på betaling
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Menneh, cdon.no / .com skriver jo at forventet utgivelsesdato er 15-04-05, dvs. enten så roter de noe jævlig eller så er de utsolgt. Hmm hmm.
Sitat av tep0sen
Feil. Sjekket igår. Det koster mer ved å bruke visa enn pre-paid card da det er i euro og ikke dollar. Hvis du ikke har et visa kort tillgjengelig bør du kjøpe pre-paid card da du må oppgi en betalings metode for å spille. Og da vil du få 3 måneder uten å tenke på betaling
Vis hele sitatet...
Det stod KRONER 200-, i Spaceworld magasinet, men du har sikkert rett da jeg ikke har så mye peiling på WoW

[center]-FeX-[/center]
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
Den offisielle prisen på pre-paid game card er 200 kr. Men hvis du skal kjøpe måned for måned med visa koster det over 100 kr måneden. Altså du sparer penger på pre-paid game card
Mulig du har rett. men Classic_war mente det kostet 82 kr i måneden med Visa, men som jeg har sagt tidligere jeg har ikke så mye peiling på WoW jeg bare sier det jeg har hørt.

[center]-FeX-[/center]
Sist endret av XnoN; 10. mars 2005 kl. 20:59.
▼ ... over en måned senere ... ▼
har brukt min første mnd nå. og har kjøpt meg game card. men finner faen ikke hvor jeg skal skrive det inn? har prøv så mye.
noen som kan guide meg ?
Du går inn på wow-europe.com, account management helt til høyre på siden, og så står det så vidt jeg husker når du er inne på profilsiden. Der velger du betalingsmåte, og så velger du å bruke forhåndsbetalt kort. Da skal det komme opp et felt der du kan skrive inn koden.
Jeg har ikke tilgang til kontoen min lenger fordi jeg solgte spillet, men det skal ikke være så mye vanskeligere enn det, så vidt jeg kan huske.
Sist endret av Siri; 8. mai 2005 kl. 22:08.
Offtopic: Noen som vet om game card for Matrix Online har kommet noen plass i Norge?