Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1024
Brodern har nettopp skaffa seg WoW, og jeg tenkte jeg kunne utnytte det litt... Spørsmålet mitt er; dersom jeg lager en ny character med broderns account og spiller på en annen server, kan vi da spille samtidig? Dette fungerte på Anarchy Online. Funker dette på WoW?
Det samme lurer jeg på
Sitat av Digital Hybrid
Brodern har nettopp skaffa seg WoW, og jeg tenkte jeg kunne utnytte det litt... Spørsmålet mitt er; dersom jeg lager en ny character med broderns account og spiller på en annen server, kan vi da spille samtidig? Dette fungerte på Anarchy Online. Funker dette på WoW?
Vis hele sitatet...
Man kan lage flere characters på flere servere med en account, men man logger først inn med account-username/pass før man får tilgang til å velge character. Jeg tviler på at det er mulig å være pålogget inn fra 2 maskiner samtidig, men går jo ann å prøve.
nah...i dagene før en av de jeg bor sammen med fikk kjøpt sin egen kopi spillte han med min konto mens jeg sov eller var på skolen. når jeg da logget inn ble han kasta ut
Philosphicus
Digital Hybrid's Avatar
Trådstarter
Sitat av moridin
nah...i dagene før en av de jeg bor sammen med fikk kjøpt sin egen kopi spillte han med min konto mens jeg sov eller var på skolen. når jeg da logget inn ble han kasta ut
Vis hele sitatet...
Spilte dere på forskjellige servere da?
Det fungerer ikke, selv om det er forskjellige servere. desverre
Enkelt og greit, NEI!

Vil du spille det så kjøp det, det er absolutt verdt hvert eneste øre.
Philosphicus
Digital Hybrid's Avatar
Trådstarter
Da kan jeg også bekrefte at dette ikke fungerer. Litt synd... vet ikke om jeg gidder å bruke penger på et spill jeg ikke kommer til å spille så mye.
Faen ass!
Mormi gidder ikke gi sitt visa nummer ut på nettet og da kan selfølgelig ikke jeg spille det! *buhu* Har installert det på maskinen min! Så testa det litt i dag.. jeg og kompissen min lurte på åssen vi kunne spille samtidig men viste ikke om det gikk det med å være logget inn samtidig.. Men det virket selfølgelig ikke. Garantert noen som hacker WoW I fremtiden og fixer en eller annen patch!

Sånn som noen dude's hadde gjort i Steam! Hadde mekka en fil som het ppatch man måtte starte den før man startet opp steam og da fikk man tilgang til absolutt alle spillene når man startet steam.

Vell ikke begynn å klag på whining av gratis spill pga det er verd alle øra.
Jeg er analfabet..
Neida det var bare det nederste avsnittet som jeg skrev litt feil på er litt på bærtur!

Gratis spill er bedre en betalt spill. Mer spille glede!
Mer spilleglede? Når du først har betalt for spillet utnytter du det jo så godt du kan da, for å slippe å føle at du har kastet bort penger... Så jeg er uenig med deg der. Dette spillet er verdt pengene. Du kan jo også betale med visa electron da. Eller kjøpe pre-paid game cards, så det burde gå for deg også.
angående pre-paid cards det er kun i storbritania og frankrike..
http://www.cdon.com/product.phtml?prod=450193

Ser ut som det kommer hit ganske så snart, mirax.