Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  49 4884
Noen som har noen erfaringer med LSA Seeds?

Finner desverre ingen side om det nå
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Koselige ting de.. ble ikke så trippa, men alt var mye "penere".. endte opp med å bare stirre på ting.. et trekk hjalp på noe jævlig
Trådstarter
så det er verdt et forsøk?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jada, men spis en.. hm 20 stk, så blir du iaffal i sånn passe form,
Sitat av Goberg
Noen som har noen erfaringer med LSA Seeds?

Finner desverre ingen side om det nå
Vis hele sitatet...

Har prøvd HAWAIIAN BABY WOODROSE for en god stund tilbake. dette gir en veldig spesiell rus, så har du ikke erfaring med denne type stoffer, så vær forsiktig. Jeg spiste 10 stk, noe som jeg syntes holdt i massevis. Jeg hadde mye morro med meg selv den kvelden jeg prøvde, men husk det kan være lett og få panikk av denne rusen. har du ikke noe erfaring, så vil jeg anbefale og være i lag med venner/kjæreste hvis du er en sosial person. anbefalt dosering fra erfarne brukere er 5-10 frø, så ikke overdriv med 20 frø som en tidligere i tråden skrev. lykke til
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Nja, nå syns jeg du overdriver litt.. LSA er VELDIG mye mildere enn sopp og syre.. spiste 10 HWB frø og syns man kunna hatt minst dobbel dose uten noen som helst problemer..
Hvor skaffer man disse frøene da?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Fant disse to sjappene som hadde det, men har aldri bestillt selv fra de:
http://www.iamshaman.com/ og http://ethnogens.com/50habawose.html
Er det ikke mulig å få tak i dem på en plantebutikk..?
Atombomba: Morning Glory fåes kjøpt i div. vanlige frøforettninger, i hvert fall på nett, men HWBR-frø er forbudt i Norge og kan derfor ikke kjøpes på Plantasjen ol.

Edit: Jeg synes 10 HBWR-frø høres veldig mye ut. Jeg har lest triprapporter på ned i 1-3 frø.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Jeg har en del erfaring med HWBR. Trippen er på mange måter... vel, helt jævlig, men også positiv hvis man ser på det fra en annen vinkel. For min del, da jeg aldri har tatt forhåndsregler med tanke på kvalme og lignende, så har trippene alltid vært et helvete uten like. Jeg har det fint, hvis man ser bort ifra en utrolig bodyload, helt til jeg er utslitt og vil sove. Søvn ja, hah, hadde det bare vært så lett. Jeg får aldri sove, tankene går i tusen kilometer i timen, og kroppen føles mørbanka og jævlig, må bare ligge våken og tenke og tenke, utvikler sprøe ideer om ditt og datt, husker lite dagen etterpå foruten det jeg har funnet det for godt å skrive ned. Etter hvert kommer jeg ned, pupilene vender tilbake til vanlig størrelse og mørket får muligheten til å krype opp på meg, men jeg får ikke sove for jeg er så sulten som jeg sjelden har vært før. Å presse nedpå to skiver etter en kveld med HWBR er som å spise sandpapir, det er helt jævlig, men det er jo det som må til for å få sove, så det må gå. Til slutt kommer friheten og søvnen.

HBWR er på mange måter ganske forutsigbare. Spiser du ti frø klokken 20-22 om kvelden etter en lang dag så vet du at du får en jævlig natt, det er bare sånn det er. Å stille forberedt har aldri skadet noen, anbefaler eventuelle eventyrlystne å finne noe mot kvalme og å spise noe frukt og grønt underveis. HBWR er lite visuelt, det er for det meste tankene det går på, men det er jo ofte helt o.k. Føler på mange måter jeg er mer "til stede" ved LSA enn jeg er på andre hallusinogener, noe som jeg ser på som positivt, men man må være forsiktig, tankene er ikke alltid like gode.

http://www.grontfokus.no/ selger Morning Glory. Mange mener at MG er bedre enn HBWR, da disse ikke medfører like mye kvalme og faenskap, samtidig som de er en del mer visuelle. Den mørke siden av medaljen må jo være at man må spise veldig mange fler av disse frøene enn man måtte ha gjort med HBWR.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Min tur var sånn nogenlunde som det her (2-3 år siden).

Satt hjemme hos meg selv med noen kompiser, pilsa litt.
Hadde kjøpt 20 frø for 150 om jeg ikke husker feil,
Tok så 10 frø, og ga de resterende 10 til to kompiser.

Etter en time gikk vi ut for å røyke noen stapp, når vi kom
ut var alt, for en mangel på riktig beskrivende ord: perfekt.
Alle trærne, snøen, stjernene, alt var... nytt.
Vi trasket inn i skogen, satte oss ned og begynte å fyre opp.
Det tok ikke mer enn et lite stapp før jeg følte meg helt parkert,
og jeg klarte ikke å lukke kjeften.
Jeg satt bare å beundret alt, helt utsatt fra det som foregikk rundt meg.

Kompisene fikk meg opp etterhvert og de sa de følte seg litt annerledes,
men ikke spesielt trippy.
Vi gikk innom en shell stasjon på veien tilbake, og ble møtt med et
vidunderlig syn av forskjellige vakre godteripakker i alle mulige farger.
Fargene sto mye sterkere frem på ting, men ikke noe mer, ikke noen ting som
smeltet nedover, ingen 'tracers', nothing.
Synet var fremdeles ganske vakkert, og jeg ble litt betatt igjen. Men vi kom oss av
gårde hjemover og drakk oss sørpe, så nedturen kan jeg ikke si noe om.
Men det var en veldig god opplevelse selv om jeg kunna tenkt å hatt i meg mer enn 10 frø.

Tar ikke ansvar for evt. stavefeil
De selger Morning Glory Hevenly Blue på Plantasjen ... Du må vaske de veldig godt å knaske dem før du svelger. Funket på meg.. Følte meg dårlig i starten men etter hvært så ble rusen ganske bra.. Du blir veldig tung ;P
Dodecha: Jeg syns fargene er mye mer inntense på sopp. Når det gjelder sterke farver og lsa så syns jeg ikke att det var så spesielt.. Men hadde følelsen av jeg ikke var ålene og att jeg ikke klarte å snakke sjikkelig. Spiste 300 MG frø

btw. Vær forsiktig å ikke spis formye da spyr du noe kraftig, og det er bedre å ha en god opplevelse.. Bare du kan beregne dosen som du selv trenger.
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av Tias
Jeg har en del erfaring med HWBR. Trippen er på mange måter... vel, helt jævlig, men også positiv hvis man ser på det fra en annen vinkel. For min del, da jeg aldri har tatt forhåndsregler med tanke på kvalme og lignende, så har trippene alltid vært et helvete uten like. Jeg har det fint, hvis man ser bort ifra en utrolig bodyload, helt til jeg er utslitt og vil sove. Søvn ja, hah, hadde det bare vært så lett. Jeg får aldri sove, tankene går i tusen kilometer i timen, og kroppen føles mørbanka og jævlig, må bare ligge våken og tenke og tenke, utvikler sprøe ideer om ditt og datt, husker lite dagen etterpå foruten det jeg har funnet det for godt å skrive ned. Etter hvert kommer jeg ned, pupilene vender tilbake til vanlig størrelse og mørket får muligheten til å krype opp på meg, men jeg får ikke sove for jeg er så sulten som jeg sjelden har vært før. Å presse nedpå to skiver etter en kveld med HWBR er som å spise sandpapir, det er helt jævlig, men det er jo det som må til for å få sove, så det må gå. Til slutt kommer friheten og søvnen.

HBWR er på mange måter ganske forutsigbare. Spiser du ti frø klokken 20-22 om kvelden etter en lang dag så vet du at du får en jævlig natt, det er bare sånn det er. Å stille forberedt har aldri skadet noen, anbefaler eventuelle eventyrlystne å finne noe mot kvalme og å spise noe frukt og grønt underveis. HBWR er lite visuelt, det er for det meste tankene det går på, men det er jo ofte helt o.k. Føler på mange måter jeg er mer "til stede" ved LSA enn jeg er på andre hallusinogener, noe som jeg ser på som positivt, men man må være forsiktig, tankene er ikke alltid like gode.

http://www.grontfokus.no/ selger Morning Glory. Mange mener at MG er bedre enn HBWR, da disse ikke medfører like mye kvalme og faenskap, samtidig som de er en del mer visuelle. Den mørke siden av medaljen må jo være at man må spise veldig mange fler av disse frøene enn man måtte ha gjort med HBWR.
Vis hele sitatet...
Hva heter morning glory på norsk ?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Aner ikke. Er ikke sikker på at den har noe norsk navn, de fleste selger det nok som morning glory eller det latinske navnet ipomoea.
Prøvde 5 HBW-frø, følte meg god og full, men uten bivirkninger som for eks. hangover dagen ette. Jeg tror jeg fikk mindre konsentrasjonsvansker med LSA enn med alkohol. Skal prøve 10 frø etter hvert.
Ekstrakterte og drakk lsa'n fra 170 morning glory frø, merka ikke noe....:/
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Sjakaa
De selger Morning Glory Hevenly Blue på Plantasjen ... Du må vaske de veldig godt å knaske dem før du svelger. Funket på meg.. Følte meg dårlig i starten men etter hvært så ble rusen ganske bra.. Du blir veldig tung ;P
Vis hele sitatet...
hvor mye koster det på plantasjen da?...artig at det er så lett å skaffe frøa da
Hvor mange frø kan en ungdom på 16 år tåle? Av morning glory frøa.
Og hvor mange må man ha for og få feite hallusinasjoner?

Mora mi jobber på gartneri så kan høre med ho om ho har noen der :P

Og kan noen fortelle meg hvordan jeg ekstraherer,dehydrerer det?
Sorry dobbelpost.
Men mora mi sier at de ikke selger noen frø på denne tiden av året. Selger de da frø på plantasjen i dette julerushet?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Gå å spør vel.

Dosering finner du på Erowid.
Ang HBW og MG er ikke dette lovelig og inportere,det er kunn lov og kjøpe på godkjent planteforhandlere i Norge. Var selv i avhør for noen uker tilb ang akkurat dette. Tenkte at siden det ble solgt i Norge at det var lovelig og inportere. Men dete r det altså ikke.
Ang rusen vil ikke jeg skryte så mye av den. Men nå er den prøvd og ferdig med det =) Lykke til i såfall. Mvh
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hawaiian Baby Woodrose-frø får man ikke engang kjøpt i Norge, kun Morning Glory som er lov å importere av godkjente frøleverandører.
Marokk: Frøsesongen er nok over nå ja.

Du skal være heldig hvis du finner et gartneri som selger slikt på denne tiden av året - må nok heller vente til våren, da bryter galskapen ut

PS: Tror du ikke moren din vil lure litt når du graver om frø og slikt?
Dessuten....det er surt å bli tvunget til å gjøre dette enda en gang,
men - Erowid er en veldig fin plass for å finne informasjon om slike ting.

Og ikke bare sleng deg ut i det - gjør litt research først.
Du vil vel ikke bekrefte myten om dagens ungdoms dumskap?
Sitat av Tias
Hawaiian Baby Woodrose-frø får man ikke engang kjøpt i Norge, kun Morning Glory som er lov å importere av godkjente frøleverandører.
Vis hele sitatet...
Stemmer det,kanskje jeg skrev litt utydelig. Men det var MG jeg satt i avhør for. Kjipe greier. Lett og missforstå siden man kan kjøpe det i norge.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Absolutt, helt enig der, det er jaggu ikke godt å forstå seg på. Det er vel skrevet av jurister, men det hadde jo vært en fordel hvis vanlige dødlige forsto reglene vi er dømt til å følge...
Hehe, ja det er sikkert. Var helt sikker på at det var lovelig og inportere. Men det er jo noen merkelige lover og regler vi har og forholde oss til her til lands.
Politi dama hadde ikke anelse hva de greiene faktisk var samt ang magic mushroom,hun bare rista på hodet. Venter enda på svar hva straffen blir. Får håpe på det beste.
Frøa er vel tilbake i butikken så fort våren starter.
Kan vel forvente å finne de i butikken før påsken en gang.
Man kan forøvrig spise masse og effekten varierer fra person til person.
Jeg har spist 500 en gang uten noen problemer. Effekten var eufori og små illusjoner men ikke noe spesielt utenom det.
Sitat av dalle
Frøa er vel tilbake i butikken så fort våren starter.
Kan vel forvente å finne de i butikken før påsken en gang.
Man kan forøvrig spise masse og effekten varierer fra person til person.
Jeg har spist 500 en gang uten noen problemer. Effekten var eufori og små illusjoner men ikke noe spesielt utenom det.
Vis hele sitatet...
Grønnfokus får sine frø inn slutten av januar-februar har bvert i kontakt med dem.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Fenrir
Har prøvd HAWAIIAN BABY WOODROSE for en god stund tilbake. dette gir en veldig spesiell rus, så har du ikke erfaring med denne type stoffer, så vær forsiktig. Jeg spiste 10 stk, noe som jeg syntes holdt i massevis. Jeg hadde mye morro med meg selv den kvelden jeg prøvde, men husk det kan være lett og få panikk av denne rusen. har du ikke noe erfaring, så vil jeg anbefale og være i lag med venner/kjæreste hvis du er en sosial person. anbefalt dosering fra erfarne brukere er 5-10 frø, så ikke overdriv med 20 frø som en tidligere i tråden skrev. lykke til
Vis hele sitatet...
5-10 frø er en mild rus i forhold til det man kan oppnå... det er jo forskjel fra person til person, men jeg spiste 12 av disse frøa, som står som sterk dose på erowid, men e hadde fint klart å takle 15-20... det er en sinnsykt morsom rus i mine øyne... fikk litt halliser, men det var ikke stort... jeg fikk ikke noe panikk eller liknende.. det tok flere timer etter at e hadde spist de at rusen negynte å virke.. hadde veldig vondt i magen denne tiden, men det gikk over etterhvert som rusen kom... det er mange som spyr nå de spiser de.. men det er bedre å koke de i te, for da blir ikke magesmertene så store..
Tror dere at frø`a har kommet til plantasjen nå? Tar en god tid og kjøre, så hadde vært litt kjekt hvis noen viste om de hadde kommet
http://www.grontfokus.no/?vismaArtID...0&grNiv2=66000
Noen som vet om man må gjøre nnoe med frøa først? Hørt at noen har stoffer som gjør at man blir ganske dårlig i magen?
Sist endret av donjohnson; 9. mars 2007 kl. 14:43.
Etter og ha lest forskjellige trip raports på erowid, alle de jeg har sett på har spist mellom 200-400 frø, men her sier jo flere at de merka rus bare de spiste 10 stk. Hvor mange burde en spise for og få en bra rus?
spankingguru
Worner's Avatar
Det er forskjell på Hawaiian Baby Woodrose og Morning Glory...
vil det si at hvis en blir stoppet av purken med 4kg mgfrø i lomma kan de ikke si noe?
spankingguru
Worner's Avatar
Vil nok tro det ja. Så lenge det ikke er i tollen du blir stoppa
Hva ska man si på plantasjen da? når man skal ha sånne frø?

bare si att man leter etter Morning Glory?
spankingguru
Worner's Avatar
Spør etter Ipomoea Heavenly Blue, Ipomoea Pearly Gates, Ipomoea Milky Way eller en av de andre
hmm :P å de funker liksom ? bra`?

hva må man gjøre med frøene før man tar de?
spankingguru
Worner's Avatar
Tar du et søk på forumet her så finner du nok av info.
hva skal jeg søke på da? helt ny med dette egentlig

når jeg søker med søkefungsjonen kommer alt anna drit opp..
Sist endret av Micr0o; 10. mars 2007 kl. 20:20.
spankingguru
Worner's Avatar
Bare å søke på Morning Glory. Jeg har skrevet et svar med masse linker i denne tråden:
http://www.freakforum.nu/forum/showt...=morning+glory
▼ ... over en uke senere ... ▼
Spiste 156 MG frø..uten virkning...
Brukte hele ukelønna på det. Skulle kjøpt 400 frø,men det var så dyrt.29 kr for 20-25 frø.
Kjøper dere de,eller saffer på annet vis?
Går det ann å få tak i de frøa uten å bruke uelønna for en hel måned på plantasjen?
Du kan kjøpe Hawaiian Baby WoodRose (HWBR) som også inneholder LSA. ca. 60,- for 10 g, litt i overkant av 100 frø. En vanlig dose er 8-9 frø. Men LSA er noe jævlig dritt uansett hvordan man tar det.

http://www.deva-ethnobotanicals.com/...hp?prod=003591

(ops, de var visst mye dyrere enn når jeg kjøpte de på tilbud)
noen som aner hvor mange frø det er i posen med Ipomoea Heavenly Blue fre grønt miljø? http://www.grontfokus.no/index.pl?vi...=60000&grNiv2=
enten så er jeg blind og uoppmerksom ellers så står det ikke.
spankingguru
Worner's Avatar
Syns jeg kan huske at det var 50stk
Sitat av Micr0o
Hva ska man si på plantasjen da? når man skal ha sånne frø?

bare si att man leter etter Morning Glory?
Vis hele sitatet...


haha. lurer jeg og på
Sitat av TSN
noen som aner hvor mange frø det er i posen med Ipomoea Heavenly Blue fre grønt miljø? http://www.grontfokus.no/index.pl?vi...=60000&grNiv2=
enten så er jeg blind og uoppmerksom ellers så står det ikke.
Vis hele sitatet...
Var de jeg kjøpte. 20-25 frø. De slutter å selge de frøa snart i Norge.
Pga de er så vanskelige å plante.
Har ikke visa kort så får ikke kjøpt på nettet. Men noen som vet hva den andre typen frø man kankjøpe på plantasjen som man kan få halliser av?