Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1075
Hei,

Først vil jeg bare si at jeg ikke helt visste hvor jeg skulle legge denne tråden. Så om dette er feilpostet eller ulovlig, så si ifra.

Så til det jeg lurer på:

Ang. den kjekke funksjonen i iTunes, musikkvideoer, er det noen som vet hvordan man kan lagre selve filmen på dataen? Var ikke noe problem å finne tmp filen, men den kan man jo ikke gjøre noe med. Jeg fant noen programmer for mac, men ikke for windows dataen jeg sitter på akkurat nå. Prøvde å bruke noen web monitoring saker, men fungerte heller dårlig.

OG: Det er bare snakk om å kunne lagre filmen så jeg slipper å loade filmen på nytt hver eneste gang jeg bytter sang.
Trådstarter
32 0
Ok, jeg bruker Windows-funksjonen "Sikkerhetskopi" for å gjøre dette. Men det er meget tungvindt, så hvis noen vet om en bedre metode for å kopiere en fil som er i bruk, så kom med det!