Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 914
...bare piss og juks osv?
har 4000 euro på "konto" der jeg, har ikke prøvd å fått ut noe enda men, har ikke store forventinger til det da
Trådstarter
32 3
Prøv å få det ut, og se om det funker i det hele tatt? ;P Er så kjedelig å få masse reklame til ingen nytte...
Har ikke forventninger i det hele tatt jeg heller, men åh, man blir jo fristet til å håpe.
skjønner! Har 130 uleste mailer eller noe, så når jeg kjeder meg på arbeid så er det bare å klikke ivei tenkte å opprette paypal konto og prøv å få noe ut, har jo sett bilder av "paychackene" til folk da.. men gudene vet om de er ekte eller ikke da..

høres jo for godt til å være sant
Trådstarter
32 3
Ja, det er det jeg også mener, 3000 euro for å se på litt reklame... Hehe, men si fra om du prøver å få det ut da, og hvordan det går
jepp.. har en kompis som skal prøve snart nå, mulig han gjør det før meg, skal si ifra om det kommer noen kroner på konto..
Les det som står i liten skrift.
Beklager men hva prater dere egentlig om?
har man egentlig noen sånne som er seriøse? tenker litt på directmedia og sånt.. Tviler litt på at det er så mange penger å tjene..

edit: de snakker om stedere hvr de betaler deg for å lese mail..
Høres VELDI mistenkelig ut, har aldri stolt på slike ting hvor di gir deg penger for å gjøre nesten ingenting