Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Beste TV-Serie?
Lost 94 54,65%
CSI 35 20,35%
24 43 25,00%
Stemmegivere: 172. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  55 4352
Vel, jeg sitter her og kjeder meg, og lurer på hva nFF folket liker best? (av de nevnte)

Personlig synes jeg Lost er en stor suksess
24, ingen over, ingen ved siden.

edit: Kan kanskje ha noe med at jeg ikke har fulgt med så mye på CSI og Lost har jo nettopp startet
Sist endret av genex; 9. februar 2005 kl. 21:31.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
"Lost" er bra, men "24" har engasjert meg svært mye i tre og en halv sesong nå, dette gjør "24" til en klar ener. Pluss at "Lost" har ingen Jack!
Mye morsomere med litt krim/detektiv greier. Alltid like morsomt og prøve og gjette hva som egentlig har skjedd og hvem! 24 er vel og bra den.....MÆÆÆN Grissom er kongen over alle detektiver da!
Sitat av tnt
Pluss at "Lost" har ingen Jack!
Vis hele sitatet...
Hehe der tok du feil. Lost har også en Jack, som også fremstilles som helt og livsredder
Men det er ingen Jack Bauer der.

Går for 24
Hmmm. Vanskelig valg. Begge serier er svært bra men må nok si det samme som tnt. 24 har engasjert meg i 3 og en halv sesong. Derfor er 24 best, med Lost rett under. Kan ikke skjønne meg på dere som synes CSI er best. Visst er det bra, men det kan ikke måle seg med verken 24 eller Lost.
Sist endret av Sinister; 9. februar 2005 kl. 21:58.
Dette var vanskelig ja.. Endte opp med å stemme 24 på det grunnlaget at jeg faktisk kun har sett 3 lost episoder, og hele 3 sesonger med 24.
Lost virker mer og mer lovende og er en konge serie! Utrolig bra! 24 er også utrolig bra!

Csi har jeg aldri likt no særlig..
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av ibanez
Hehe der tok du feil. Lost har også en Jack, som også fremstilles som helt og livsredder
Men det er ingen Jack Bauer der.

Går for 24
Vis hele sitatet...

Du har jo faktisk helt rett, fatter ikke hvordan jeg kunne glemme at det er en Jack i Lost også. Men det finnes bare en Jack for meg og det er Bauer
Kanskje en liten feil av meg å poste denne threaden siden sesong 1 av lost ikke er ferdig enda, men jaja. Jeg har allerede sett 14 episoder, (neida, har ikke lastet ned i det hele tatt) og har seriøsre abstinenser i vente på de neste.
Lost er en god serie. Men det må også være sagt at CSI stiller høyt. Stemte Lost siden den er ganske ny , men synes kanskje egentlig at CSI er en like god serie. 24 har jeg aldri sett
mener jeg har sett flere tråder om noe lignende, men uansett så er Lost veldig bra. Har ventet ettpar uker på nye episoder pga reruns eller noe i statenes så mOnTaNa er ikke den eneste som bynner å få abstinenser (når skal dem komme seg inn i den døra i bakken???). En annen serie som jeg har blitt hektet på er Battlestar Galactica, men det er pause der også for tiden desverre.

Er jeg den enseste som datt av lasset etter sesong 1 av 24? og hvorfor i alle dager er det ingen som nevner Sopranos??
m0nTaNa's Avatar
Trådstarter
Sopranos! Visste jeg glemte det
24 skal brennes på bål i forhold til lost!
Jeg velger å stemme på lost selv om jeg bare har sett 2 episoder av den. Synes det er en av de mest lovende seriene jeg har sett på lenge... csi er også fantastisk, men begynner å bli litt utdatert.

Toast:
Du er ikke alene, holdt lenge med en sessong for meg også
Må si jeg er sjokkert over at såpass mange stemmer på Lost i forhold til 24.
24 er jo 100 ganger bedre konsept enn Lost!
Alt som skjer i Lost er jo egentlig bare helteit. Det eneste som drar meg videre i den serien er for å se om de klarer å ro seg i land med den god slutt.

Min teori er at dere alle er blitt hjernevasket siden det er så lenge siden dere har sett 24!
m0nTaNa's Avatar
Trådstarter
GeirBauer: jeg synes 24 er utdatert siden første sesong, skjer jo det samme hele tiden. Jack Bauer løper rundt å skal fikse alt selv om det er umulig, historien hopper frem og tilbake hele tiden... akk. Blir fort lei når alt er likt. Siden du mest sannsynlig er en 24 fan av de grader, (Siden nicket ditt er GeirBauer, du har 24 i signaturen din, og refererer til det i Stedsnavnet ditt) trenger du ikke å være i mot alle andre serier, og være 'sjokkert' over at andre folk synes andre ting er mer spennende.

Når det gjelder lost er det et usedvanlig kuult oppsett: i hver episode blir man etter hvert kjent med de ulike personene, og bakgrunnen deres, hvorfor de skulle reise med det flyet. En ny historie for hver gang, gjør det spennende og lite kjedelig.
Sist endret av m0nTaNa; 10. februar 2005 kl. 15:33.
Den beste tv-serien må vel være McGyver. Noe mer genialt laget skal du se lenge etter!
Alias, men siden det ikke er ett valg, Lost
Av de nevnte så stikker 24 seg ut som den beste etter min mening. Men 70s show er jo best da.. :P
Lost er absolutt en serie jeg fulger med på, men herregud å mye teit som faktisk skjer på den øya.. Mye av det jeg kunne klart meg uten..

24 er en klar vinner i denne voten iallefall
Pretty Princess
Freaken's Avatar
det slo meg nettopp at hvis man hadde kombinert Lost og 24, så tror jeg dette hadde vært ren <3

btw, 24 er best
Enkelt:
Stargate Sg-1/Stargate Atlantis
Sopranos
Family Guy
Scrubs
Simpsons
American Dad
Huff
Malcolm In The Middle
The X-Files
Cowboy Bebop

For å si det sånn, jeg kan skrive mye mer. Det er utrolig vanskelig å plassere en 1. plass, så alle disse seriene får dele. Er ikke vits i å snakke om andre serier, men hvis jeg må velge noe annet, blir det Lost.
m0nTaNa's Avatar
Trådstarter
Les første post igjen?
Vel, jeg sitter her og kjeder meg, og lurer på hva nFF folket liker best? (av de nevnte)
Vis hele sitatet...
Vel, jeg vet at det sikkert finnes utallige andre serier enn de som er nevnt, men jeg listet opp de fordi jeg ville ha svar på hvilken av de seriene folket likte mest.

Lite vits i å gå offtopic av den grunn?
Sist endret av m0nTaNa; 10. februar 2005 kl. 15:49.
Skrev jo at jeg ville ha valgt Lost.
Måtte bare påpeke at det finnes bedre alternativer.
Las Vegas, Lost, Macgyver og CSI er favorittene
CSI uten tvil!.
24 var gøy den første serien men jeg klarer skjelden å følge med på føljetonger, derfor ble det bare til at jeg har sett første serien av 24.

Lost har jeg ikke sett av den enkle grunn av at jeg ikke har muligheten (men har hørt det skal være bra) Dette er jo også en føljetong, noe som gjør at jeg tviler på at jeg kommer til å like den...

C.S.I. er genialt, elsker C.S.I. Las Vegas er den beste, men Miami er ikke å forakte det heller. Nå har New York nettopp begynt her (UK), bare dumt den går på et sinnsykt teit tidspunkt (klokken 2105 lørdager), noe som gjør at jeg ikke har sett den enda... C.S.I. er ikke en føljetong, noe som faktisk har mye å si for meg. 24 ble en alt for lang film, C.S.I. er bare herlig

C.S.I. <3
Montana:

At det er det samme som skjer i hver sesong av 24 er jo bare tull. Er jo ny(e) historie(er) hver gang. Men siden 24 i hovedsak dreier seg om CTU som er Counter Terrorist Unit er det jo klart det dreier seg om trusler for USA. Og det som skjer i 24 kan jo gå i virkeligheten. Og hvis du først skal legge vekt på det er er jo Lost helt på jordet. For å ungå spoilers vil jeg ikke si hva som er så overnaturlig med Lost, men du vet hva jeg mener.
24 har jo også flere historier, og man blir kjent med alle som er med i serien. Ikke på samme måte som Lost, men man blir kjent med alle.
Tipper pollen får et annet utslag etter sesong 4 er kommet ut på TV.
Sist endret av GeirBauer; 10. februar 2005 kl. 16:49.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Nja, at folk stemmer "Lost" er vel i hovesak fordi den er mest aktuell nå. Det begynner å bli ett par mnd siden folk så på "24", og s3 var hakket dårligere enn s2 (men fortsatt svært engasjerene) Lost er ett nytt opplegg som folk liker godt, å jeg forstår at de heller stemmer på det. Men "24" tror jeg er ett mye mer stabilt konsept, tviler på at "Lost" holder ut i 3-4 sesonger. Men vi får se. Personlig digger jeg begge deler, men som sagt, "24" har gitt meg mest underholdning til nå. 3*24 +7 mer eller mindre nervepirrende episoder.
24 er jo best da. ingen over, ingen ve siden! :P
Må være enig med GeirBauer. Lost er en veldig bra serie, det er også 24.
Men synes at det er litt bedre konsept i 24 en i lost, pluss at jeg liker Jack Bauer bedre en Jack i Lost Så stemmen min går til 24.
Sesong 4 av 24 er meget tåpelig, det blir for villt og urealistisk. De som har sett noe av sesongen skjønner sikkert hva jeg mener. Jeg mistet sansen for 24 etter 1. sesongen. Har ingen problemer med å forstå hvorfor folk syns det er underholdende, men det er ikke mitt type program lenger. Tipper Jack Bauer redder dagen igjen, ja, tipper det.
Sist endret av Samurai JacK; 10. februar 2005 kl. 20:39.
Har da ikke sett 24, men etter å ha hørt at den er populær, må jeg vel se igjennom sesongene.
Lost blir bare bedre å bedre synes jeg
CSI er greit nok, det er underholdene, men mye av det samme hver gang.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av Samurai JacK
Sesong 4 av 24 er meget tåpelig, det blir for villt og urealistisk. De som har sett noe av sesongen skjønner sikkert hva jeg mener..
Vis hele sitatet...

Nei, jeg aner ikke hva du mener. Forklar.
Sitat av Freaken
det slo meg nettopp at hvis man hadde kombinert Lost og 24, så tror jeg dette hadde vært ren <3

btw, 24 er best
Vis hele sitatet...
Jack Bauer strander på LOST-øya?
av de tre? Så klart er "lost" den beste!
m0nTaNa's Avatar
Trådstarter
Sitat av r33l
av de tre? Så klart er "lost" den beste!
Vis hele sitatet...
Nettopp!
Lost øverst, så kommer CSI.
Langt nede en plass, der hvor dritten befinner seg, er 24 ! :/
simpsons simpsons simpsons simpsons simpsons simpsons simpsons simpsons simpsons simpsons simpsons simpsons simpsons simpsons simpsons simpsons simpsons simpsons simpsons simpsons

simpsons er bra
Lost og CSI eier. Jeg HATER 24, det suger. Ja, jeg vet jeg er flink til å argumentere
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av psycho-
Lost og CSI eier. Jeg HATER 24, det suger. Ja, jeg vet jeg er flink til å argumentere
Vis hele sitatet...
Si meg, hvor mange episoder har du sett?
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Følger med på Angel, Lost noen ganger, men CSI er best!
24 har jeg bare ikke funnet interresant...
Sitat av psycho-
Lost og CSI eier. Jeg HATER 24, det suger. Ja, jeg vet jeg er flink til å argumentere
Vis hele sitatet...
du har sikkert sett bare episode 14 i første sesongen, og ikke forstått dritten..
var ikke noe særlig fan istarten jeg heller, men så ballet det bare på seg og jeg var hooked på 24
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
24: Det var MENINGEN at jeg skulle se episode en da den kom på tv, men så glemte jeg det. Derfor har jeg aldri følgt med på 24. Det er ikke vits å følge med på en serie hvis man ikke har sett alt.

Lost: Har episode 1, 14 og 15 på pcen. Får resten av zykes på skolen i morgen. Har ikke hatt tid til å se episode 1 enda, men har store forventninger.

CSI: Denne serien er helt maks. Det som er bra med den, er at ingen episoder er avhengige av hverandre, så det gjør ingen ting om du går glipp av en. Andre ting som er bra er at den får seeren til å tenke, være med å skape formeninger om hva som faktisk skjedde. Det er en serie full av senning, så vel som intelligens. CSI er min klare favoritt.
Har forøvrig ikke fulgt med på 24, men det virker som et jævlig bra konsept.
C.S.I er derfor den beste serien hittil, følger med Lost òg, som også er ganske bra.
Men, som sagt: C.S.I er mitt personlige favorittprogram. (:
Lost er bra, men desverre. 24 er best
Kan egentlig ikke bare begrunne det, men har sett alle sessongene av 24, å jeg elsker det rett og slett !
Smallville & Lost er det beste jeg har sett hittet
Lost er en vinner ja:P
CSI, helt klart. En av få serier som engasjerer meg foran TV-skjermen.

Men smaken er som sagt delt, så jeg har forståelse for at noen har en helt annen oppfatning.
LOST! Kongeserie!