Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 480
Når jeg får en stund siden skulle installere SP2, virket alt i sin skjønneste orden. Men når jeg restartet maskinen, gikk det ikke an å boote. Det kom opp at det var et problem med å starte Windows og så gav de meg noen oppstartsvalg nedover, alt utenom Sikkermodus gav meg reboot. Fikk fjernet SP2 fra sikkermodus da.

Men jeg lurer på hvorfor jeg ikke fikk bootet med SP2. Hadde endret XP passordet på forhånd sånn at jeg hadde gyldig lisens, så det burde ikke være et problem. Fikset det samme til en kamerat av meg også, og da fungerte SP2 bra.
Noen som har noen ideer?
Sist endret av stianandre; 8. februar 2005 kl. 21:26.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Aner ikke men...if it ain't broke...don't fix it.
Sikkert bare bare jeg som er dum, men det er min mening
Jeg har hørt at det har vært problemer for pirater som går rett på SP2 uten å ha gått veien om SP1 først. Det er verdt et forsøk.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Hvis man ikke har SP2 så ER den 'broke'.
Forøvrig har det seg slik at SP2 ikke er veldig piratkopivennlig, så det kan ha noe med saken å gjøre
Sitat av nso
Hvis man ikke har SP2 så ER den 'broke'.
Forøvrig har det seg slik at SP2 ikke er veldig piratkopivennlig, så det kan ha noe med saken å gjøre
Vis hele sitatet...
SP2 sier i fra på forhånd, dvs før den installerer seg, hvis det er noe feil med nøkkelen.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
meitemark: Det stemmer så lenge du ikke har brukt crack for å omgå aktiviseringstiden som kommer opp etter at man har innstallert enkelte versjoner av Windows.