Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  66 3551
hanmannsann
Har nå sett de to første episodene av 24 season 4, denne gangen har de bestemt seg for å sleppe to episoder etter hverandre første dagen(søndag)..og to i dag..

Det er for å få folk hekta med en gang, ganske genialt. Fordi man glemmer ofte en episode i ny og ne når man ikke er helt hekta...men nå kommer folk inni det..og kommer til å huske resten av episodene..

Anyway, synest 24 er rått og lurer på om det er bare meg, eller om andre også synest denne intense-hele-tiden-spenning-serien er dritrå...

Quote fra EP1:
".....Spare me your 6'th grade michael moore logic...."

-så sant, så sant....
Jeg laster ned de nyeste nå.
Men jeg synes det er dårlig fordi alle folka er jo borte eller er de det? Har bare sett de første 24minuttene så.
1 og 2 var bra.. sesong 3 orka jeg ikke se ferdig, kommer heller ikke til å se sesong 4, blir for mye av det gode!
Jeg har lasta de episodene som er ute, men kommer ikke til å se noen av dem før jeg har samla alle sammen. Da skal jeg låse meg inne på rommet mitt, skru av lyset, og tilbringe 16 timer i strekk foran skjermen. Det er deilig å oppleve denne orgasmen av en serie i strekk uten å måtte vente en uke mellom hver episode.

Har selv sett de 24 første minuttene, og de var akkurat sånn som jeg vil ha det !

*gåsehud*

<3 Jack Bauer <3
Hvilken kvalitet er de på de episodene som er komt da ?

Er enig me deg Croyfer, begynner ikke å se før man har ALLE
Opprinnelig postet av Croyfer
Jeg har lasta de episodene som er ute, men kommer ikke til å se noen av dem før jeg har samla alle sammen. Da skal jeg låse meg inne på rommet mitt, skru av lyset, og tilbringe 16 timer i strekk foran skjermen. Det er deilig å oppleve denne orgasmen av en serie i strekk uten å måtte vente en uke mellom hver episode.

Har selv sett de 24 første minuttene, og de var akkurat sånn som jeg vil ha det !

*gåsehud*

<3 Jack Bauer <3
Vis hele sitatet...
Vil du gifte deg med meg?

Kunne ikke sagt meg mer enig, og kjører samme taktikk. Laster ned alle, og kjører en 24-helg med storskjerm sammen med en ann 24-fan jeg kjenner

<3 Jack Bauer <3
kjøpte meg Sesong 3 i dag fikk bare sett noen av de første episodene. Håpløst å få med seg alle når TV2 sendte både mandag og torsdag.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Å følge med på serier på tv er relativt vanskelig, men syns det er helt kurrant å se de etterhvert som de blir sluppet på Internett. Da kan man også velge selv når man vil se de, istedenfor at man må være benket forran tv'en på bestemte tidspunkt.
Personlig gleder jeg meg veldig til å se e1 og e2, skjer forhåpentligvis idag (om jeg blir ferdig med den jævla norsken)

Sesong2 er etter min mening den beste til nå, men de to andre har også gjort meg veldig begeistret. Håper s4 kommer opp igjen på nivået til s2.

Ingen spoilers takk :P
Noen som forresten vet hvor ofte de sender 24 i USA? en gang i uka, to ganger i uka? Håper på 7 ganger i uka, så jeg kan ha den 24-kvelden snart
hanmannsann
Trådstarter
Her er Episode guide..(du finner også alle episodene på tvtorrents.tv)

Advarsel: SPOILERS
http://www.tvtome.com/24/season4.html#ep73

Det er bra kvalitet, ja...siden det er tatt opp fra tv.....HDTV faktisk..men troke det har så mye å si når det er laga som Xvid i vanleg "pc-film" format
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Opprinnelig postet av Geir&Dangerous
Noen som forresten vet hvor ofte de sender 24 i USA? en gang i uka, to ganger i uka? Håper på 7 ganger i uka, så jeg kan ha den 24-kvelden snart
Vis hele sitatet...
Det ser ut som at de skal vise de 4 første igår og idag. Så følger de opp med en hver mandag i ukene fremover.
For å si det sånn:
Når LOL ripper fra HDTV er det ikke så mye før det blir DVDrip-kvalitet av det.
Når man spiller av på PC er det en fryd for øyet og øret =)

Geir: Partnerskap - you&me ??
Opprinnelig postet av Geir&Dangerous
Vil du gifte deg med meg?

Kunne ikke sagt meg mer enig, og kjører samme taktikk. Laster ned alle, og kjører en 24-helg med storskjerm sammen med en ann 24-fan jeg kjenner

<3 Jack Bauer <3
Vis hele sitatet...
Er meg det er snakk om her right? eller har du noen andre venner?

tihi.. gleder meg til å få se hele sesongen.. suger å se 1 hver uke...
24 er vel den beste serien på TV sammen med Simpsons

Blir sikkert mye oppsamling av episodene på meg også, et helt 24-døgn er egentlig et perfekt døgn for meg..

<3 Jack Bauer <3
hanmannsann
Trådstarter
SKjønner at det kan være gøy å se en hel 24-dag på en dag, men jeg tror ikke det er noe for meg...for det første vile jeg ikke klart å vente, for det andre så er det kjekt å ha ne å glede seg til hver uke, kan bare sette meg ned i godstolen å nyte 24 episode etter episode etter episode........for det tredje så er det jo litt KULT å se den først og før alle andre..osv..
Fikk vite at de var ute ista, holder på å laste de ned nå, kan nesten ikke vente!

Har seff sett de 3 andre sesongene, men syns slutten på sesong 3 ikke var "der oppe". Noen som er enig?

Jeg gjør som Geir&Dangerous, ser i helger på storskjerm med en annen storfan
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Jeg er enig i at s3 ikke var "der oppe" den manglet litt av det følelseladede som s2 hadde å by på. Feks når Jack skulle styrte flyet med bomben og han snakket med Kim. Så kommer Mason og gjør heldedåden. Det var hvertfall noe jeg husker godt fra s2.
Noen som er så snille at de gidder uploade de til ftp'en min?

send pm for ip og l\p
Opprinnelig postet av tnt
Jeg er enig i at s3 ikke var "der oppe" den manglet litt av det følelseladede som s2 hadde å by på. Feks når Jack skulle styrte flyet med bomben og han snakket med Kim. Så kommer Mason og gjør heldedåden. Det var hvertfall noe jeg husker godt fra s2.
Vis hele sitatet...
Vet, det var enormt bra i s2. Jeg var faktisk på gråten da asså! Og jeg griner ikke til filmer..Men tror faktisk det trillet en tåre da...
Vekker gamle minner...*mimre*
Den kunne absolut hatt en mer spennede slutt sånn som sesong 2 hadde ja, men syns stort sett sesong 3 var spennende nok for å få meg hekta for 3 sesong på rad

Tror sesong 4 kommer til å komme tilbake på sesong 2-nivå!
Opprinnelig postet av One_ar
...denne gangen har de bestemt seg for å sleppe to episoder etter hverandre første dagen(søndag)..og to i dag..

Vis hele sitatet...
Hvis det er det at de sender episode 1 og 2 første sendedag du vil fram til så er ikke det noe nytt for sesong 4. Det har de gjort siden sesong 1
Jeg vil si at sesong 1 var den beste, etterfulgt av sesong 3 og 2. Akkurat nå husker jeg ikke helt akkurat hva som skjedde i de forrige sesongene, men det var meningen jeg gjorde meg etter sesong 3.
Kanskje jeg rett og slett skal sette meg ned å se Sesong 01-03 på nytt ? ..hmmm,,,





Opprinnelig postet av l0hre
Noen som er så snille at de gidder uploade de til ftp'en min?

send pm for ip og l\p
Vis hele sitatet...
Legg ut info her så skal jeg laste opp.
Gidder ikke pm...
Opprinnelig postet av tnt
Jeg er enig i at s3 ikke var "der oppe" den manglet litt av det følelseladede som s2 hadde å by på. Feks når Jack skulle styrte flyet med bomben og han snakket med Kim. Så kommer Mason og gjør heldedåden. Det var hvertfall noe jeg husker godt fra s2.
Vis hele sitatet...
Jeg syntes at episoden der Jack blir nødt til å drepe ******** er en av de beste.

"My legs are shaking."
Opprinnelig postet av Croyfer
Geir: Partnerskap - you&me ??
Vis hele sitatet...
Hva med meg som gir dere begge 24 sesong 4?

Skulle nesten hatt en NFF 24S4 server. Kan godt FXPe om noen stiller med greie hastigheter
Opprinnelig postet av Croyfer
Partnerskap - you&me ??
Vis hele sitatet...
It's a deal

Må jo nesten ta med Marken også? <3
Vist jeg får være med i dette partnerskapet deres stiller jeg med HDTV-kompatibel plasma 42" skjerm

Støtter forslaget til Marken om NFF 24S4 server.

Kan stille med 10Mbit\s
Hva med en liten FXP-list som følk skriver seg på, så laster jeg eller marken opp etterhvrt som episodene kommer ut. Ikke noe problem for meg - bare post ftp-addressene deres en plass...

Jeg regner med at marken bruker opp kredsa sine ved FXP så jeg kan godt uppe til folk og fe =)
hvem trenger ftp når du har tvtorrents.tv?

gleder meg til og se de første episodene.
Croyfer: ftp.kriminell.org l\p: nff port:21
Ikke bruk upload mappen. bruk den mappen som heter "24"
Støtter ikke passivemode av en merkelig grunn. Er 10mbit så det burde funke.

Kan bare legge opp episoder der så kan andre folk som vil ha dem laste dem ned fra: http://www.kriminell.org/24/
Sist endret av l0hre; 11. januar 2005 kl. 15:10.
Opprinnelig postet av Croyfer
Jeg regner med at marken bruker opp kredsa sine ved FXP så jeg kan godt uppe til folk og fe =)
Vis hele sitatet...
Jeg har leech, altså uendelig credits, så det er ikke videre problem. Er bare tid det går på, noe jeg ikke har all verdens av
Jeg kan ikke åpne portene som blir brukt av torrent så håper episodene blir uppa snarest...

På forhånd....tusen takk!
Opprinnelig postet av l0hre
Croyfer: ftp.kriminell.org l\p: nff port:21
Støtter ikke passivemode av en merkelig grunn. Er 10mbit så det burde funke.

Kan bare legge opp episoder der så kan andre folk som vil ha dem laste dem ned fra: http://www.kriminell.org/24/
Vis hele sitatet...
Hvis noen hadde kunne uppa her så han kan legge ut ville jeg vært evig takknemlig. Torrent vil av en eller annen grunn ikke funke skikkelig til meg, får ikke forwarda portene :S Jeg har ngt, så hvis noen vil hjelpe så msg meg
l0hre: Har ikke uploadrettigheter på den login der...
Har fikset det,men bruk mappen som heter "24".
Styr unna "upload" mappen :P
Jeg kom inn på serveren for en time si...da 24-mappen var tom, men får ikke kontakt nå?

Noen som vil hjelpe en stakkars 24-fan i nød?
http://www.torrents.co.uk/ er den beste.

går jævli fort der 3000+ seedere
Jeg skal laste opp når FTPservern kommer i orden...
Kan godt laste til ftp eller hnn i mens...
Spare me your sixth grade Michael Moore logic. The world is a little bit more complicated then that Richard, we do not live in a Utopia!
Vis hele sitatet...
Beste quote fra 24 så langt!
Liker ikke å mase, men er det noen fremgang på den serveren det var snakk om å få opp?
Hm ja nei si det.
Still opp med hnn eller ftp så kan jeg med glede laste opp =)
Jaja...hadde vert greit å hatt fremover...selv om jeg sikkert nå finner meg en løsning....(satser på å få di av one_ar)
Hm, jeg trodde jo de kom fortløpende her nå, men ser på tv-guiden at de ikke kommer før i mai de siste episodene. Blir lenge å vente...
Opprinnelig postet av mav0
Hm, jeg trodde jo de kom fortløpende her nå, men ser på tv-guiden at de ikke kommer før i mai de siste episodene. Blir lenge å vente...
Vis hele sitatet...
At de siste episodene i USA går i mai??
Har du en link til kilden?
Jeg tror ikke, og håper ikke det er sant!
http://www.tvtome.com/24/eplist.html

96. 4-24 4AFF24 23-May-2005 Day 4: 6:00 A.M.-7:00 A.M.
Vis hele sitatet...
Opprinnelig postet av Frazzy
http://www.tvtome.com/24/eplist.html
Vis hele sitatet...
/me legger seg ned og hylgriner!
en episode i uka, tar litt tid det ass
Noen som har uppet?
Torrent funker ikke her..
Episode 5 sendes i USA i kveld. Noen som vet om den ligger på tvtorrents før 07:40 i morgen tidlig?
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Ligger på min pc hvertfall, du har gi tidligere gitt uttrykk for at torrent eier alt, så jeg går ut ifra at den finnes på torrent lenge før syv
Sweet, da må jeg tidlig opp i morgen. xD