Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 1190
http://www.feargod.net/3dhowto.php
kan du lære en helt syk måte å se 3d bilder på!
du skal skjele med øynene på to nesten like bilder (et som er tatt litt til venstre\høyre for det andre), så etter en liten stund klarer du å få det helt klart,
og da er det full 3d!!!
ha litt tolmodighet. jeg mekka det med en gang, men det kan sikkert være litt vanskelig for andre
FETTTT!

Kansje man skulle begynt å produsere dataspill etc på denne måten? hehe.. Når man blir vandt til det, er det jo dritlett å fokusere riktig....
Uhms.. tror ikke jeg fikk det til Prøver igjen imorra!
kjempetøfft!!!!
tuft, sleit litt pga klokkeslettet da men.. fikk det til tilslutt
Etter mye strev og vondt i hodet klarte jeg det endelig.. Kult det, men jeg order ikke holde bildet mer enn et par sekunder... Noe galt med øya mine?
God damn! Jeg trodde jeg hadde klart det, men nå løsnet det helt - og for noe kule greier

Til dere som ikke har klart det ennå, så fortsett å prøv. Først klarer du bare å holde 3d-bildet et par sekunder, og da veldig ute av fokuset - men etterhvert tvinger øynene dine seg automatisk til å fokusere. Og da er det akkurat som å være på 3d-kino Veldig høy kontrast - og når man først har klart det, så kan man holde bildet så lenge man vil.
Stemmer det stormen, rett og slett kult...

Tror nesten jeg må ut med digitalkameraet i dag... prøve meg litt selv
kan også nevne at www.sweeet.com (sp side) har/hadde dusiner av slike bilder.. litt gøyt ja.
Tok litt tid (og litt vondt i øya ), men tilslutt gikk det
Better than thou.
Ser sånn på komando jeg. Tar meg 1 sekund å få det til.. Heh..
Opprinnelig postet av Carlo
Ser sånn på komando jeg. Tar meg 1 sekund å få det til.. Heh..
Vis hele sitatet...
Jammen er du ikke svigemors drøm
Opprinnelig postet av Chipper
kan også nevne at www.sweeet.com (sp side) har/hadde dusiner av slike bilder.. litt gøyt ja.
Vis hele sitatet...
hvor da? fant ikke...
jeg fikk det ikke til
Dette var skikkelig fett


men måtte prøve i 2-3 minutter før jeg fikk det til... men når jeg fikk det til så var det jo bare tøft

ut å ta bilder i litt skikkelig oppløsning *rappe mammas digital kamera*
Better than thou.
Opprinnelig postet av asylth


Jammen er du ikke svigemors drøm
Vis hele sitatet...
Ikkesant.
tror jeg må ha det inn med teskje..
forklart nøyaktig hva dere gjør? jeg leste hva q_Werty hadde skrevet men fikk det ikke til! hmmz..
Du skjeler med øynene... Når de to bildene glir sammen med hverandre, så låser du blikket. Hold blikket slik noen sekunder, før du begynner å prøve å fokusere på det nye, tredje bildet i midten. (Som er et produkt av de to bildene).

Til å begynne med gjør det litt vondt i øynene, men alt skjer automatisk: hold blikket, og prøv å fokusere. Plutselig løsner det, og da ser du det tredje bildet krystallklart
Funker ikke Klarer ikke å skjele uten å fokusere på noe(finger, nesetipp etc.) Noen tips?
Alt jeg får til er å se et tynt bilde mellom de to som er der fra før

For øvrig ikke noe jeg gidder å bruke så veldig mye mer tid på
Der ser jeg det tredje bildet men ikke noe 3D nei..
shtili det der...
Til alle dere opplyste der ute. Det fenomenet som dere ser er en veldig gammel teknologi. Mest brukt av tyskerne under andre verdenskrig da de plasserte to kameraer litt fra hverandre under ett fly og tok bilder med de samtidig. Etterpå la de bildene ved siden av hverandre og satt en spesial brille over og da så de hele terrenget i 3D og var slik i stand til bedre å planlegge angrep.

De som synes det hadde vært tøfft med den effekten på spill så vil jeg si: Det finnes det er det hele konseptet med 3D briller til grarfikk-kort bygger på. projeserer bildene annehverog litt forskjøvet på skjermen.
funka ikke for meg. hold på til jeg fikk vondt i øya, men så fortsatt bare dobbelt og uklart.
Det var bare gøøy! Tok en stund men det funka! Har litt vondt i hode nå så jeg får vel slappe av litt!!!