Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 452
Med en gang jeg åpner explorer, enten min datamaskin eller IE så popper et vindu opp om at nvcoas.exe, som jeg etter en stund har funnet ut er norman, blir avsluttet av windows, og maskinen henger etterpå. Jeg må da restarte, og det samme skjer igjen. Noen som har noe forslag til hva jeg kan gjøre for å ungå dette? Får ikke åpnet legg til fjern, for å avinstallere norman en gang, og heller ikke får jeg avsluttet det med alt crtl del.
Format C: *enter*
Bra post, mrvangen! Veldig nyttig og konstruktiv. Fortsett slik, så skal vi nok finne plass til deg i de bannedes rekker.

Ellers: Dette er et litt newbie-spørsmål, som du gjerne kunne ha klart på egenhånd ved hjelp av din trofaste venn Google. Jeg skal allikevel gi deg noen tips:

- Start med bootdisk/bootCD og deretter sikkerhetsmodus
- Forsøk å reparere Windows installasjonen med Windows-CD'en
- Evnt. kan du sette boot-harddisken din som slave, låne en kamerats boot-harddisk - og deretter gjøre endringene du trenger.

3 veier til Rom