Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Hvem av disse er best??(rusmessig)
banan 20 14,29%
hostesaft 61 43,57%
padder 37 26,43%
mandler 5 3,57%
peanøtter 17 12,14%
Stemmegivere: 140. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  73 19754
Jeg leste en post avnoen som lurte på om man fikk rus av bananer.....

Utdrag fra Anarchist cook-book

85. Weird Drugs by The Jolly Roger

Bananas:
1.Obtain 15 pounds of ripe yellow bananas.
2.Peel all and eat the fruit. Save the peelings.
3.Scrape all the insides of the peels with a sharp knife.
4.Put all the scraped material in a large pot and add water.
5.Boil 3 or 4 hours until it has attained a solid paste consistency.
6.Spread paste onto cookie sheets and dry in oven for about 20 minutes. This will result in fine black powder. Usually one will feel the effects after smoking three to four cigarettes.

Cough syrup:
Mix Robitussion AC with an equal amount of ginger ale and drink. The effect are sedation and euphoria. Never underestimate the effects of any drug! You can OD on cough syrup!

Toads(padder(...?) ):
1.Collect five to ten toads, frogs will not work. The best kind are tree toads.
2.Kill them as painlessly as possible, and skin immediately.
3.Allow the skins to dry in a refrigerator four to five days, or until the skins are brittle.
4.Now crush the skins into powder and smoke. Due to its bad taste you can mix it with a more fragrant smoking medium.

Nutmeg:
1.Take several whole nutmegs and grind them up in an old grinder.
2.After the nutmegs are ground. Place in a mortar and pulverize with a pestle.
3.The usual dosage is about 10 or 15 grams. A larger dose may produce excessive thirst, anxiety, and rapid heart beat, but hallucinations are rare.

Peanuts:
1.Take 1 pound of raw peanuts (not roasted.)
2.Shell them, saving the skins and discarding the shells.
3.Eat the nuts.
4.Grind up the skins and smoke them.
Peanøtter er piss.
Banan er piss.
Rusen på disse kalles hodepine, og forsvinner ofte rimelig fort ved hjelp av Paracet eller Ibux...
Hehe... Hakke prøvd noe av d, men d var litt morsomme greier, så jeg måtte bare lage en artikkel...
Nå vet jo de fleste på nFF at 97% av det i Anarchists Cookbook er bare bullshit, da.
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Både padder og muskat, derimot, skal gi en rus. Har ingen erfaring med padder, med spiste en del muskat i jula i fjor. Fikk ingen effekt, og fant seinere ut at muskaten må være fersk for at det skal skje noe.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Stemte hostesaft, kan ikke tenke meg noe annet. Går ann å utvinne noen stoffer tror jeg...
Det er jo ikke mange år siden hostesaften hadde morfin eller opium eller hva det nå var. Husker godt en kar på en kanal på Dalnet som drakk hostesaft just for the fun of it.
Muskat er også piss forresten. God gammeldags hodepine...
Det er fremdeles morfin i en hostesaft som heter cosylan
Opprinnelig postet av Flyer
Det er fremdeles morfin i en hostesaft som heter cosylan
Vis hele sitatet...
Og her snakker vi 0,001% morfin eller?
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Rubiks: Ja vi snakker om noe sånt. Men det er meningen att dosering er en spiseskje eller to per dag. Tar du flere kan du sikkert bli litt bedøvd, hehe.
Like greit å kjøpe noe skikkelig, da, så slipper man å få i seg all den andre gugga. Kan umulig være sunt...

[edit]
Inneholder 1,7 mg/ml btw: http://www.felleskatalogen.no/defaul...B9781F18FE.asp
Opprinnelig postet av Loeve
Nå vet jo de fleste på nFF at 97% av det i Anarchists Cookbook er bare bullshit, da.
Vis hele sitatet...
Omvendt.....
Ps... jeg mente muskatnøtt og ikke mandler, på pollen (moderators???? Endre pleeease)
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Omvendt? Vet de færreste det, er det 3% som er billshit eller begge deler?
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
ninja5000: Angående muskat er jeg litt i tvil.. av det jeg har lest på erowid har jeg inntrykk av at noen får en rus av det, mens andre ikke merker noe som helst, eller - som du sier, bare får vondt i hodet.
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Har hørt at muskatnøtt gir ei saftig hodeine og litt små hallusinasjoner/illusjoner.
Jeg holder fingern på hostesaft og mandler ivertfall..

Må da være noe man i det minste kan få _litt rus av i en av delene.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hostesaft med rusgivende virkning er enda å få kjøpt, men det er reseptbelagt. Cyslan, som allerede nevnt av Flyer, inneholder 1,7mg etylmorfin (kodein) per ml, ikke noe å hoppe av glede for mao.

De andre stoffene tror jeg du kan drite i, har aldri hørt om noen som likte rusen av muskatnøtt for å si det sånn.
Cosylan gir faktis rus, har prøvd selv for 1 års tid siden.

trenger ikke å drikke noe mye mere enn halve flasken før du begynner å kjenne noe.

finnes også en sterkere hostesaft med en del mere morfin i, men jeg kommer ikke på navnet.