Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 835
Jeg prøvde meg igjen.

---> www.helkanaur.net/

Bare se litt bort ifra headeren, ble så sur i sted da jeg aldri ble fornøyd .. så jeg limte inn en torsk.
(XHTML Strict, CSS )


Slakt i vei.


Edit: Dere kan sammeligne med de andre jeg laga... bedre/dårligere?
www.helkanaur.net/v2/
www.helkanaur.net/v3/
Sist endret av elodin; 10. desember 2004 kl. 19:30.
Jeg elsker det! Du har tatt et stort skritt i riktig retning! Likte at boksene med menyen og helkanaur.net ikke er like brede som headeren og "body"
Meget pen side. Enkelt og greit, mye bedre enn de andre

http://gallery.helkanaur.net/albums/taxt/fest_036.jpg

Deg?
grei side, men etter min smak for mørkt. MYE bedre enn tidligere enn v3 ihvertfall.
Mye bedre enn de forrige. Tøff torsk.
Fortsett i denne retningen. Jeg ville ha valgt litt lysere farger.
master namer
elodin's Avatar
Trådstarter
Jeg har laget et helt grei og akseptabelt design. :''')

Noen liker det til og med..



Ja, har tenkt på litt lysere farger. Får se om jeg leker meg litt med det i kveld.
Jeg ble litt nervøs når jeg så torsken. men et bra steg fra de forrige versonene.
Møe bedre enn de foregående, men får litt klaustrofobi. Er jævelig mørk og trangt. Med andre ord skummel side!

btw. hvis det bilde er av deg så må du ha historiens flateste pupper. ^^ no offence.
master namer
elodin's Avatar
Trådstarter
Haha, nei, det er nok ikke meg.

Skummelt ja!
Skal sjekke ut det med fargene. Takker for tilbakemld.
Det er bedre, men jeg syntes det ble litt for mørkt.

Så syntes jeg også at det er litt "oppbrukt", bare noen rammer med sort border rundt.
Pent. SYKT mye bedre enn de to andre der, ja

Eneste var fargene. De blir litt duse. Ville hatt dem litt klarere hvis det var min side.
Du er min venn
niigu's Avatar
Bedre enn dem andre du har lagd. Veldig bra, men slenger meg på Psyc0re og sier det samme angående horrorfeelingen. *grøsse*
synes sia var litt mørk..
men var bedre enn den forrige;D
Jævla moro med phoons!!
Som andre påpekte, jeg likte at topp og bunn var smalere enn resten, det var et stilig påfunn

Fargene er jeg ikke så glad i, - jeg kunne tenkt meg litt mer kontrast og litt mindre blå, men det er nå en smakssak.

Fatter ikke helt hvorfor du har to <h4> rett etter hverandre i koden, though...

Ooog til slutt: Minimalistisk, rent og pent - i bunn og grunn liker jeg sida godt, og jeg vil si den er mye bedre enn de forrige
Ikke at jeg har peiling på hjemmesider, men synes som mange andre at siden kunne vært en smule lysere. Ellers meget pent.

-normal

Edit: skriveleif
Sist endret av fEsk; 11. desember 2004 kl. 02:58.
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Jeg likte fargene. De var fine dypvannsfarger som passer til torsken. Siden var fin.