Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  234 61698
tunga: har du testa ut turkojan og vet hvordan det funker? fikk virus advarsel fra nod når jeg prøvde å laste ned....
Sist endret av Steinar_beider; 11. oktober 2007 kl. 01:43.
Ja, Har testa den, - Men jeg kjøpte full versionen - *Husker ikke hvor mye det kosta, Men ikke mye* Og da du kjøper full versionen, kan ikke Anti-virus se den.

Det er ikke så rart egentlig at nod sier det er Virus, Da denne Trojanen snart har blitt brukt i 3 år. Og anti virus programmer Opdateres. - Bare skru av Antivirusen, Lag severn, og send filen til folk.


Sitat av ripsgard
tunga: har du testa ut turkojan og vet hvordan det funker? fikk virus advarsel fra nod når jeg prøvde å laste ned....
Vis hele sitatet...
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av zx4r4
Jeg har faktisk oppskriften på akkurat det du ønsker her hjemme men hvis den personen som har webcam har et lys på webben når webben står på vil de jo merke det da men det du skal gjøre er å laste ned dette først http://home.no.net/afinset2/prosjekt1.zip . pass på at du extracter alt i en mappe et sted på disken din. Gå videre på google å søk på c++ compilator. Last det ned å installer det så det funker. Så tar du den fila du lastet ned først, åpner den og tar .dev fila i compilatoren. Må si at det er veldig avansert inne i det compilator programmet, så kanskje ikke rart hvis du sliter litt Finn et sted i .dev fila hvor det står . Dette skal da byttes ut. og du skriver inn din msnadresse Finn så en knapp i kompilatoren og kompiler. Gå til mappa og for å få den til å se litt bedre ut, kan du rename til noe du vet den personen du vil lure kanskje liker, f.eks om han spiller wow, kan du rename den til "WoW-Flying-mounts-EXCLUSIVE.exe"
Send mappa til idioten og du kan lene deg bakover å kose deg
Vis hele sitatet...

Så sinnsykt bra!.. men klarer du å bli kvitt den ringe lyden når video requesten blir sendt?.. prøvde over lan og den ringe lyden høres.. ikke smart når en sånn request blir sendt.. ellers utrolig bra.. genialt
Opprinnelig skrevet av zx4r4
Jeg har faktisk oppskriften på akkurat det du ønsker her hjemme men hvis den personen som har webcam har et lys på webben når webben står på vil de jo merke det da men det du skal gjøre er å laste ned dette først http://home.no.net/afinset2/prosjekt1.zip . pass på at du extracter alt i en mappe et sted på disken din. Gå videre på google å søk på c++ compilator. Last det ned å installer det så det funker. Så tar du den fila du lastet ned først, åpner den og tar .dev fila i compilatoren. Må si at det er veldig avansert inne i det compilator programmet, så kanskje ikke rart hvis du sliter litt Finn et sted i .dev fila hvor det står . Dette skal da byttes ut. og du skriver inn din msnadresse Finn så en knapp i kompilatoren og kompiler. Gå til mappa og for å få den til å se litt bedre ut, kan du rename til noe du vet den personen du vil lure kanskje liker, f.eks om han spiller wow, kan du rename den til "WoW-Flying-mounts-EXCLUSIVE.exe"
Send mappa til idioten og du kan lene deg bakover å kose deg

Ser mann Cammet Konstant da? Altså hvergang du trykker på vinduet så er cammet automatisk på?
denn der prosjekt1 er jo ikke noe bra.
Offeret ser jo at camet sendes
Men projsjekt1 så kan man altså bare lure personer som er dummere enn meg?
Hvor i H****** skal man finne det?

Og vil ikke lyset på kamera lyse?
Hvis noen hadde gadda å laga en enkel bildetutorial på dette hadde det vært eid. :]
Beklager att jeg bringer denne op igjen. jeg fulgte gisse sin guide.. men når jeg skal komplimere filen sier avast at det er en win32raman virus/orm.. eller noe lignende. er det virkelig det eller det bare fordi den er en hackerfil?:P
Sitat av Diskutereren
Beklager att jeg bringer denne op igjen. jeg fulgte gisse sin guide.. men når jeg skal komplimere filen sier avast at det er en win32raman virus/orm.. eller noe lignende. er det virkelig det eller det bare fordi den er en hackerfil?:P
Vis hele sitatet...
Det du compiler er jo faktisk et program som gjør noe som ikke skulle gått. MAO, hackerfil / virus, ettfett for Antivirus.
i stedet for aa sende en fil og saa faa den andre personen til aa aapne fila, er det mulig aa bare dele en fil i "sharing folder" mappa? da vil den jo automatisk lagres, men maa den du sender til ogsaaa fysisk aapne fila?
Man må åpne filen.
Lurte på en ting angående dette:
fant denne FILMEN
og lurte på om programmet fungerer/er trygt og kan brukes i det hele tatt
Sitat av Scr0tum
Lurte på en ting angående dette:
fant denne FILMEN
og lurte på om programmet fungerer/er trygt og kan brukes i det hele tatt
Vis hele sitatet...
Virker det for godt til å være sant, så er det nettopp det. Mulig det er en eller annen trojaner du kan sende, men du vet aldri om klienten du sitter med ikke inneholder alskens keyloggere eller denslags.
Prosjekt1.exe greia funka utmerket utenom et par ting...

1. Oppringingslyden fra MSN høres på mål PCen fram til du trykker på "accept" i msn.
2. Når overvåkningsPCen avbryter overvåkningen så vises samtalevinduet med "samtale avsluttet" på målPCen, noe som forteller den du overvåker at hun/han har blitt sett.
3. Dette fungerer bare om mål MSNen har lagt til adressen som blir fylt inn i koden... noe som i kombinasjon med punkt 2 gjør det ganske åpenbart hvem det er som overvåker og at han overvåker.

Utenom disse 3. er programet genialt. Noen guruer som kan fikse de her "bugsa"?

-S.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Bump! Vil få dette til å funke perfekt!
Bump! funka ikke me prosjekt1 hos meg
får opp dette: "Warning: .drectve `-defaultlib:uuid.lib ' unrecognized" når jeg skal kompilere

hva gjør jeg feil?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Noen som har fått exe fila eller bat filla inn i et bilde?
alle jeg har sendt programmet til sier det er virus
gi fila et bedre navn, da. si at det er en no-cd patch til et spill han/hun spiller mye. neste oppstart og vips!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
IKKE rør linker til "lovejenter". Det hele er et scheme - og når du har samlet opp nok "referanter" til å laste ned ender du bare opp med en trojaner på maskina di.
Er dette seriøst sant ??
Antakeligvis ja. Du må ikke tro på filmene de viser på sidene der, noen som kan flash utenat lager sånne filmer på null komma niks.
Kan være så snill å trykke "regelbrudd" ved mine to linker tidligere i dette emnet? Kan ikke gjøre dette selv.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Har problemer med å få gjort om til .exe-fil.

Når jeg prøver å compile får jeg disse errorene:

[Linker error] undefined reference to `CoInitialize@4'
[Linker error] undefined reference to `IID_IMessenger'
[Linker error] undefined reference to `CLSID_Messenger'
[Linker error] undefined reference to `CoCreateInstance@20'
[Linker error] undefined reference to `SysAllocStringLen@8'
[Linker error] undefined reference to `SysFreeString@4'
[Linker error] undefined reference to `IID_IMessengerWindow'
[Linker error] undefined reference to `CoUninitialize@0'
ld returned 1 exit status


Og dette dukker opp i Compiler loggen:

Compiler: Default compiler
Executing g++.exe...
g++.exe "C:\Documents and Settings\dee\Desktop\prosjekt1\main.cpp" -o "C:\Documents and Settings\dee\Desktop\prosjekt1\main.exe" -I"C:\Dev-Cpp\lib\gcc\mingw32\3.4.2\include" -I"C:\Dev-Cpp\include\c++\3.4.2\backward" -I"C:\Dev-Cpp\include\c++\3.4.2\mingw32" -I"C:\Dev-Cpp\include\c++\3.4.2" -I"C:\Dev-Cpp\include" -L"C:\Dev-Cpp\lib"
C:\DOCUME~1\dee\LOCALS~1\Temp/ccaWaaaa.o(.text+0x48):main.cpp: undefined reference to `CoInitialize@4'
C:\DOCUME~1\dee\LOCALS~1\Temp/ccaWaaaa.o(.text+0x5a):main.cpp: undefined reference to `IID_IMessenger'
C:\DOCUME~1\dee\LOCALS~1\Temp/ccaWaaaa.o(.text+0x71):main.cpp: undefined reference to `CLSID_Messenger'
C:\DOCUME~1\dee\LOCALS~1\Temp/ccaWaaaa.o(.text+0x76):main.cpp: undefined reference to `CoCreateInstance@20'
C:\DOCUME~1\dee\LOCALS~1\Temp/ccaWaaaa.o(.text+0x9e):main.cpp: undefined reference to `SysAllocStringLen@8'
C:\DOCUME~1\dee\LOCALS~1\Temp/ccaWaaaa.o(.text+0xfc):main.cpp: undefined reference to `SysFreeString@4'
C:\DOCUME~1\dee\LOCALS~1\Temp/ccaWaaaa.o(.text+0x15a):main.cpp: undefined reference to `IID_IMessengerWindow'
C:\DOCUME~1\dee\LOCALS~1\Temp/ccaWaaaa.o(.text+0x1dd):main.cpp: undefined reference to `CoUninitialize@0'
collect2: ld returned 1 exit status

Execution terminated


Er denne metoden ut datert, kanskje? Who knows.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hva skal jeg trykke på for å laste ned?
xD

-Ny Noob-
Sitat av Ghoosk
Hva skal jeg trykke på for å laste ned?
xD

-Ny Noob-
Vis hele sitatet...
Les tidligere poster, eller søk deg frem! Det står visst du gidder å lese...
kaster meg på denne diskusjonen, og sier at sjansen er liten for at et slikt program funker helt fint.. Men holder på å laste ned et såkalt " Msn Webcam Hack.exe" , og kommer til å rapportere om det fungerer eller ikke
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Sitat av Ghoosk
kaster meg på denne diskusjonen, og sier at sjansen er liten for at et slikt program funker helt fint.. Men holder på å laste ned et såkalt " Msn Webcam Hack.exe" , og kommer til å rapportere om det fungerer eller ikke
Vis hele sitatet...
Haha, ja, rapporter til oss når maskina di er fylt med trojanere.

Ikke vær så forjævlig godttroende folkens, selv om det florerer med slike "enkle" webcam hacks så kan jeg banne på at tilnærmet samtlige av disse er infisert med trojanere og andre ulumskheter.
Går det ikke å scanne websider med AV-plugin til Mozilla?
Shoot me if i'm wrong!
Sitat av AudunlS
Går det ikke å scanne websider med AV-plugin til Mozilla?
Shoot me if i'm wrong!
Vis hele sitatet...

pewpew.?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Fant denne videoen

http://youtube.com/watch?v=ZiwCVE5YOmg&feature=related

men finner ikke ut hvor jeg skal laste den ned fra

kan noen hjelpe meg ?
Sitat av traxx
Fant denne videoen

http://youtube.com/watch?v=ZiwCVE5YOmg&feature=related

men finner ikke ut hvor jeg skal laste den ned fra

kan noen hjelpe meg ?
Vis hele sitatet...

En av de to her tenker jeg:

http://chatoswebcamspy.tripod.com

www.webcamspy.2ya.com

men tipper at det er fake og det er virus.....
▼ ... noen uker senere ... ▼
søk på poison ivy på google så finner du det du trenger ; )
Hvafaen, jeg prøvde poison ivy men fikk ikke til en dritt. Hva gjør egentlig det programmet?
http://www.google.com/search?ie=UTF-...1&q=poison+ivy

Hmm, var ikke så mye nyttig der, kun ei elleranna dame og en blomst som het poison ivy
Sist endret av naxoz; 21. april 2008 kl. 21:57.
Jeg søkte "Download poison ivy" og fant det, men fatter ikke hva programmet skal gjøre.
Alkoholisert gamer
Er det i det hele tatt noen av disse som funker? Jeg har følelsen av at alt er for å lure 14år gamle gutter til å infisere pcen sin med virus og shitt..?
Det finnes et tysk program som gjør det mulig hvis du har IP-en til personen da trenger ikke weben være på engang
Sitat av Normannen
Det finnes et tysk program som gjør det mulig hvis du har IP-en til personen da trenger ikke weben være på engang
Vis hele sitatet...
Og pappan min er sterkere enn din!

Vis oss programmet da vel!
Sitat av Normannen
Det finnes et tysk program som gjør det mulig hvis du har IP-en til personen da trenger ikke weben være på engang
Vis hele sitatet...
Yes, enda en nykommer som fyller opp forumet med søppel.
Sitat av Normannen
Det finnes et tysk program som gjør det mulig hvis du har IP-en til personen da trenger ikke weben være på engang
Vis hele sitatet...

og hva heter så dette programmet? fins det? hvor i tilfelle...skeptisk....
Før så bodde jeg på internat,mange jenter og gutter. Der brukte jeg bare "Cain & Abel" og en slags msn webcam sniffer.
Dette funker utrolig fett... så en gang nabo jenta som hadde stippeshow for kjæresten sin over msn.
ulempen her er jo at du bare kan se på folk som alrede har på webcam da.

Hvis noen lurer kan jeg ta og lage en guide.
altså... du må sende en fil til personen du skal "lure" og ha ip?
bumP! ja det må han
Sitat av DeifyAce
Før så bodde jeg på internat,mange jenter og gutter. Der brukte jeg bare "Cain & Abel" og en slags msn webcam sniffer.
Dette funker utrolig fett... så en gang nabo jenta som hadde stippeshow for kjæresten sin over msn.
ulempen her er jo at du bare kan se på folk som alrede har på webcam da.

Hvis noen lurer kan jeg ta og lage en guide.
Vis hele sitatet...
Hadde vært fint med en guide, ja
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Normannen
Det finnes et tysk program som gjør det mulig hvis du har IP-en til personen da trenger ikke weben være på engang
Vis hele sitatet...
oh, kom igjen nå, en tysk program, du liksom.
Se på denne videoen.

http://www.freewebs.com/hackers-claw...e%20Webcam.htm

Da kan du se på andres webcam uten at de veit det
led på kamera vil lyse da.
Og antivirus på offrets maskin vil skrike fælt.
ja, men det funker (Y)