Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 838
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Har lastet spillet, og skal kjøre det på boksen. Da får jeg opp feilmeldingen "This game must be run from it's original game disc".

Noen som har anelse hvordan man bypasser dette? Det ligger ingenting i iso-filen jeg lastet ned som beskriver problemet.
Jeg henta ned Leisure_Suit_Larry_INTERNAL_USA_DVD_XBOX-LiGHTFORCE, og har ikke noe problemer med å spille det...
Du må ha en hdd fix.
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Trådstarter Donor
Wipeout: Er 09.04.2oo4.Leisure_Suit_Larry_USA_INTERNAL_DVD_XBOX-LiGHTFORCE jeg og lastet, men den fungerer ikke.

HanZI: hvor ligger så denne fixen?
Jeg måtte svi 2 kopier av denne, da den første kopien ikke virket i det hele tatt...men litt merkelig at den ikke virker...hentet min på torrentbits.org hvis det skulle ha noe å si
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Trådstarter Donor
Svi? Mao. du har brent det ut? Jeg har bare lagt det direkte på harddisken jeg. Kanskje det som er løsningen?
Ja, jeg brant det ut på dvd, jeg liker å ha spillet fysisk i tilfelle harddisken kneler
her ligger hd fix
har ikke testa den en da,men skal funke bra.

http://home.no.net/rtn2003/nff/
er det vanskelig å brenne xbox spill og må man ha dritbra data ?
Nei det er ikke vanskelig å brenne xbox spill, men man trenger en dvd brenner.
xbox spill er vanligvis .iso filer. Ikke noe problem å brenne. Må ikke ha noe bedre data når man brenner xbox spill enn vanlige cd'er dvd'er. Farta på brenningen som krever at du må ha en ok data, men noe supermaskin trenger du ikke. Bare å sette ned brennehastigheten hvis maskina henger etter.
har ikke dvd-brenner men en jeg kjenner som brenner dvd`er til meg brenner ps2 spill til seg selv kanskje han skjønner det og gidder å brenne til meg
Takk for alle svar !!
Jeg bruker Alcohol og lager image som jeg brenner ut, det er ikke verre enn det