Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 748
Har tileigna meg nokon ISO-filer som skal brennast ut og bli til spel for X-box. Skal eg bruka DVD+R, eller DVD-R å brenna dei på? Nokon som veit? Kan eg evt bruka RW?
dvd-rw er vell det beste
dvd-r fungerer som oftest

slik er det vertfall på min box.
dog det er en av de gode gamle
alltid brukt dvd+r, aldri noe problem med de.
Hvilket filformat skal x-box spill være i da?
Jeg har forsøkt å brenne ISO fil på DVD-R,
men det funker ikke
Brenner du en skikkelig ISO skal det ikke være noe problem. Har du laget ISO-filen selv, eller lastet den ned fra en heller tvilsom kilde?
Har lastet den ned som masse RAR-filer (suprnova)
Forsøkte å brenne med Nero 6 & Clone DVD
Sist endret av Wild; 13. september 2004 kl. 20:58.
er det det samme med playstation2 ? Isåfall, hva skal jeg gjøre?
Jeg har brent mine spill på dvd-r plater, og de virker som regel på alt som er ab xbox`er. I det siste har jeg brukt dvd+r plater og brent de med en brenner som støtter bitsetting. Med bitsetting menes det ar skiva blir identifisert som en dvd-rom isteden for en dvd+r og er da mer kompatibel med flere spillere.
Men generelt sett er dvd-r best likt av både ps2 og Xbox. Vet at enkelte Samsung lasere leser stor sett alt da.
Jeg har en samling på 300 + spill som stort sett er brent på dvd-r og det fungerer iallefall
Men det er jo bare å prøve seg frem
må man ha chip for å spille av brente spill i xbox/ps2?
Sist endret av wzln; 19. september 2004 kl. 18:26.
Opprinnelig postet av wzln
må man ha chip for å spille av brente spill i xbox/ps2?
Vis hele sitatet...
Ja eller swap-magic