Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1553
Fant en gammel Gateavis jeg hadde liggende og fant ut at jeg liksågodt kunne bruke scannerne på jobb til det de var gode for. For å hindre gigantnedlastninger, så har jeg scannet de side for side inn i pdf filer (ca 600 dpi).

http://home.no.net/camper/dmt/

Både historie, bruke og hvordan lage er med i artikkelen.

mm
Meget bra. Nå har jeg litt god lesning å krydre skolehverdagen med
Man takker
Festlig. Noen som har funnet noe langs strandkanten, eller?
tviler på du finner mimosa hostilis her hjemme men Phalaris arundinacea finner du masse av..

meitemark:
takker så mye, men pdf side 1 og pdf side 5 er den samme,,,side 14 av gateavisa mangler..
Hva er gateavisa?
meitemark's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
Opprinnelig postet av modsuck
tviler på du finner mimosa hostilis her hjemme men Phalaris arundinacea finner du masse av..

meitemark:
takker så mye, men pdf side 1 og pdf side 5 er den samme,,,side 14 av gateavisa mangler..
Vis hele sitatet...
auda, får fikse den detaljen i morra :/
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Alltid morro å lese GA , takker og bukker.

Nå er jeg ikke helt sikker, men de siste ekstraksjonsrapportene jeg har lest av 5-MAO-DMT fra phalaris tyder på at det er svært lite innhold. Kilder sier noen har dyrket frem en phalaris variant med svært lavt alkolideinnhold fordi kyrne ser ut til å foretrekke dette.

Tror mimosa er bedre å prøve seg på.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Mimosa er den beste planten å ekstrahere fra, den har et stabilt innehold av DMT, mellom 0,5-0,6%.
Selges billig på ethnoplanet.dk.